Hij heeft ontzettend veel kansen nodig om te scoren, als hij scoort zijn het vaak frommel goaltjes. 13 doelpunten in het systeem dat SCH hanteert is totaal niet moeilijk, dat systeem zorgt er altijd voor dat spitsen aan de lopende band kunnen scoren (Nistelrooy, Huntelaar, Alves). Zijn snelheid is een van zijn grootste wapens, met het pressievoetbal dat Ajax wil spelen is dat een vrij overbodige (lees: handig maar niet speciaal goed Ajaxsysteem) luxe. Qua kopkracht is hij duidelijk minder dat KJH als centrumspits voor voorzetten vanaf de zijkant. Zijn techniek is aardig maar hij heeft wel veel ruimte nodig voor zijn actie, die krijgt hij niet bij Ajax. Bovendien hebben we een hoop spelers die hetzelfde soort zijn (Suarez, Leo) dus hij is totaal niet complementair aan de huidige spitsen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:03 schreef Wooldoor het volgende:
Zeker overschat, hij is tenslotte al 18 jaar en heeft in zijn eerste seizoen maar 13 doelpunten tot nu toe gescoort. Heitinga had hem in zijn broekzak toen we tegen Heerenveen speelde, hij heeft geen kans gehad
Maar Pritt, niemand zegt toch dat hij als vervanger voor Huntelaar zou komen? Het is een totaal ander type speler dan Huntelaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij heeft ontzettend veel kansen nodig om te scoren, als hij scoort zijn het vaak frommel goaltjes. 13 doelpunten in het systeem dat SCH hanteert is totaal niet moeilijk, dat systeem zorgt er altijd voor dat spitsen aan de lopende band kunnen scoren (Nistelrooy, Huntelaar, Alves). Zijn snelheid is een van zijn grootste wapens, met het pressievoetbal dat Ajax wil spelen is dat een vrij overbodige (lees: handig maar niet speciaal goed Ajaxsysteem) luxe. Qua kopkracht is hij duidelijk minder dat KJH als centrumspits voor voorzetten vanaf de zijkant. Zijn techniek is aardig maar hij heeft wel veel ruimte nodig voor zijn actie, die krijgt hij niet bij Ajax. Bovendien hebben we een hoop spelers die hetzelfde soort zijn (Suarez, Leo) dus hij is totaal niet complementair aan de huidige spitsen.
Al met al vind ik 10 miljoen dan veel te veel geld. Voor een stukje minder is hij wel welkom.
Veel willen hem als Huntelaar vertrekt, naja dan zie ik het als opvolger, misschien niet direct maar toch zeker indirect. Geld voor 2 dure spitsen lijkt me iets teveel van het goede, kan je dan beter investeren in de verdediging.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar Pritt, niemand zegt toch dat hij als vervanger voor Huntelaar zou komen? Het is een totaal ander type speler dan Huntelaar.
Mocht Huntelaar weggaan, en ze halen Sulejmani, dan blijft er heus nog wel wat van dat geld over. Daarnaast heeft Ajax nog wel wat op de bank.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:39 schreef Pritt het volgende:
[..]
Veel willen hem als Huntelaar vertrekt, naja dan zie ik het als opvolger, misschien niet direct maar toch zeker indirect. Geld voor 2 dure spitsen lijkt me iets teveel van het goede, kan je dan beter investeren in de verdediging.
klopt de laatste jaren zijn we echt op de verkeerde weg.... na de generatie ibrahimovic hebben we alleen nog maar 2e rangs spelers gehaald van subtoppers op Huntelaar na.... Het scoutingsapparaat dient eens goed onder de loep worden genomen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef pfaf het volgende:
Toch vind ik het weggegooid geld. Zo'n jongen haal je voor 1 miljoen uit het buiitenland weg of leid je op, maar moet je niet bij de subtop weghalen voor een godsvermogen.
Allemaal aannames. Wellicht keldert de transfermarkt over een jaartje ook wel weer wat in..quote:Op woensdag 16 april 2008 11:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Als die jongen zich zo blijft ontwikkelen (ja, als, risico is er altijd) dan verkoop je hem voor minstens het dubbele van wat hij nu waard is.
Daarom zeg ik ook als. Maar dit Ajax moet risico's durven nemen, want met voorzichtig doen wil het oogsten niet echt lukken.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Allemaal aannames. Wellicht keldert de transfermarkt over een jaartje ook wel weer wat in..
quote:Moreno is also well known for his trademark goal celebration. After scoring, he gets down on one knee and acts as though he is shooting a machine gun.
Nou BonJovi, kom d'r maar in ...quote:
quote:Russische rel maakt Hiddinks positie onzeker
Mogelijk stopt Guus Hiddink na het EK als bondscoach van Rusland. Roman Abramovitsj heeft de contractverlenging niet ondertekend.
Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...quote:
Voor iemand als Hiddink moet je plaats máken. Serieus zo'n visie overtreft alle modellen en het lijkt mee ook iemand die het wel samen met van Basten zou kunnen doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...
Die man heeft zo onderhand toch wel geld genoeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Voor iemand als Hiddink moet je plaats máken. Serieus zo'n visie overtreft alle modellen en het lijkt mee ook iemand die het wel samen met van Basten zou kunnen doen.
Al acht ik de kans bijzonder klein, aangezien ie nu een smak geld misloopt en dat vast ergens anders wel kan krijgen.
Als Hiddink daadwerkelijk vrij komt, en Coronel gaat daar als voorzitter niet op in omdat Hiddink niet in het model zou passen, mag Coronel van mij weer oprotten. Echt, als ze Hiddink dan laten lopen zijn ze nog stommer dan Martin van Geel.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...
Maar onder Beenhakker zijn wel veel echt goede spelers gehaald.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die man heeft zo onderhand toch wel geld genoeg.![]()
Hoewel ik het met je eens ben, blijft het weer afwachten hoe zoiets zich - hypotetisch - zou gaan ontpoppen. Met Van Gaal en Beenhakker als TD stonden er ook grote namen, maar na een tijdje moest toch óf de trainer óf de TD het veld ruimen. Ik vond dit één van de beste aanbevelingen van Coronel en co...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |