Hoi ik heb een vraagje.
Ik slik de pil, ben zo'n 2 jaar geleden begonnen. Vorig jaar ben ik overgestapt op Yasmin. Mijn vriend en ik gebruiken geen condoom, maar ik slik de pil dagelijks. Nu zit ik met het volgende:
- Ik ben in kilo's niet of nauwelijks aangekomen, maar ik heb het idee dat mijn buik behoorlijk dikker is. Ik voel me ook opgeblazen. (ik heb wel prikkelbare darmen, dus dat zóu eventueel kunnen, maar het is nooit zo erg geweest)
- Ik word nooit zwaar ongesteld, maar deze week stelt het helemaal niks voor. Bovendien begon het ook al vóórdat ik mijn laatste pil had gehad (donderdag, zaterdag laatste pil), maar dan heel weinig en bijna pikzwart.
- Afgelopen zondag was ik 'krap' tijdens het vrijen, het paste allemaal niet zo goed en deed wat pijn.
- Ik eet veel brood, normaal gesproken 1 bij het ontbijt en 4 overdag, nu zou ik zomaar 3-5 kunnen eten.
Mijn diner van net was heel normaal, maar nu voel ik me juist bomvol.
Het zijn voor mijn gevoel dus allemaal dingen die wegverklaard kunnen worden, maar toch knaagt er ergens iets....
Kan ik zwanger zijn, ondanks pilgebruik en ongesteldheid? En hoe lang dan al?
(23 weken geleden, in november, is het één keer fout gegaan, met de 1e pil van een strip. Volgens de huisarts kon ik toen niet zwanger geraakt zijn, dus ik kon gewoon verder met de strip)
Ik heb verder geen apart eetgedrag of zin in rare dingen. Ook kan ik me totaal geen misselijkheid herinneren. Ik zit vooral met de eerste twee punten in mijn maag. Kan iemand me geruststellen please?