abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58067363
De grote hamvraag is inderdaad of er een connectie was tussen pa Claire en de Bruinsmaatjes. Er zijn tientallen redenen om dit wél te veronderstellen. Ik zal er een paar noemen:

1. Klaas Bruinsma was gehuwd, zo ook de vader van Claire
2. Klaas Bruinsma begaf zich in zekere kringen, zo ook Claire's vader, ze moeten elkaar welhaast tegengekomen zijn
3. Naar verluidt kwamen Klaas en Claire's pa ook op dezelfde soort feestjes. Beide families vierden verjaardagen, zo ook John de Mol. Het kan bijna niet anders of ze werden, om die reden, beiden uitgenodigd bij JdM.
4. Dat er een innige vriendschap bestaat tussen JdM en Claire's vader is overduidelijk. Immers Claire's vader is in staat om de spelregels van DGK aan te passen. Hij heeft een dikke vinger in de pap en dus is er sprake van vriendschap.
5. Claires vader doet in shampoo en John de Mol en Bruinsma wassen beiden hun haar, de laatste overigens meestal z'n handen in onschuld.
6. Dat wassen van handen in onschuld zie ik dan ook terug bij Claire's vader, het ligt niet aan Claire, het lag niet aan hem, het was de fout van Jaap. Het kan bijna niet anders of het was les één bij Bruinsma. Hij de shampoo, Klaas de inhoudelijke kant.

Tot zover....voel je vrij om één en ander aan te vullen....

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 15-04-2008 16:24:05 ]
pi_58067418
---> misdaad
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_58067428
@kut, zit er ook nog een typo in de tt....
pi_58067682
Als NMNS topics gaat openen, plaats ik ff een tvp.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_58067896
When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
pi_58067948
Peter en Charlie gaan zich er ook al mee bemoeien.

[ Bericht 28% gewijzigd door PC eend op 15-04-2008 17:18:42 ]
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:48:50 #7
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58068099
7. Zowel de vader van Claire als Klaas Bruinsma en John de Mol zijn ooit naar de kleuterschool geweest, dat lijkt me een uitermate opvallend gegeven, vooral omdat ze daarom waarschijnlijk al met z'n 3en in de zandbak zaten te spelen. En iedereen weet dat zullke Tonka-vriendschappen voor het leven zijn.

Het kan daarom ook niet anders dan dat Ron en John overlegd hebben dat de schade aan zowel de Hummer als het hek niet opwegen tegen de verdiensten die de TV-beelden daarvan zouden opbrengen en daarom besloten hebben de Hummer-actie af te blazen. Er wordt gezegd dat John blij was dat z'n Hummer heel bleef....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_58068149
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef PC eend het volgende:
Peter en Charlie gaan zich er ook al mee bemoeien

Bekijk deze YouTube-video
Dit is wél bewijsstuk één, waarvoor dank
Die man in dat filmpje is net zo gewelddadig als Claire's vader. Wat zei die op zondagavond bij Talpa on stream tegen Huub? "Die dikzak moet nu niet binnenkomen anders gaat hij met deur en al weer naar buiten".
Die man op het filmpje zei, "Ken je mij nog?" en Claire's vader riep uit "Dan kennen ze ons nog niet".

Dit zijn dus simpelweg dé aanknopingspunten die uiteindelijk zullen leiden tot de grote ontmaskering.
pi_58068198
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef Leandra het volgende:
7. Zowel de vader van Claire als Klaas Bruinsma en John de Mol zijn ooit naar de kleuterschool geweest, dat lijkt me een uitermate opvallend gegeven, vooral omdat ze daarom waarschijnlijk al met z'n 3en in de zandbak zaten te spelen. En iedereen weet dat zullke Tonka-vriendschappen voor het leven zijn.

Het kan daarom ook niet anders dan dat Ron en John overlegd hebben dat de schade aan zowel de Hummer als het hek niet opwegen tegen de verdiensten die de TV-beelden daarvan zouden opbrengen en daarom besloten hebben de Hummer-actie af te blazen. Er wordt gezegd dat John blij was dat z'n Hummer heel bleef....
Dat is het, de grote driehoek, Ron, Klaas en John......de drie kleine kleutertjes, die zaten op een hek. Zie je nu wel? Nu nog twee en ééntje ging al op z'n bek.
  dinsdag 15 april 2008 @ 15:55:35 #10
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_58068234
Jullie hebben het belangrijkste nog over het hoofd gezien. Klaas Bruinsma heette ook wel Lange Frans, net als die rapper. Laat Clair nou net fan zijn van die rapper, dat is natuurlijk geen toeval meer.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_58068295
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 15:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Jullie hebben het belangrijkste nog over het hoofd gezien. Klaas Bruinsma heette ook wel Lange Frans, net als die rapper. Laat Clair nou net fan zijn van die rapper, dat is natuurlijk geen toeval meer.
Zou lange Frans dan een onecht kind zijn van Ron en een stiefbroertje van Claire? Ik kan mij herinneren dat Claire ooit verteld heeft dat pa een scheve schaats reed. Het lijkt mij dan logisch dat hij dat kind, dat daar uit voortkwam, naar z'n beste vriend heeft vernoemd.

En daarom is hij natuurlijk ook zo boos op Jaap die z'n vrouw vaginaal en anaal wilde uitwonen. Hij heeft dat zelf gedaan tijdens die scheve schaats en voelt zich nog steeds schuldig over dat feit. Al het leed kwam weer naar boven jongstleden zondag.....het kan bijna niet anders zijn.....
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:03:16 #12
2018 PC eend
relativist
pi_58068366
Mabel kent Ron ook nog uit die tijd en dankzij zijn haarlak connectie is ze in contact gekomen met beatrix
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:07:19 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58068422
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:
Mabel kent Ron ook nog uit die tijd en dankzij zijn haarlak connectie is ze in contact gekomen met beatrix
Schwarzkopf van papa Ron??
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:10:29 #14
2018 PC eend
relativist
pi_58068475
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Het klinkt nog duits ook, kan niet missen
pi_58068510
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die schijnt zich daar redelijk naar boven gelikt te hebben. De vraag is wie daar allemaal excuses voor moeten hebben aangeboden en hoeveel er gebruik is gemaakt van de "kwaliteiten" van z'n vrouw om dat dan weer te bereiken......

Of zou Klaas Bruinsma die positie ingekocht hebben om via Schwartzkopf geld wit te wassen. Hoe mooi is dat eigenlijk niet....met shampoo, waar de naam zwart in voorkomt, geld witwassen.....

Ik denk dat we nóg een link hebben nu.....

[ Bericht 0% gewijzigd door Neemmijnietserieus op 15-04-2008 16:22:48 ]
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:18:19 #16
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_58068602
Ik vind dit trouwens nu al een van de leukste DGK topics worden

Edit: John aan te telefoon... dat het allemaal helemaal niet zo grappig is... (dat het uitkomt)
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_58068656
edit: foutje
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:22:31 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_58068663
LOL

Claire is natuurlijk de chique vrouwelijk versie van de naam Klaas. Ergo: Klaas is Claire's godfather.
Waterdicht. Geen speld tussen te krijgen. Klopt als een bus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_58068746
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
LOL

Claire is natuurlijk de chique vrouwelijk versie van de naam Klaas. Ergo: Klaas is Claire's godfather.
Waterdicht. Geen speld tussen te krijgen. Klopt als een bus.
Haske geniaal.....

We komen stapje voor stapje dichterbij.....maar welke Bart is nu dé Bart......ook daar lijkt iets mee te zien. De ene Bart kwam in DGK, de andere wil niet, de ene lijkt niet meer te komen. Zit achter dit schimmige spelletje ook de hand van Ron
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:35:42 #20
2018 PC eend
relativist
pi_58068905
Ik vond dit op google
quote:
Ron R Feb 10 2000 ZEER DRINGEND ! Info gevraagd over officier van justitie R.TDLOHREG (rechtbank Haarlem)
3x raden waarom hij deze info nodig heeft
Het zaakje begint steeds meer te stinken
  dinsdag 15 april 2008 @ 16:57:08 #21
2018 PC eend
relativist
pi_58069300
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Haske geniaal.....

We komen stapje voor stapje dichterbij.....maar welke Bart is nu dé Bart......ook daar lijkt iets mee te zien. De ene Bart kwam in DGK, de andere wil niet, de ene lijkt niet meer te komen. Zit achter dit schimmige spelletje ook de hand van Ron
Volgens mij ben je in de war met zijn zoon Bram?
Die zat in het BB.... en nu zijn dochter weer in een reality programma van JdM
Dat kan geen toeval zijn

Ze persen john de mol gewoon af, ze wilden zelfs zijn zoon ontvoeren als hij Claire niet ook op tv zou laten komen
pi_58069516
ja, jezus, dit ligt er toch dik boven op?

"Ron Recourt" mijn hemel, ben ik nou zo slim of jullie zo dom?
pi_58069699
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 17:10 schreef avonne het volgende:
ja, jezus, dit ligt er toch dik boven op?

"Ron Recourt" mijn hemel, ben ik nou zo slim of jullie zo dom?
Jij bent zo slim
pi_58069727
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 16:57 schreef PC eend het volgende:

[..]

Volgens mij ben je in de war met zijn zoon Bram?
Die zat in het BB.... en nu zijn dochter weer in een reality programma van JdM
Dat kan geen toeval zijn

Ze persen john de mol gewoon af, ze wilden zelfs zijn zoon ontvoeren als hij Claire niet ook op tv zou laten komen
Aaaaaaargh Bram is gewoon Bart, ze noemen hem alleen Bram om ons in verwarring te brengen.
pi_58070162
Nou, omdat jullie zo aandringen

Recourt betekent "hij loopt terug, keert terug" en "hij loopt weer"

Waarom zien we Ron de hele tijd van mening veranderen op de streams?
(eerst is het "pas op voor Huub" dan is het "leuke jongen", daarna weer "ik wil hem slaan" en laatstelijk weer een dikke knuffel)

Nou? Omdat van partij en mening veranderen in zijn aard zit. Doet ie zijn hele leven al.

Dus toen hij een nieuwe identiteit moest hebben, koos hij voor de bijnaam die hij al gewend was onder penose gezelschap ("Overloper" en, na een onfortuinlijk incident met een motorzaag tijdens een gezellige boswandeling "Kannielope") , en heeft die gewoon een beetje deftig frans laten klinken.
Net zoals hij de namen voor zijn kinderen gekozen heeft
- Claire is frans voor "duidelijk, helder" . Omdat ze dat altijd zegt: "Snap ik" "dat is wel duidelijk, ja"
- Bram van "bramer vers" = "zich wensen" hij wenste zich een zoon, bovendien zat kleine Ivo toen Bambi te kijken (bramer is ook het geluid van hertje. Lief he?)
- Ivo weet ik niet zo gauw. Misschien is die vernoemd naar een Peetvader of zo.

Any way, jullie willen natuurlijk wat hard bewijs aan krantenkoppen en andere (tele)vage aanknopingspunten. Nou, ik hou me er verder niet mee bezig. Mij te link...

Ik zeg maar zo "Ondunk is des werelds loon"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')