Ogararu, Miteaquote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Prosac het volgende:
[..]
Logisch gezien de troep die er anders had moeten staan.
Oh ja? Heerenveen speelt ook maar met drie middenvelders en volgens mij gaat dat prima.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:26 schreef Nashje het volgende:
Als je Pranjic haalt, hele leuke voetballer trouwens, moet je met meer dan 3 middenvelders spelen.
Die pleurisboer heeft ook hyves:quote:Op woensdag 16 april 2008 10:35 schreef toma het volgende:
[..]
die gast is trouwens best kansloos
partyflock
quote:Op woensdag 16 april 2008 10:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die pleurisboer heeft ook hyves:
http://chuckyehv.hyves.nl/
uit VIquote:Sulejmani wil verder, de Servische spits wil voetballen met betere spelers om zelf beter te worden. 'Ruud van Nistelrooy maakte ook zijn eerste stappen in Heerenveen. Hij heeft ook maar één jaar bij deze club gespeeld voordat hij verder ging naar PSV, Manchester United en Real Madrid. Ik wil een carrière zoals Van Nistelrooy.'
Zal meer een vergelijking zijn omdat KJH nog niet de stap naar een buitenalndse topclub heeft gemaakt.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
uit VI
Is dit iets teveel hinten naar PSV? Kan ajax het vergeten? Laten we hopen dat hij KJH volgt...
PSV kan hem niet betalen als ze geen spelers verkopen. En al konden ze dat wel.. Ajax moet gewoon eens een keer zn portemonnee opentrekken en die gast binnenhalen.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
uit VI
Is dit iets teveel hinten naar PSV? Kan ajax het vergeten? Laten we hopen dat hij KJH volgt...
Volgens Sjek van Gelder waren de onderhandelingen al in een vergevorderd stadium..quote:Op woensdag 16 april 2008 10:53 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hoe dan ook, als Ajax echt interesse heeft in Sulejmani dan kunnen ze beter snel handelen.
juist. Maar als Huntelaar vertrekt zul je echt een ander soort speler moeten hebben.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:52 schreef Breach het volgende:
[..]
PSV kan hem niet betalen als ze geen spelers verkopen. En al konden ze dat wel.. Ajax moet gewoon eens een keer zn portemonnee opentrekken en die gast binnenhalen.
Ik zie Sulejmani zowiezo niet als centrumaanvaller. Wat mij betreft halen ze in die situatie die jongen van Cruzeiro. Maar ik hoop dat ze bij Ajax beseffen dat het nu of nooit is. Dan maar keer seizoen dik in de min vanwege transferuitgaven, er is geld zat en dat moet nu maar eens benut worden.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:54 schreef toma het volgende:
[..]
juist. Maar als Huntelaar vertrekt zul je echt een ander soort speler moeten hebben.
nee zeker niet overschat. Echt een klasbakquote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef Pritt het volgende:
Overschatte smurf, maarja ik heb ook liever hem dan Koef.
Ik vind het een goede voetballer hoor. Natuurlijk niet als vervanger van Huntelaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:00 schreef toma het volgende:
[..]
nee zeker niet overschat. Echt een klasbak
tja.. dat vind ik ook, maar met het huidige bestuur kun je bijna niet anders.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef pfaf het volgende:
Toch vind ik het weggegooid geld. Zo'n jongen haal je voor 1 miljoen uit het buiitenland weg of leid je op, maar moet je niet bij de subtop weghalen voor een godsvermogen.
Uiteraard na een swalbe van of Farval of Lazofietsquote:
Als die jongen zich zo blijft ontwikkelen (ja, als, risico is er altijd) dan verkoop je hem voor minstens het dubbele van wat hij nu waard is.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef pfaf het volgende:
Toch vind ik het weggegooid geld. Zo'n jongen haal je voor 1 miljoen uit het buiitenland weg of leid je op, maar moet je niet bij de subtop weghalen voor een godsvermogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |