"Koster gaf op de persconferentie aan hetzelfde strijdplan te hanteren als afgelopen zondag, ondanks dat de opstelling nu al bekend is."quote:Op woensdag 16 april 2008 10:17 schreef Blight het volgende:
[..]
Ah, ok. Ik wist niet zeker meer of dat ook voor de gehele opstelling zou gelden.
Ik ben ook niet zo kapot van die jongen. Pranjic is een goedkopere middenvelder én een betere. Ik heb liever dat hij gehaald wordt.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:12 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lekker naar Feyenoord laten vertrekken. Middenvelder nummer zoveel.
Ik denk dat hij bij Feyenoord op termijn de opvolger van van Bronckhorst of Landzaat moet worden. Ik lig er niet wakker van in ieder geval; laat Pranjic maar naar Ajax komen.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo kapot van die jongen. Pranjic is een goedkopere middenvelder én een betere. Ik heb liever dat hij gehaald wordt.
De geplande opstelling van Ajax afgelopen zondag was:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:25 schreef toma het volgende:
Wat zou de opstelling zijn geweest afgelopen zondag?
dat zal na de 2-1 van Kolder in de 98e minuut niet meer nodig zijn.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:20 schreef Nashje het volgende:
[..]
Die heb je vanavond in ieder geval niet nodig. Jullie gaan sowieso huilen.
Ik zie nu trouwens pas dat alle oud-FC Groningen-spelers opgesteld staanquote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
De geplande opstelling van Ajax afgelopen zondag was:
Stekelenburg, Silva, Heitinga, Vermaelen, Vertonghen, Lindgren, Perez, Davids, Suárez, Huntelaar, Emanuelson.
Bank: Gentenaar, Kuffour, Bakircioglu, Urzaiz, Rommedahl, Ogararu, De Jong.
Ook van ajax.netwerk.to gehaald.
Oh spannend, verlengingquote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef Prosac het volgende:
dat zal na de 2-1 van Kolder in de 98e minuut niet meer nodig zijn.
Altijd AJAX er meteen bijhalenquote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef toma het volgende:
PSV-fans verdeeld over klap Michael V.![]()
![]()
![]()
check die gast.
Logisch gezien de troep die er anders had moeten staan.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik zie nu trouwens pas dat alle oud-FC Groningen-spelers opgesteld staan
Nee, na de goal fluit Braamhaar direct af en vertrekt hij naar Eindhoven om in zijn favoriete café gehuldigd te worden.quote:
Ogararu, Miteaquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Logisch gezien de troep die er anders had moeten staan.
Oh ja? Heerenveen speelt ook maar met drie middenvelders en volgens mij gaat dat prima.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef Nashje het volgende:
Als je Pranjic haalt, hele leuke voetballer trouwens, moet je met meer dan 3 middenvelders spelen.
Die pleurisboer heeft ook hyves:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:35 schreef toma het volgende:
[..]
die gast is trouwens best kansloos
partyflock
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die pleurisboer heeft ook hyves:
http://chuckyehv.hyves.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |