Slaveloos +1quote:
quote:
Wat?quote:is the name given to two similar food spreads, a British version produced in the United Kingdom and South Africa and the other in New Zealand.
is made from yeast extract, a by-product of beer brewing, and is suitable for vegetarians and vegans.
The British version of the product is a sticky, dark brown paste with a distinctive, powerful flavour. Being both extremely salty and extremely umami, the taste ofis comparable to soy sauce. This distinctive taste is reflected in the British company's marketing slogan: "Love it or hate it."
Rechts bovenaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Beernsi het volgende:
snap de hint niet. Ben dom. En nog nooit in Parijs geweest.![]()
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:30 schreef conleche het volgende:
Nog een hint: in mijn FoBo staat ergens het goede antwoord.
O shit. Ben een sukkel (en doe nog niet zolang mee...) Zal ik het editten?quote:Op woensdag 16 april 2008 10:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Worden we nu aangespoord om een antwoord op te gaan zoeken?
Ik denk niet dat dat hoeft. De vaste AKQers kijken toch nietquote:Op woensdag 16 april 2008 10:36 schreef conleche het volgende:
[..]
O shit. Ben een sukkel (en doe nog niet zolang mee...) Zal ik het editten?
Dat bedoelde ik met: ik snap de hint niet. Want die laat me zoeken, wat niet mag, hehe.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat hoeft. De vaste AKQers kijken toch niet
Die nieuwe vraag, zou ik die moeten stellen?quote:Op woensdag 16 april 2008 11:03 schreef U het volgende:
Ik denk dat het een gokvraag wordt nu, misschien tijd voor een nieuwe vraag?
jep, en deze kun je evt bewaren voor als er meer vrouwen aanwezig zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 11:07 schreef conleche het volgende:
[..]
Die nieuwe vraag, zou ik die moeten stellen?
Mmm...Zou ook mijn antwoord zijn geweest.quote:
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |