Dit is wél bewijsstuk één, waarvoor dankquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef PC eend het volgende:
Peter en Charlie gaan zich er ook al mee bemoeien![]()
Bekijk deze YouTube-video
Dat is het, de grote driehoek, Ron, Klaas en John......de drie kleine kleutertjes, die zaten op een hek. Zie je nu wel? Nu nog twee en ééntje ging al op z'n bek.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef Leandra het volgende:
7. Zowel de vader van Claire als Klaas Bruinsma en John de Mol zijn ooit naar de kleuterschool geweest, dat lijkt me een uitermate opvallend gegeven, vooral omdat ze daarom waarschijnlijk al met z'n 3en in de zandbak zaten te spelen. En iedereen weet dat zullke Tonka-vriendschappen voor het leven zijn.
Het kan daarom ook niet anders dan dat Ron en John overlegd hebben dat de schade aan zowel de Hummer als het hek niet opwegen tegen de verdiensten die de TV-beelden daarvan zouden opbrengen en daarom besloten hebben de Hummer-actie af te blazen. Er wordt gezegd dat John blij was dat z'n Hummer heel bleef....
Zou lange Frans dan een onecht kind zijn van Ron en een stiefbroertje van Claire? Ik kan mij herinneren dat Claire ooit verteld heeft dat pa een scheve schaats reed. Het lijkt mij dan logisch dat hij dat kind, dat daar uit voortkwam, naar z'n beste vriend heeft vernoemd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:55 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Jullie hebben het belangrijkste nog over het hoofd gezien. Klaas Bruinsma heette ook wel Lange Frans, net als die rapper. Laat Clair nou net fan zijn van die rapper, dat is natuurlijk geen toeval meer.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:03 schreef PC eend het volgende:
Mabel kent Ron ook nog uit die tijd en dankzij zijn haarlak connectie is ze in contact gekomen met beatrix
Het klinkt nog duits ook, kan niet missenquote:
Die schijnt zich daar redelijk naar boven gelikt te hebben. De vraag is wie daar allemaal excuses voor moeten hebben aangeboden en hoeveel er gebruik is gemaakt van de "kwaliteiten" van z'n vrouw om dat dan weer te bereiken......quote:
Haske geniaal.....quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:22 schreef Copycat het volgende:
LOL
Claire is natuurlijk de chique vrouwelijk versie van de naam Klaas. Ergo: Klaas is Claire's godfather.
Waterdicht. Geen speld tussen te krijgen. Klopt als een bus.
3x raden waarom hij deze info nodig heeftquote:Ron R Feb 10 2000 ZEER DRINGEND ! Info gevraagd over officier van justitie R.TDLOHREG (rechtbank Haarlem)
Volgens mij ben je in de war met zijn zoon Bram?quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Haske geniaal.....![]()
![]()
We komen stapje voor stapje dichterbij.....maar welke Bart is nu dé Bart......ook daar lijkt iets mee te zien. De ene Bart kwam in DGK, de andere wil niet, de ene lijkt niet meer te komen. Zit achter dit schimmige spelletje ook de hand van Ron
quote:Op dinsdag 15 april 2008 17:10 schreef avonne het volgende:
ja, jezus, dit ligt er toch dik boven op?
"Ron Recourt" mijn hemel, ben ik nou zo slim of jullie zo dom?
Aaaaaaargh Bram is gewoon Bart, ze noemen hem alleen Bram om ons in verwarring te brengen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met zijn zoon Bram?
Die zat in het BB.... en nu zijn dochter weer in een reality programma van JdM
Dat kan geen toeval zijn
Ze persen john de mol gewoon af, ze wilden zelfs zijn zoon ontvoeren als hij Claire niet ook op tv zou laten komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |