ghehehe! ok! tot over 6 jaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Okay.
Als ie binnen een half jaar wordt vermoord neem ik een Pim avatar, als ie na een half jaar nog leeft neem jij een Volkert avatar..
Ja....quote:
2012 is dan ook al geweest.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:55 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja.....
Als we het dan hier uberhaupt nog over kunnen hebben. Kan veel gebeuren in 6 jaar..
Dat zeiden ze destijds ook over Fortuyn.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:46 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar dan nog gebeurt er niets met Volkie.
Niet bekend met de 21/23-12-2012 theorie?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:15 schreef FOKwa het volgende:
[..]
Je denkt dat-ie er tijdens z'n proefverlof al aan gaat? Of waarom noem je dat jaartal?
half?? als ik zo om me heen kijk op straat denk ik dat het meer richting de 80% gaatquote:Op woensdag 16 april 2008 10:36 schreef NelisH2007 het volgende:
[..]
inderdaad, half nederland bestaat uit josti's
malloot
hoax-theorie bedoel je.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Niet bekend met de 23-12-2012 theorie?.
Dat weet je pas als het geweest is. En het is dan ook niet voor niets een theorie.quote:
Ik denk dat die maya's een rekenfout hebben gemaakt, want mijn Club is er nog lang niet klaar voor. Er moet zeker nog 10 jaar werk verzet worden...quote:Op woensdag 16 april 2008 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Dat weet je pas als het geweest is. En het is dan ook niet voor niets een theorie.
Behalve dat, de Maya's hebben zelf nooit voorspeld dat dit het einde van de wereld is, die invulling hebben anderen er aan gegeven.
Voor die tijd heeft ie nog een lijstje af te werkenquote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert sterft snel na zijn vrijlating. zullen we een wedje leggen?
Dat lukt hem niet, want Wilders heeft de Mossad achter zich staan en die hebben de AIVD in hun broekzak.quote:Op woensdag 16 april 2008 13:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Voor die tijd heeft ie nog een lijstje af te werken
Had ik het over Wilders?quote:Op woensdag 16 april 2008 13:52 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dat lukt hem niet, want Wilders heeft de Mossad achter zich staan en die hebben de AIVD in hun broekzak.
Ja want er is niemand anders die boeiend is en gevaar loopt voor hem.quote:
Nee, ik had het niet over Wilders. Helemaal niet over de dingen waar jij aan denkt trouwens.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:05 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ja want er is niemand anders die boeiend is en gevaar loopt voor hem.
-weg-quote:Op woensdag 16 april 2008 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, ik had het niet over Wilders. Helemaal niet over de dingen waar jij aan denkt trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |