QUE?quote:Op dinsdag 15 april 2008 23:58 schreef Ordinair het volgende:
Wie heeft al die paints nog van Urzaiz.![]()
Geweldig toen!
De pauper Molsquote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar hebben we wel weer een nieuwe cultheld nodig, suggesties?
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
Colin.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar hebben we wel weer een nieuwe cultheld nodig, suggesties?
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Prosac het volgende:
het is wel opvallend, maar een fles benzine/terpentine/whatever zou ik erg sterk vinden. Iedereen van jonger dan 50 wordt bij deze ingang sowieso gefouilleerd en flesjes e.d. moet je dan gewoon inleveren. Wat de inhoud ook is.
De stoeltjes die verbrand zijn, bleken vanwege het warme weer voor overhangen met jassen en truien, kan maarzo dat door de hitte en de opstekende wind ineens dat ook extra in de brand vloog.
Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.
Als ik zo'n flesje aan mijn broertje zou mee geven zou hij zonder problemen binnen komen omdat hij nog jong is en ze er toch van uit gaan dat hij niets gaat doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |