Jij hebt niet gezien dat Jaap steeds zijn hoofd in het kantoor liet zien toen Bwian daar met zijn bezoek zat?quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Yup dat is alles. 2 uurtjes licht vermaakt maakte dat Brian's dag 48 uur duurde. Had ie wel een lekkere lange verjaardag... dat wel.
Jaap heeft duidelijk zo goed als niets tegen Brian ondernomen.
En daarbij hoopt hij zelf op een flinke matpartij. Wat een droef fiiguur zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 18:54 schreef Varen het volgende:
Sandy wil aktie zien
Ja dat zeg ik.... 2 uurtjes licht vermaak.... kilometers voor de grens. Alles keurig netjes door Jaap afgechecked bij de febo.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:01 schreef Borga het volgende:
[..]
Jij hebt niet gezien dat Jaap steeds zijn hoofd in het kantoor liet zien toen Bwian daar met zijn bezoek zat?
ja bij het idee dat hij stoer moet doen voor Sandy en mamanetty loopt het al dun zijn broek inquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:01 schreef JEEtjuuh het volgende:
waar is die rat? zijn pamper omdoen?
ach het valt wel mee zaken worden enorm uitvergroot. Een mislukte Tommy Cooper en Haantje kennyboy even in actie............stelde toch niets voor? Die groepsaanranding met Lieke dat vond ik vreselijk om te zienquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef Lady-night het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik tegenwoordig vaak de streams uitdoe als er zo'n dreiging hangt......lees dan wel mee....minder erg
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
En daarbij hoopt hij zelf op een flinke matpartij. Wat een droef fiiguur zeg.
ja net als in de boksringquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:09 schreef rooie3 het volgende:
Misschien laten ze rat nu wel even beelden zien van gisteren,hoe mamma Netty binnenkwam .
Door zo'n uitspraak zou de febo hem meteen moeten verwijderen. Wannabees dienen gewoon beschermd te worden tegen dat soort trash. Gasten die dit soort uitspraken doen moeten gewoon niet welkom zijn. Eeerst kenneth en nu Sandy? Toeval? Huub had gewoon gelijk dat soort mensen wil je niet naast je hebben wonen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:06 schreef tipsch het volgende:
[..]
En daarbij hoopt hij zelf op een flinke matpartij. Wat een droef fiiguur zeg.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:07 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja bij het idee dat hij stoer moet doen voor Sandy en mamanetty loopt het al dun zijn broek in
ja ik las niet iets van die strekking bij NLquote:Op dinsdag 15 april 2008 19:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Mee eens, het is een hopeloze, vrouw-onvriendelijke klootzak. Maar we kunnen
altijd nog effe zijn school mailen, als die loser het verknalt ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |