Ik mag de foto niet bekijken op mijn werk, er zit "mp3"' in de URL.quote:Op dinsdag 15 april 2008 22:05 schreef Zug-Chef het volgende:
Zo ruim half uurtje bij het landelijk geleden en pittoreske Teuge gestaan voor enkele leuke bijzondere dingetjes.
[ afbeelding ]
En waar 'we' met zn 4en op wachten, was de Railion motorpost 3030 met de 2e SGMm-II, de 2141 die op weg is van Randers (DK) naar Leidschendam.
Hij staat ook hier: http://www.flickr.com/photos/bjornnielsen/2416396465quote:Op woensdag 16 april 2008 08:54 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik mag de foto niet bekijken op mijn werk, er zit "mp3"' in de URL.
En thuis geen internet door verhuizing...
Nou kijk, als ik de trein zit zie ik vaak wel plekjes vanuit het raam. Verder is het vaak kijken naar anderen, waar staan andere fotograven en wat doen hun met een bepaalde locatie (bijv net even een andere hoek kiezen).quote:Op woensdag 16 april 2008 00:43 schreef bork het volgende:
Het is weer fraai Zug-Chef, mooie plaatjes (Bork vraagt zich weleens af hoe het kan/komt het nou dat ZC op de mooiste plekjes is en dan ook nog eens van die fraaie platen maakt).
Het betekent dat xx de onderdelen rechtstreeks bij de bedrijven moet kopen die betrokken zijn geweest bij de bouw van de Protos. Het onderhoud laten ze uitvoeren door TSN in Amersfoort.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:02 schreef knars het volgende:
Gheh, de Protos wordt een Collector's Item, limited editionWat betekent het wegvallen van de producent voor onderhoud / onderdelen etc.?
Tof, thanks!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:45 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
Hij staat ook hier: http://www.flickr.com/photos/bjornnielsen/2416396465
Rest staat hier: http://www.flickr.com/photos/bjornnielsen
quote:Fahrzeugtechnik Dessau-Roßlau kann saniert werden
Die insolvente Fahrzeugtechnik Dessau AG ist sanierbar. Dies teilte der vorläufige Insolvenzverwalter Volkhard Frenzel nach einer Belegschaftsversammlung mit. Nach seiner Ansicht kann die Mehrzahl der 167 Arbeitsplätze gesichert werden.
Fahrzeugtechnik Dessau AG in Dessau-Roßlau
Am 20. März hatte die Fahrzeugtechnik Dessau AG Insolvenzantrag gestellt. Das aus dem Waggonbau Dessau hervorgegangene Unternehmen hatte Ende der neunziger Jahre den Luxuszug "Metropolitan" für die Deutsche Bahn gebaut. Vor zwei Jahren hatte die russische Transmash-Holding die Fahrzeugtechnik übernommen. Nach Aussagen des Insolvenzverwalters haben zu hohe Kosten im Vergleich zu den Einnahmen zur Zahlungsunfähigkeit geführt. Durch monatliche Kosteneinsparungen von 300.000 bis 400.000 Euro könne aber am 01. Mai das Insolvenzverfahren eröffnet und das Unternehmen saniert werden, so Frenzel. Um Personalkosten zu sparen, müsse aber ab Mai ein Teil der Belegschaft das Unternehmen verlassen. Deswegen werde eine Transfergesellschaft gegründet. Laut Frenzel können die Mitarbeiter bei verbesserter Auftragslage in das Unternehmen zurückkehren. Ausstehende Löhne für Februar, März und April würden Anfang Mai gezahlt.
Rechtsanwalt Volkhard Frenzel hat bereits das Flanschwerk Bebitz und die jetzige ORWO Net GmbH in Wolfen saniert.
zuletzt aktualisiert: 09. April 2008 | 16:39
http://www2.mdr.de/sachsen-anhalt/dessau/5411398.html
Ze zijn in moeilijkheden gekomen door tegenvallende opdrachten. Er wordt een nieuwe "BV" opgericht om met de gezonde bedrijfsonderdelen een doorstart te kunnen maken. Als de vraag naar treinstellen aantrekt kunnen de huidige medewerkers er weer komen werken. De uitstaande salarissen over februari, maart en april zouden op 1 mei betaald worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:50 schreef Wadloper het volgende:
Mijn Duits is helaas niet al te geweldig... Wat staat er in grote lijnen?
Ja ja, die tunnelbak kan wel even tussen de koffie en de broodjes door natuurlijkquote:Op woensdag 16 april 2008 16:01 schreef knars het volgende:
(er wordt één, jawel 1! abri geplaatst)
Je bedoelt het SGM? Dat wordt gedaan door Bombardier in Randers Denemarken.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:51 schreef zwahiel het volgende:
Zonde dat Dessau in zwaar weer kwam, want ze maken best mooie producten. Hadden ze ook niet die bakken van de NS omgebouwd? Of was dat weer iemand anders?
Haha, ik hoorde het ja, grappig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 21:05 schreef Peterselieman het volgende:
Heb gister je broer nog gespot, Socios
Beter gezegd: Waarom rijdt het ding niet rechtstreeks vanuit Haarlem via Amsterdam richting Onnen?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:41 schreef Charango het volgende:
Gaan er vrijdag nog mensen de ICMm spotten die, (althans volgens Somda) rond 16:47 de Maliespoorweg gaat berijden?
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom dat ding niet gewoon op Ut kan gaan kopmaken zoals de 1700 en 500![]()
Ik vroeg me dit ook af, ik kan op zich vrijdag wel, weet alleen niet of ik naar het station ga of langs het spoor ga staan.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:41 schreef Charango het volgende:
Gaan er vrijdag nog mensen de ICMm spotten die, (althans volgens Somda) rond 16:47 de Maliespoorweg gaat berijden?
Wat ik me eigenlijk afvraag is waarom dat ding niet gewoon op Ut kan gaan kopmaken zoals de 1700 en 500![]()
Jij bedoelt denk ik ICK, dat omgebouwd is bij PFA in Weiden.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:51 schreef zwahiel het volgende:
Zonde dat Dessau in zwaar weer kwam, want ze maken best mooie producten. Hadden ze ook niet die bakken van de NS omgebouwd? Of was dat weer iemand anders?
"vingerverf"?quote:Op woensdag 16 april 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
het zal wel iets zijn wat rijmt op "capaciteit", denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |