Goud halen in alle 100CC grand prix.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:20 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Hoe unlock je trouwens je eigen mii voor online?
Gezelligquote:Op woensdag 16 april 2008 17:25 schreef Tamaartje het volgende:
Ik ga ook nog ff oefenen![]()
Vanavond ben ik er ook wel bij, weet nog niet hoe laat
Er zit wel een competitie modus in, alleen is dat nog niet actief, wellicht zal dat gelijkenis hebben met die mission mode uit de DS serie?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:34 schreef RaymanNL het volgende:
Ik vind het trouwens wel jammer dat de Missies uit Mario Kart hebben gehaald, want dat was tof. Dat had de DS versie ook.
Niet hier, want ik moet nog 1 100cc halen en heb al wel m'n Mii karakterquote:Op woensdag 16 april 2008 17:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Goud halen in alle 100CC grand prix.
Klopt, je moet alleen de Special Cup halen in 100cc en dan heb je Mii (outfit A)quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Niet hier, want ik moet nog 1 100cc halen en heb al wel m'n Mii karakter
Ik kreeg hem iig pas toen ik alles op goud hadquote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Het is ook goud halen bij de special cup, niet allemaal.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef neggix het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dat diegene op ALLE GP's (dus alle Cups) tegen de CPU minstens één ster heeft behaald als rankingquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef GGMM het volgende:
Wat betekend die ster achter iemand z'n naam??
Haha, ik heb mijn broertje weer ingehaald!quote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef Necrodeath het volgende:
Pffff, moest ik ff wat boodschappen doen voor het eten vanavond, ik natuurlijk ff mn Wii aan laten staan, zou terug zijn in 45 min ofzo.
Is mijn broertje erachter gekropen, met mijn Driver's License de tijd ingehaald op DK Snowboard Cross met 2 seconden. Hoe irritant ik dit ook vind, tis wel een aardige tijd
Nu elke keer in een continental race met 5/6 man daarvan word ik wel steeds 2e maarja met 12 manquote:Op woensdag 16 april 2008 17:33 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
GezelligIk zou zeggen: doe je best want dat heb je (zeker met een race tegen FOK!kers) wel nodig
Hmm, dat is een uitdatingquote:Op woensdag 16 april 2008 17:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Voor zover ik weet dat diegene op ALLE GP's (dus alle Cups) tegen de CPU minstens één ster heeft behaald als ranking
Ook net ff geplukt van GF:quote:Op woensdag 16 april 2008 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, dat is een uitdatingZag net iemand met 2 sterren rijden, knap gedaan van diegene.
Thnx, dat wordt nog even oefenen dusquote:Op woensdag 16 april 2008 18:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook net ff geplukt van GF:
Have a star by your nickname
Playing extraordinarily well in Grand Prix races can produce a Star Ranking upto 3 at the end results instead of the standard "C, B or A."
Collecting these stars in all Grand Prix's adds a Star Icon next to your name in WiFi Races and on the Results Screen for your opponents to see.
(Note: Say, if you get a Three star rating in every Grand Prix except one which you got a One star rating in. You would get a One starred nickname until you manage to upgrade the rank.)
Oh sorryquote:Op woensdag 16 april 2008 18:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Thnx, dat wordt nog even oefenen dus
Ik zit nu bij FoK!Tamara in de race btw
//edit: en net als ik mee wil doen gaat ze weg
Doe dat, ik zal jou ook toevoegenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:18 schreef BONG4002 het volgende:
@GGMM: Zal ik je btw ook ff toevoegen?
Jahoor, dat kan ik zeker wel voor je doen!quote:Op woensdag 16 april 2008 18:20 schreef saskia_89 het volgende:
vanmiddag ook weer ff bezig geweest met dingen te unlocken. Zou iemand mij trouwens ook een paar trials willen sturen, eens kijken of ik ze kan verbeteren, (zou wel niet, maar proberen kan geen kwaad:P).
Okejquote:Op woensdag 16 april 2008 18:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe dat, ik zal jou ook toevoegenzal ff iemand verwijderen die mij nog niet toegevoegd heeft want ik heb al 30 mensen.
Die is wel goed volgens mijquote:
Tot zo danquote:Op woensdag 16 april 2008 18:24 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
OkejMn code staat iig in mn sig
Zometeen over 10 a 15 min ga ik off op PC en on op MK
Heb ik soms ook, gewoon ff wachten en dan nog een keer proberenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
ik krijg elke keer de melding:
You were unable to join this Friend
Please wait and try again laterwaarom ??
Een van ons opent een kamer en die kan je dan joinen (te herkennen aan een paarse smiley van degene die de kamer heeft geopend)quote:
Waarschijnlijk zitten er al 12 mensen in.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:28 schreef Tamaartje het volgende:
ik krijg elke keer de melding:
You were unable to join this Friend
Please wait and try again laterwaarom ??
Rokenquote:Op woensdag 16 april 2008 18:32 schreef BONG4002 het volgende:
Oja, ff ter info: ik speel max 2 GP's achter elkaar (als we straks online gaan) daarna neem ik ff pauze (roken/drinken pakken/wc etc.) dus bij deze(Daarna speel ik natuurlijk verder!)
Ohhhhquote:Op woensdag 16 april 2008 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zitten er al 12 mensen in.
moet helaas zo even eten maken, mn vriend komt om 19.00 thuisquote:Op woensdag 16 april 2008 18:39 schreef GGMM het volgende:
Oké, zal ik zo een kamer openen? Wie doet er allemaal mee? Snuggle, Bong, Tamaartje?
Ik heb jou toegevoegd, maar ik ken mijn FC niet uit het hoofd, hij staat wel tot 2 keer toe in het FrienCode-topic (zie OP van dit topic daarvoor).quote:Op woensdag 16 april 2008 18:42 schreef WjeroneW het volgende:
Iemand die mij al heeft toegevoegd dan?
Ik sta er wel ergens tussen de friend codes topic maar hier komt die weer:
5069-4078-4223
Zeg ff als je me hebt toegevoegd, want kheb geen zin om lui onnodig toe te voegen
Heerlijk he, je hoeft alleen maar je eigen scheldpartijen in te beelden in een zelfde situatiequote:Op woensdag 16 april 2008 18:36 schreef Chanty87 het volgende:
Oooooh sneaky!Net SNES Mario Circuit 3, echt vlak voor de finish doe ik ff een wheelie en ben ik eerste
![]()
Scheelde echt HEEL weinig, wat zal die jap boos zijn geweest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |