welk lijstje?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor die tijd heeft ie nog een lijstje af te werken
Lekker lomp van je weer gronk.quote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:26 schreef JohnDope het volgende:
Als ik gedemoniseerd word, laat je het staan, maar ik een serieus antwoord geef, dat als demonisatie geïnterpreteerd kan worden, haal je het wel weg.
quote:Op woensdag 16 april 2008 14:28 schreef gronk het volgende:
[..]
--> NWS-FB. Met linkjes van de plaatsen waar jij vind dat je 'gedemoniseerd' wordt.
Erm, ik heb geen trek in het zoveelste topic wat om zeep wordt geholpen met een discussie over de moderatie door users die vinden dat hun opmerkingen ten onrechte weg worden gehaald terwijl ze zelf 'gedemoniseerd' worden. Dat melden ze maar in NWS-FB, of ze plaatsen een topicreport.quote:
ok. dat die vieze linkse paria snel de kogel mag vinden waar zijn naam al op staat.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:46 schreef gronk het volgende:
hier lekker verder over Volkert.
Mensen die hem liefkozend bij zijn voornaam noemen.......quote:Op woensdag 16 april 2008 10:18 schreef Pool het volgende:
dan bij Volkert. Het was ook maar een enkelvoudige moord en dan is een straf van 18 jaar gebruikelijk.
Ja, geen meervoudige moord maar een enkelvoudige moord. Er zijn ook mensen die meerdere slachtoffers maken en hij heeft maar 1 slachtoffer gemaakt. En een relatief hoge straf gekregen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:51 schreef Flounder het volgende:
[..]
Mensen die hem liefkozend bij zijn voornaam noemen.......
Enne....."maar een enkelvoudige moord" ???
Dit is niet zomaar een moord, die jongen heeft met die moord de staatsveiligheid in gevaar gebracht.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, geen meervoudige moord maar een enkelvoudige moord. Er zijn ook mensen die meerdere slachtoffers maken en hij heeft maar 1 slachtoffer gemaakt. En een relatief hoge straf gekregen.
Dat er dombo's rondlopen als zoalshetis die niet met zichzelf in het reine zijn en denken dat wraak gerechtvaardigd is, is natuurlijk ernstig. Die verliezen alle spreekrecht in deze democratie en zouden preventief vastgezet moeten worden.
jij vieze, vuile democratische huichelaar. ik zal geen traan laten over volkerts kogelgaten.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja, geen meervoudige moord maar een enkelvoudige moord. Er zijn ook mensen die meerdere slachtoffers maken en hij heeft maar 1 slachtoffer gemaakt. En een relatief hoge straf gekregen.
Dat er dombo's rondlopen als zoalshetis die niet met zichzelf in het reine zijn en denken dat wraak gerechtvaardigd is, is natuurlijk ernstig. Die verliezen alle spreekrecht in deze democratie en zouden preventief vastgezet moeten worden.
Hadquote:Op woensdag 16 april 2008 15:22 schreef popolon het volgende:
Toch vind ik het jammer. Iemand in koelen bloede vermoorden, kogel door het hoofd notabene en met wel heel erg voorbedachte rade. Wat ook nog eens een behoorlijke impact toen op de maatschappij had.
Had natuurlijk levenslang moeten zijn. Helaas.
dat jij je zo makkelijk over de meest ondemocratische daad ooit heen kan zetten is jouw probleem. hypocriet.quote:
Het gaat mij om het woordje "maar", dat ik ook vetgedrukt had in mijn quote. "Maar", alsof het niets is.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Behalve dat het twee verschillende personen zijn die uit verschillende motieven handelden (met daardoor een andere kans op recidive) vraag ik me toch af wat er met Bouyeri gebeurd zou zijn als Volkert niet al eerder zo'n moord had gepleegd.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:56 schreef zoalshetis het volgende:
ze hadden hem gewoon, net als bouyeri, levenslang moeten geven.
Dan ben je dus net zo erg als hij. Al die mensen die Volkert nu doodwensen hebben niets op met de democratie. Een rechter heeft besloten, hij heeft geen levenslang gekregen, daar kunnen we over blijven ouwehoeren maar het is een feit, en dus zit zijn straf er straks op. Wie het ook maar enigszins rechtvaardig vindt dat hij daarna door moord om het leven komt, vermoord daarmee Fortuyn ook nog een keer.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:08 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
jij vieze, vuile democratische huichelaar. ik zal geen traan laten over volkerts kogelgaten.
zo hoor je sch niet over seveke of over andere al dan niet politieke moorden. geeft alleen maar aan hoe bikkelhard extreem links is. gevoelloos en badend in zelfgenoegen. met als leukste moment van de dag het goedpraten van walgelijke daden en die fijne trap na. wat is het toch een aanwinst deze poepstamper.quote:Op woensdag 16 april 2008 15:41 schreef Flounder het volgende:
[..]
Het gaat mij om het woordje "maar", dat ik ook vetgedrukt had in mijn quote. "Maar", alsof het niets is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |