Inderdaad.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:57 schreef pfaf het volgende:
Mensen die 12 jaar in een cel bagetaliseren...!
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:13 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Inderdaad.
Behalve dat, gezien de straffen die anderen soms krijgen voor hetzelfde vergrijp, is 18 jaar zelfs veel.
Zeker voor iemand die alleen maar het beste voor had met Nederland.
Posters tegen Volkert van der Graaf in R'damquote:Op woensdag 16 april 2008 12:09 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Er schijnt echt een heel jachtseizoen geopend te worden
Dat denk ik niet.quote:en een jachtseizoen wordt alleen geopend wanneer er op meerdere objecten valt te schieten. Dus ik denk dat als er echt mensen zijn die hem willen mollen, dat die lui zo gek zijn dat ze ook meer vijanden van Fortuyn gaan neer leggen.
De mensen die bedreigen zijn vaak niet dezelfde mensen als de mensen die gaan schieten.quote:Want laten we eerlijk wezen, die Melkert had destijds een doorgeladen pistool opgestuurd gekregenen die dader(s) is nooit gepakt en als je dat als persoon of organisatie weet te realiseren dan ben je wel heel gevaarlijk (want de kans dat je met zo'n actie gepakt wordt, is groter dan wanneer je iemand doodschiet en dat beseft Melkert ook).
![]()
Een doorgeladen pistool opsturen is niet zo maar een bedreiging, dat moet echt met militaire precisie worden uitgevoerd.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:16 schreef FOKwa het volgende:
De mensen die bedreigen zijn vaak niet dezelfde mensen als de mensen die gaan schieten.
..anders ben je nog inrichtingsrijper dan V v/d Gquote:Op woensdag 16 april 2008 09:49 schreef DAMH het volgende:
Kijk als je de broer van pim was of familie en je speelt voor eigen rechter kan ik het enigszins voorstellen,, maar anders....
volkert is de zieligste van het stel. niet de minst erge in mijn ogen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:25 schreef JohnDope het volgende:
En die Volkert van der G vind ik nog het minst erge van het hele stelletje, hij voerde alleen maar uit waar al die haatzaaiende politici en tv-intellectuelen hem toe dreven.
Volkert is gewoon een labiel persoon die zich helemaal gek heeft laten maken door het gedemoniseer van Paars. Als hij het niet had gedaan, dan was er wel een ander labiel persoon geweest die de trekker zou overhalen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert is de zieligste van het stel. niet de minst erge in mijn ogen.
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:18 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een doorgeladen pistool opsturen is niet zo maar een bedreiging, dat moet echt met militaire precisie worden uitgevoerd.![]()
ja, zo kan je het ook zien. concurrentie en politiek gaan niet zo goed samen geloof ik.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:31 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Volkert is gewoon een labiel persoon die zich helemaal gek heeft laten maken door het gedemoniseer van Paars. Als hij het niet had gedaan, dan was er wel een ander labiel persoon geweest die de trekker zou overhalen.
Ik vind die politici het zieligst van allemaal, want ze wilden Fortuyn allemaal dood hebben, alleen ze waren te laf om zelf de trekker over te halen.
En toen Fortuyn dood was, riepen ze allemaal dat ze het zo vreselijk vonden.![]()
Wel dus, die lui die die pipa hebben opgestuurd hebben toegang tot heel veel verschillende ongebruikte en ontraceerbare wapens.quote:
weet die extreem linkse stinkkraker veel.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wel dus, die lui die die pipa hebben opgestuurd hebben toegang tot heel veel verschillende ongebruikte en ontraceerbare wapens.
Fortuyn heeft gewoon laten zien dat er in Nederland geen democratie is en al helemaal geen verschillende partijen zijn, want als puntje bij paaltje komt, is het 1 grote ondemocratische politieke partij.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja, zo kan je het ook zien. concurrentie en politiek gaan niet zo goed samen geloof ik.
Ja, en?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Wel dus, die lui die die pipa hebben opgestuurd hebben toegang tot heel veel verschillende ongebruikte en ontraceerbare wapens.
Nee hoor dat heb je niet, dan moet je echt een heel machtig persoon zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en?
Als je in Amsterdam bent opgegroeid heb je dat ook..
Kwestie van de juiste Servische vrienden hebben.
volkert sterft snel na zijn vrijlating. zullen we een wedje leggen?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, en?
Als je in Amsterdam bent opgegroeid heb je dat ook..
Kwestie van de juiste Servische vrienden hebben.
Die sukkels zijn te laf om wat te doen, veel geblaat weinig wol. Kneuzen. Uiteindelijk loopt held Volkert gewoon weer rond en blijft het alleen bij wat loze kreten.
Same old shit, zoals altijd met die extreem rechtse nono's.
Maak je maar niet druk zolang hij in de cel zit blijf je voor hem betalen en als hij later vrij is en niemand wil hem werk geven, blijf je nog steeds voor hem betalen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:26 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dus dan zetten we psychiaters en verpleegkundigen honderden urenlang op Volkert terwijl we weten dat hij toch nooit normaal zal worden. Wie gaat dat betalen? Juist. De belastingbetaler.
Is goed hoor. Maar dan nog gebeurt er niets met Volkie.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Nee hoor dat heb je niet, dan moet je echt een heel machtig persoon zijn.
maar niet voor lang.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:46 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Maak je maar niet druk zolang hij in de cel zit blijf je voor hem betalen en als hij later vrij is en niemand wil hem werk geven, blijf je nog steeds voor hem betalen.
Okay.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:45 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volkert sterft snel na zijn vrijlating. zullen we een wedje leggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |