abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58071671
Hoi ik heb een vraagje.

Ik slik de pil, ben zo'n 2 jaar geleden begonnen. Vorig jaar ben ik overgestapt op Yasmin. Mijn vriend en ik gebruiken geen condoom, maar ik slik de pil dagelijks. Nu zit ik met het volgende:

- Ik ben in kilo's niet of nauwelijks aangekomen, maar ik heb het idee dat mijn buik behoorlijk dikker is. Ik voel me ook opgeblazen. (ik heb wel prikkelbare darmen, dus dat zóu eventueel kunnen, maar het is nooit zo erg geweest)

- Ik word nooit zwaar ongesteld, maar deze week stelt het helemaal niks voor. Bovendien begon het ook al vóórdat ik mijn laatste pil had gehad (donderdag, zaterdag laatste pil), maar dan heel weinig en bijna pikzwart.

- Afgelopen zondag was ik 'krap' tijdens het vrijen, het paste allemaal niet zo goed en deed wat pijn.

- Ik eet veel brood, normaal gesproken 1 bij het ontbijt en 4 overdag, nu zou ik zomaar 3-5 kunnen eten.
Mijn diner van net was heel normaal, maar nu voel ik me juist bomvol.

Het zijn voor mijn gevoel dus allemaal dingen die wegverklaard kunnen worden, maar toch knaagt er ergens iets....

Kan ik zwanger zijn, ondanks pilgebruik en ongesteldheid? En hoe lang dan al?
(23 weken geleden, in november, is het één keer fout gegaan, met de 1e pil van een strip. Volgens de huisarts kon ik toen niet zwanger geraakt zijn, dus ik kon gewoon verder met de strip)

Ik heb verder geen apart eetgedrag of zin in rare dingen. Ook kan ik me totaal geen misselijkheid herinneren. Ik zit vooral met de eerste twee punten in mijn maag. Kan iemand me geruststellen please?
pi_58071711
Doe een test

dinsdag 15 april 2008 @ 19:13:28 #3
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_58071732
Langs de huisarts, dan weet je het zeker, of een testje halen..
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_58071735
Duidelijk zwanger, tijd voor een test.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58071829
Oh het is Fuifduif maar...
Maak je geen zorgen jongen...Als je een penis hebt kan je niet zwanger worden
pi_58071837
Ja, je kan zwanger zijn.
Nee, je kan het ook niet zijn.
Verwacht je het antwoord op een forum?

Ga even langs de avondapotheek, dan weet je het zeker.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_58071904
Ik durf niet
pi_58071951
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik durf niet
aanstellerd.... Gewoonste zaak van de wereld..

hoe oud ben je?

hup hup... naar de huisarts of een testje halen
I pwn u!
pi_58071982
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:21 schreef aangenaamikbeneenkloon het volgende:
Ik durf niet
Omdat je bang bent voor de uitslag of omdat je niet naar de apotheek durft?

Van uitstellen gaat het iig niet weg, en als je het nu even doet, heb je tenminste over een uurtje zekerheid.
Hup!
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:29:50 #10
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_58072085
Niks aan toe te voegen. Morgen even naar de drogist. Haal gewoon huismerk, eurootje of 7. De symptomen die jij noemt zijn zo universeel...Daar kan niemand wat zinnigs over zeggen.
Ik vind het overigens raar dat je huisarts zegt dat je na het vergeten van de eerste (!) pil van een strip niet zwanger kan zijn geworden. Maar goed, dat was 23 weken geleden. Als je toen zwanger bent geraakt, dan zou je wel meer kwaaltjes hebben dan alleen een iets gezwollen buik en meer eetlust.
pi_58072123
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:25 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Omdat je bang bent voor de uitslag of omdat je niet naar de apotheek durft?

Van uitstellen gaat het iig niet weg, en als je het nu even doet, heb je tenminste over een uurtje zekerheid.
Hup!
Ik ben bang voor de uitslag. En we hebben geen avond apotheek, dus dat wordt morgen.
pi_58072152
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:29 schreef Aventura het volgende:
Niks aan toe te voegen. Morgen even naar de drogist. Haal gewoon huismerk, eurootje of 7. De symptomen die jij noemt zijn zo universeel...Daar kan niemand wat zinnigs over zeggen.
Ik vind het overigens raar dat je huisarts zegt dat je na het vergeten van de eerste (!) pil van een strip niet zwanger kan zijn geworden. Maar goed, dat was 23 weken geleden. Als je toen zwanger bent geraakt, dan zou je wel meer kwaaltjes hebben dan alleen een iets gezwollen buik en meer eetlust.
Ja, ik zat net even te googelen en toen hadden ze het over schoppen en bewegen. Dat had ik toch wel gemerkt

Ik wil vooral eigenlijk niet, omdat ik denk dat ik me aanstel
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:33:08 #13
185631 Guncta
En un momento dado
pi_58072177
Je moet over een zachte ondergrond gaan lopen, op blote voeten. Als je er tot je enkels toe in zakt dan ben je zwanger.
Geen zachte ondergrond in de buurt of ben je gewoon dik dan kan je ook moedermelk met meloensap opdrinken. Als je moet kotsen dan ben je zwanger. Kan je gericht kotsen dan wordt het zeker een jongen.
Houd je ons op de hoogte?
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
pi_58072184
Wat is er nou aanstellerig aan bang zijn dat je zwanger bent?
Pas als je het níet doet stel je je aan.
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:34:35 #15
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58072217
als je niet bij de apotheek in de buurt durft kun je ook naar een andere wat verder weg
zou wel even een testje halen, weet je t zeker, en er valt een steen van je schouder als je t weet
pi_58072339
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:34 schreef Fancy_Me het volgende:
als je niet bij de apotheek in de buurt durft kun je ook naar een andere wat verder weg
zou wel even een testje halen, weet je t zeker, en er valt een steen van je schouder als je t weet
De kruidvat heeft ze ook toch? misschien ga ik wel even in de buurt van de uni morgen, daar kom ik nooit
  dinsdag 15 april 2008 @ 19:46:17 #17
95927 Fancy_Me
Nu mèt colaflesje!
pi_58072489
zal vast wel andere apotheek waar niemand je kent scheelt wel denk ik

laat ons weten wat de uitslag is
pi_58073209
De dingen klinken mij niet als een zwangerschap...maar goed de oplossing is al gezegd.

Wel vreemd dat de huisarts niet voor de zekerheid getest heeft.

ps. typ eens in google: buik 23 weken zwanger...dat zie je meestal wel, en met 23 weken maakte mijn kleine al menig gevoelige koprol...

Maar succes met het testen (de meeste kan je op alle momenten van de dag doen)
Ik ben het misschien niet eens met jou, en jij bent het misschien niet eens met mij. Maar laten we het daar dan over eens zijn.
  dinsdag 15 april 2008 @ 22:53:51 #19
165237 Leef
Sunny side up!
pi_58077050
Maar hou het kind in elk geval.
Ik wil nog wel helpen met verzorgen als het moet.

[ Bericht 47% gewijzigd door Leef op 16-04-2008 01:00:50 ]
pi_58077183
Lijkt me niet maar doe een test!
  woensdag 16 april 2008 @ 00:15:14 #21
167501 GiantWorm
Groot. Worm.
pi_58078956
Welke Fok! user is dan eventueel de vader?
Groot. Worm.
pi_58079496
Gefeliciteerd!

Hier kun je alvast wat ideen opdoen: Foto's van de kinderkamer, deel 14
  woensdag 16 april 2008 @ 08:01:20 #23
167501 GiantWorm
Groot. Worm.
pi_58080848
Plaats anders even een foto van je "mosseltje". Dan kunnen de eGynaecologen een oordeel vellen..
Groot. Worm.
pi_58082280
Wat verwacht je hier voor antwoord?

Enige wat wij je kunnen vertellen is dat je een test moet gaan doen.. Bovendien denk/hoop je alleen maar dat je zwanger bent en gaat daarom alle dingen daaraan koppelen waardoor je alles gaat zien door een grote bril.
© Copyright TryX, 2006-2017 Alle rechten voorbehouden.
Disclaimer: Typfouten en geen gebruik van leestekens, hoofdletters en onzin voorbehouden.
  woensdag 16 april 2008 @ 10:06:12 #25
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_58082713
Wat een heuglijk nieuws, nieuw leven gecreeerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')