abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58084435
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:03 schreef Wooldoor het volgende:
Zeker overschat, hij is tenslotte al 18 jaar en heeft in zijn eerste seizoen maar 13 doelpunten tot nu toe gescoort. Heitinga had hem in zijn broekzak toen we tegen Heerenveen speelde, hij heeft geen kans gehad
Hij heeft ontzettend veel kansen nodig om te scoren, als hij scoort zijn het vaak frommel goaltjes. 13 doelpunten in het systeem dat SCH hanteert is totaal niet moeilijk, dat systeem zorgt er altijd voor dat spitsen aan de lopende band kunnen scoren (Nistelrooy, Huntelaar, Alves). Zijn snelheid is een van zijn grootste wapens, met het pressievoetbal dat Ajax wil spelen is dat een vrij overbodige (lees: handig maar niet speciaal goed Ajaxsysteem) luxe. Qua kopkracht is hij duidelijk minder dat KJH als centrumspits voor voorzetten vanaf de zijkant. Zijn techniek is aardig maar hij heeft wel veel ruimte nodig voor zijn actie, die krijgt hij niet bij Ajax. Bovendien hebben we een hoop spelers die hetzelfde soort zijn (Suarez, Leo) dus hij is totaal niet complementair aan de huidige spitsen.

Al met al vind ik 10 miljoen dan veel te veel geld. Voor een stukje minder is hij wel welkom.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58084493
Tja wat is 10 miljoen eigenlijk, als hij een half jaar leuk speelt bij Ajax dan is zijn waarde alweer verdubbeld. En dat alleen omdat hij bij Ajax speelt.
pi_58084749
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:22 schreef Pritt het volgende:

[..]

Hij heeft ontzettend veel kansen nodig om te scoren, als hij scoort zijn het vaak frommel goaltjes. 13 doelpunten in het systeem dat SCH hanteert is totaal niet moeilijk, dat systeem zorgt er altijd voor dat spitsen aan de lopende band kunnen scoren (Nistelrooy, Huntelaar, Alves). Zijn snelheid is een van zijn grootste wapens, met het pressievoetbal dat Ajax wil spelen is dat een vrij overbodige (lees: handig maar niet speciaal goed Ajaxsysteem) luxe. Qua kopkracht is hij duidelijk minder dat KJH als centrumspits voor voorzetten vanaf de zijkant. Zijn techniek is aardig maar hij heeft wel veel ruimte nodig voor zijn actie, die krijgt hij niet bij Ajax. Bovendien hebben we een hoop spelers die hetzelfde soort zijn (Suarez, Leo) dus hij is totaal niet complementair aan de huidige spitsen.

Al met al vind ik 10 miljoen dan veel te veel geld. Voor een stukje minder is hij wel welkom.
Maar Pritt, niemand zegt toch dat hij als vervanger voor Huntelaar zou komen? Het is een totaal ander type speler dan Huntelaar.
pi_58084817
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:

[..]

Maar Pritt, niemand zegt toch dat hij als vervanger voor Huntelaar zou komen? Het is een totaal ander type speler dan Huntelaar.
Veel willen hem als Huntelaar vertrekt, naja dan zie ik het als opvolger, misschien niet direct maar toch zeker indirect. Geld voor 2 dure spitsen lijkt me iets teveel van het goede, kan je dan beter investeren in de verdediging.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_58084947
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:39 schreef Pritt het volgende:

[..]

Veel willen hem als Huntelaar vertrekt, naja dan zie ik het als opvolger, misschien niet direct maar toch zeker indirect. Geld voor 2 dure spitsen lijkt me iets teveel van het goede, kan je dan beter investeren in de verdediging.
Mocht Huntelaar weggaan, en ze halen Sulejmani, dan blijft er heus nog wel wat van dat geld over. Daarnaast heeft Ajax nog wel wat op de bank.

Je hebt wel een punt dat het meer van hetzelfde is als Leo en Suarez, maar Leo mag van mij sowieso wel weg eigenlijk en ik zie een aanval met Suarez, Huntelaar (of Moreno) en Sulejmani best zitten hoor.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 16 april 2008 @ 11:45:16 #206
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58084955
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef pfaf het volgende:
Toch vind ik het weggegooid geld. Zo'n jongen haal je voor 1 miljoen uit het buiitenland weg of leid je op, maar moet je niet bij de subtop weghalen voor een godsvermogen.
klopt de laatste jaren zijn we echt op de verkeerde weg.... na de generatie ibrahimovic hebben we alleen nog maar 2e rangs spelers gehaald van subtoppers op Huntelaar na.... Het scoutingsapparaat dient eens goed onder de loep worden genomen.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:47:38 #207
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58085009
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:22 schreef Blight het volgende:

[..]

Als die jongen zich zo blijft ontwikkelen (ja, als, risico is er altijd) dan verkoop je hem voor minstens het dubbele van wat hij nu waard is.
Allemaal aannames. Wellicht keldert de transfermarkt over een jaartje ook wel weer wat in..
  woensdag 16 april 2008 @ 11:50:56 #208
52871 Blight
Supersized.
pi_58085066
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:47 schreef pfaf het volgende:

[..]

Allemaal aannames. Wellicht keldert de transfermarkt over een jaartje ook wel weer wat in..
Daarom zeg ik ook als. Maar dit Ajax moet risico's durven nemen, want met voorzichtig doen wil het oogsten niet echt lukken.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  woensdag 16 april 2008 @ 11:51:21 #209
52871 Blight
Supersized.
pi_58085070
quote:
Moreno is also well known for his trademark goal celebration. After scoring, he gets down on one knee and acts as though he is shooting a machine gun.
.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58085123
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:51 schreef Blight het volgende:

[..]

.
  woensdag 16 april 2008 @ 11:57:48 #211
52871 Blight
Supersized.
pi_58085225
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:53 schreef Nashje het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
pi_58085235
Sulejmani als diepste spits (dus als opvolger van KJH) zie ik ook niet zitten.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_58085243
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:57 schreef Blight het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Nou BonJovi, kom d'r maar in ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  woensdag 16 april 2008 @ 11:59:51 #214
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58085278
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:51 schreef Blight het volgende:

[..]

.

Van mij mag ie .
-
pi_58085302
Er is denk ik geen type Huntelaar die ook haalbaar is voor Ajax, hij zou niet voor niets 30 miljoen moeten opleveren. Daarom zou je op een andere manier moeten gaan spelen voorin, stel dat je Sulejmani en Suarez voorin opstel dan heb je 2 zeer bewegelijke spelers die beide iets kunnen forceren. Zet daar een sterk aanspeelpunt bij in de spits (Dembele) en je heb een zeer goede aanval.
pi_58085336
quote:
Op woensdag 16 april 2008 11:59 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Van mij mag ie .
zucht
Nalbandian :" Misschien vertrek ik ook wel eventjes en kom ik terug als Roddick ! "
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_58085352
quote:
Russische rel maakt Hiddinks positie onzeker

Mogelijk stopt Guus Hiddink na het EK als bondscoach van Rusland. Roman Abramovitsj heeft de contractverlenging niet ondertekend.
  woensdag 16 april 2008 @ 12:04:23 #218
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58085355
Haal die Moreno nou maar gewoon, want van wat ik van hem heb gezien (je vindt best veel na flink wat zoeken), is het echt een ongekend goede voetballer. Behalve dat, zat Spaanstalige spelers in de selectie. Voelt ie zich ook lekker snel thuis.
Hij wil zelf ook graag, als ik de berichten moet geloven en Ajax heeft een samenwerkingsverband met zijn club.. Dus waarom niet.
-
  woensdag 16 april 2008 @ 12:05:20 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58085379
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:03 schreef Nashje het volgende:

[..]
TD? .
-
  woensdag 16 april 2008 @ 12:08:08 #220
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58085435
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:03 schreef Nashje het volgende:

[..]
Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...
pi_58085507
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...
Voor iemand als Hiddink moet je plaats máken. Serieus zo'n visie overtreft alle modellen en het lijkt mee ook iemand die het wel samen met van Basten zou kunnen doen.

Al acht ik de kans bijzonder klein, aangezien ie nu een smak geld misloopt en dat vast ergens anders wel kan krijgen.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  woensdag 16 april 2008 @ 12:14:53 #222
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58085569
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef Breach het volgende:

[..]

Voor iemand als Hiddink moet je plaats máken. Serieus zo'n visie overtreft alle modellen en het lijkt mee ook iemand die het wel samen met van Basten zou kunnen doen.

Al acht ik de kans bijzonder klein, aangezien ie nu een smak geld misloopt en dat vast ergens anders wel kan krijgen.
Die man heeft zo onderhand toch wel geld genoeg.

Hoewel ik het met je eens ben, blijft het weer afwachten hoe zoiets zich - hypotetisch - zou gaan ontpoppen. Met Van Gaal en Beenhakker als TD stonden er ook grote namen, maar na een tijdje moest toch óf de trainer óf de TD het veld ruimen. Ik vond dit één van de beste aanbevelingen van Coronel en co...
pi_58085580
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:

[..]

Als Hiddink daadwerkelijk vrij komt, en Coronel gaat daar als voorzitter niet op in omdat Hiddink niet in het model zou passen, mag Coronel van mij weer oprotten. Echt, als ze Hiddink dan laten lopen zijn ze nog stommer dan Martin van Geel.
  woensdag 16 april 2008 @ 12:17:24 #224
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_58085628
quote:
Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef pfaf het volgende:

[..]

Die man heeft zo onderhand toch wel geld genoeg.

Hoewel ik het met je eens ben, blijft het weer afwachten hoe zoiets zich - hypotetisch - zou gaan ontpoppen. Met Van Gaal en Beenhakker als TD stonden er ook grote namen, maar na een tijdje moest toch óf de trainer óf de TD het veld ruimen. Ik vond dit één van de beste aanbevelingen van Coronel en co...
Maar onder Beenhakker zijn wel veel echt goede spelers gehaald.
Met het duo Hiddink - Van Basten kan je écht een slag slaan.
-
  woensdag 16 april 2008 @ 12:19:21 #225
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58085666
Laat ik even duidelijk maken dat ik niet tegen de komst van Hiddink ben. Even de advocaat van de duivel aangaande het rapport wat nog niet zo lang geleden opgesteld is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')