Ja hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Rotterdam Centraal ontruimd
Ammoniakdampen en zo
Op het betonnenpad, leuk stekkie wel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:46 schreef Peterselieman het volgende:
Vanmiddag even een klein fietstochtje gemaakt en daarbij even wat plaatjes geschoten:
[ afbeelding ]
GTW 10311 als trein 30556 richting Groningen nabij de spoorbrug over het Van Starkenborgkanaal
[ afbeelding ]
GTW 10326 als trein 30656 op dezelfde plek
[ afbeelding ]
GTW 10318 als trein 30545 ter hoogte van Adorp
Paar foto's van afgelopen zaterdagquote:Op dinsdag 22 april 2008 12:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
heeft iemand nog een mooie foto van een klassiekje
THX, Klassiekjesquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:42 schreef ReisT het volgende:
[..]
Paar foto's van afgelopen zaterdag
[ afbeelding ]
De 164 (bouwjaar 1962!!) te Aachen Hbf
[ afbeelding ]
De prachtige 1e Klasse van de 164
[ afbeelding ]
Diezelfde 164, nu in Luik
[ afbeelding ]
De 268 in LuiK
[ afbeelding ]
Uitzicht uit het raampje van het gangetje naast het hokje van de machinist van de 782, ergens in de regen tussen Vies-hé en Eijsden
[ afbeelding ]
De 782, na aankomst in Maastricht. Dit is dus de licht gepimpte versie, met een paar raampjes minder aan de kop.
Whahahaha!quote:
Geen idee, schijnbaar al minstens sinds vrijdag. Werd er gisteravond over getiptquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
Whahahaha!Deze fout is aanwezig sinds de perronvernieuwing of zo?
Nee, dit weekend denk ik pasquote:Op dinsdag 22 april 2008 21:57 schreef Duvel het volgende:
[..]
Whahahaha!Deze fout is aanwezig sinds de perronvernieuwing of zo?
He ik vind het leuk treintjes ja! Laat mij nou ook eens een keer op iets geilen~quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat is dat toch met die klassiekjes joh?leuk spul hoor, maar je struikelt erover, echt. Laten we niet doen alsof het iets bijzonders is. Al zullen ze over een jaar of 5 wel goeddeels weg zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |