Ik heb net gehoord dat "Stoepkrijt" beter rijmtquote:Op woensdag 16 april 2008 19:31 schreef Duvel het volgende:
"vingerverf"?
Huisstofmijt rijmt ook beter.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net gehoord dat "Stoepkrijt" beter rijmt
Ja, die tunnelbak negeer ik liever. Een stationsingang vanuit een suf tunneltje in plaats van het unieke stationsgebouw wat met de grond gelijk is gemaaktquote:Op woensdag 16 april 2008 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ja, die tunnelbak kan wel even tussen de koffie en de broodjes door natuurlijk
Haha, ja inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2008 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heb gister je broer nog gespot, Socios
Geen enkele natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 23:16 schreef ewyb het volgende:
Jammer dat ik je getekende trein niet gezien hebWelke trein had je getekend? Een Spurt?
Of een Koploper?
Niet alleen de after sales, ze hebben een poosje de gehele fabriek overgenomen om te zorgen dat hun bestelde (en deels betaalde) orders ook afgebouwd werden. Daarom zie je nog genoeg Alliance bussen rondtuffen bij xx omdat ze gewoon nog vrij nieuw zijn. Geloof dat de laatste bus in 2001 of 2002 afgeleverd is. En toen was DO allang failliet.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:57 schreef Willy84 het volgende:
TSN (XX) had alle onderdelen mallen van Den Oudsten overgenomen en vervullen nog steeds de after sales meen ik.
Het is wel goed nieuws voor XX dat Dessau een doorstart maakt, want de levering van onderdelen is dan wel een stukje makkelijker.
Het spoor berijden en dan met behulp van de apparatuur aan boord meten of het spoor gebreken vertoond. Dit doen ze tegenwoordig rijdend, omdat zo een baanvak niet meer buiten dienst hoeft wegens schouwen.quote:Op donderdag 17 april 2008 14:54 schreef SuperWeber het volgende:
Zeg, ik fiets sinds kort elke ochtend braaf langs station Groningen en ik zie daar regelmatig een zogenaamde "videoschouwtrein" staan. Waar dient dit ding voor?
Ah, handig dusquote:Op donderdag 17 april 2008 15:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het spoor berijden en dan met behulp van de apparatuur aan boord meten of het spoor gebreken vertoond. Dit doen ze tegenwoordig rijdend, omdat zo een baanvak niet meer buiten dienst hoeft wegens schouwen.
quote:Op donderdag 17 april 2008 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
http://www.rijdendpersoneel.fotopic.net/c1485312.html![]()
Ofwel, 0 treinverkeer over Rijswijk?quote:Op donderdag 17 april 2008 16:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Trein in de fik hier in station rijswijk, fout boel , sirene's rook..
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Trein in de fik hier in station rijswijk, fout boel , sirene's rook..
quote:17-04-08 16:59
RIJSWIJK - In een trein op het station Rijswijk is donderdagmiddag brand uitgebroken. De brandweer is met meerdere voertuigen uitgerukt.
Hoe de brand is ontstaan en hoe groot de brand is, is nog niet duidelijk. De trein is tijdig ontruimd en er zijn geen gewonden. Ook station Rijswijk is ontruimd en tussen Den Haag Hollands Spoor en Delft moeten reizigers hierdoor rekening houden met een vertraging van ongeveer 60 minuten. Tussen Den Haag HS en Delft rijden geen treinen
Bron
Maar gelukkig dus niet overal. Hier op de Draaiweg hadden ze die dingen vanmiddag gewoon nog.quote:In verband met de grote belangstelling is de voorraad treinkaartjes in de meeste Kruidvat winkels reeds uitverkocht.
ff rekenen, voor de SLT geldt 2400 = 4 = 3 en 2600 = 6 = 4, dan stondt er dus het equivalent van 10 bakken, is toch wel 5 V'tjs, flink stoptreintje dus ja.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:20 schreef Bigs het volgende:Dan krijg je toch een flinke stoptrein![]()
hehe, nou ja, je hebt er 2,5 maand de tijd voor. ik heb het voordeel dat ik ze samen met m'n broer opmaak. hij wilde er 5 of 6, ik wilde er 2. wacht er nog ff mee. naar roosendaal koop ik zaterdag gewoon een enkeltje. dat kruidvatkaartje gebruik ik wel als ik een keer bv. retour naar heel ver weg knal.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er 10, nou maar eens zien dat ik ze allemaal op krijg
Mja maar de SLT bakken zijn wel wat korter dan de meeste anderen begreep ik.. weet alleen niet hoeveel.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:47 schreef ReisT het volgende:
Kruidvat.nl meldt:
[..]
Maar gelukkig dus niet overal. Hier op de Draaiweg hadden ze die dingen vanmiddag gewoon nog.
[..]
ff rekenen, voor de SLT geldt 2400 = 4 = 3 en 2600 = 6 = 4, dan stondt er dus het equivalent van 10 bakken, is toch wel 5 V'tjs, flink stoptreintje dus ja.
De IV is precies even lang als een ICM-III en de VI is evenlang als de ICM-IV, dus 80,6 resp. 107,1 meter. Hiermee kun je de baklengte van de tussenbakken uitrekenen en ook de lengte van de kopbakkenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:51 schreef Bigs het volgende:
[..]
Mja maar de SLT bakken zijn wel wat korter dan de meeste anderen begreep ik.. weet alleen niet hoeveel.
Graagquote:Op donderdag 17 april 2008 21:29 schreef NordicBlue het volgende:
iemand foto's van fikkende trein in rijswijk toevallig?
quote:De schade aan de trein lijkt zich te beperken tot het technische gedeelte van de trein. De coupés lijken volgens de brandweer gespaard gebleven.
Bron
Als expert moet je dat toch wel wetenquote:Op donderdag 17 april 2008 22:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Is het nu een Teetje of een Veetje, ik hoop dat laatste...
In het jargon van onze vriend Zug-Chef: Basiskennisquote:Op donderdag 17 april 2008 22:50 schreef sander89 het volgende:
Als expert moet je dat toch wel weten![]()
![]()
Ja kan het namelijk makkelijk zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Check de ramen van de machinist.quote:Op donderdag 17 april 2008 22:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Is het nu een Teetje of een Veetje, ik hoop dat laatste...
Dit was 1 van de eerste dingen die ik mezelf leerde toen ik onlangs in de treinenhobbybusiness aankwam, uit wikipedia n.b.: Verder zijn bij de kopbakken op de cabine tegenwoordig de uiterste raampjes bij Plan T grijs geschilderd en bij Plan V geel. Zo is dus aan de kopbak al te zien of het Plan T of Plan V is. Uitzondering hierop vormen de Plan V's van Veolia op de Heuvellandlijn. Deze hebben net als Plan T grijze zijruitjesquote:Op donderdag 17 april 2008 23:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Check de ramen van de machinist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |