Zeg dát, zoals hij nu ook weer zit te oreren, hij vindt zichzelf echt geweldig.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:30 schreef RSie het volgende:
heb meer dan een half jaar niet gestreamd.
maar die Brian heeft het afgelopen half jaar wel gigantische grootheidswaan gekregen en zijn hypocritie is nog verder doorontwikkeld!
Preciesquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Come on guys....Huub en Jaap gisteren het feestje van Brian proberen te verknallen, mogen ze aub ook iets terug doen?
Komt ons allemaal ten goede dat gedoe. Daar wachten we met z'n allen op toch?
Hij heeft zich de heledag druk gemaakt op wat er zou gaan gebeuren op zijn verjaardag.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:33 schreef RSie het volgende:
hij heeft het de hele tijd over dat er een smerig spel is gespeeld met zijn familie,.. correct me if I'm wrong, maar ik heb hier (op het vermeende schelden van Huub naar Sletty na) niks over gehoord/gelezen.
Zo praat hij toch altijd?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:37 schreef thundernoom het volgende:
heeft brian iets op ofzo wat lult ie slap
nee, hij is gewoon bijna toe aan zijn tweede nachtje Hotel denk ik.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:37 schreef thundernoom het volgende:
heeft brian iets op ofzo wat lult ie slap
En dat hoerenjong krijgt natuurlijk geen telefoontje dat die weg moet wezenquote:Op dinsdag 15 april 2008 18:36 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Breien staat niets toe qua eten en hij moet alles eerst zelf proeven voordat het op het menu mag van para Breien .. Hij draait steeds meer door want gister was zn F*cking verjaardag gestoord en zo weet je ..
EN DIE PRUIK DIE PRUIK!!!!!!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dat hoerenjong krijgt natuurlijk geen telefoontje dat die weg moet wezen
Mooi zo!
Persoonlijk bezit is dus niet meer onaantastbaar![]()
HUUB PAKT DIE STINKGITAAR EN DIE STINKHAARTANG!!!!!!
Er is gisteren ook niets gebeurt. Maar ze waren al opgefokt door de gedachte dat er iets zou kunnen gaan gebeuren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:40 schreef Lady-night het volgende:
Wat is er nu gisteren eigenlijk gebeurd? Ik snap het niet meer??? Ja die ruzie met de familie, maar ze hadden toch alleen de act met de clown???
Kenneth, de broer van Brian, heeft Huub geduwd of geslagen en daar is Brian boos om, niet op zijn broer maar op Huub, zo werkt dat bij hem.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:40 schreef Lady-night het volgende:
Wat is er nu gisteren eigenlijk gebeurd? Ik snap het niet meer??? Ja die ruzie met de familie, maar ze hadden toch alleen de act met de clown???
quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:41 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
EN DIE PRUIK DIE PRUIK!!!!!!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |