abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58078717
http://ismaelurzaiz.hyves.net/
Ik heb trouwens alle paints opgeslagen volgens mij
edit:

pi_58078847
We zingen breek, breek ijzer!

URZAIZ MOET BREEK IJZUH!! URZAIZ MOET BREEKIJZUH!!!

WE ZINGEN URZAIZ MOET BREEKIJZUH!
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58078856
Volgend jaar hebben we wel weer een nieuwe cultheld nodig, suggesties?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58078864
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 23:58 schreef Ordinair het volgende:
Wie heeft al die paints nog van Urzaiz.

Geweldig toen!
QUE?
AFC AJAX
pi_58078866
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
De pauper Mols
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_58078880
pi_58078887
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
AFC AJAX
pi_58078900
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
pi_58078986
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Colin.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58079235
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:17 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Colin.
Sammy!!
pi_58079323
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
pi_58079673
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sammy!!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58079763
BRON: Sportweek

Sportweek meldt dat de regionale driehoek van Amsterdam, het overleg tussen hoofdcommissaris van politie Welten, burgemeester Cohen, en hoofdofficier De Wit, aanstaande donderdag indien Ajax woensdag van FC Groningen wint, een eventuele huldiging van Ajax zal bespreken. Indien Ajax nog kampioen kan worden, wordt een draaiboek gemaakt voor de festiviteiten in de stad
pi_58079805
ik geloof er niet meer in.
pi_58080856
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:08 schreef BonJovi het volgende:

[..]

QUE?[ afbeelding ]
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58081042
http://ajax.blieb.nl/arti(...)borg_in_beeld__.html
Per ongeluk hebben ze een verdachte gevonden, die kerel staat volgens mij een fles benzine leeg te gooien over die stoelen en ineens staan al die stoeltjes in de fik.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:46:49 #137
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58081401
het is wel opvallend, maar een fles benzine/terpentine/whatever zou ik erg sterk vinden. Iedereen van jonger dan 50 wordt bij deze ingang sowieso gefouilleerd en flesjes e.d. moet je dan gewoon inleveren. Wat de inhoud ook is.
De stoeltjes die verbrand zijn, bleken vanwege het warme weer voor overhangen met jassen en truien, kan maarzo dat door de hitte en de opstekende wind ineens dat ook extra in de brand vloog.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:49:50 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58081446
Ik vind het ook wel erg optimistisch om nog te denken dat we kampioen worden. Ook al winnen we vanavond. Iedereen gaat er eens goed voor zitten Zondag, Vitesse gooit de defensie sneller en wijder open dan een crackhoer haar benen voor een 50 euro briefje en met 10 sec staat het 0-1 voor PSV...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58081601
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Prosac het volgende:
het is wel opvallend, maar een fles benzine/terpentine/whatever zou ik erg sterk vinden. Iedereen van jonger dan 50 wordt bij deze ingang sowieso gefouilleerd en flesjes e.d. moet je dan gewoon inleveren. Wat de inhoud ook is.
De stoeltjes die verbrand zijn, bleken vanwege het warme weer voor overhangen met jassen en truien, kan maarzo dat door de hitte en de opstekende wind ineens dat ook extra in de brand vloog.
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.

Als ik zo'n flesje aan mijn broertje zou mee geven zou hij zonder problemen binnen komen omdat hij nog jong is en ze er toch van uit gaan dat hij niets gaat doen.
pi_58081655
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.

Als ik zo'n flesje aan mijn broertje zou mee geven zou hij zonder problemen binnen komen omdat hij nog jong is en ze er toch van uit gaan dat hij niets gaat doen.
Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.

En ik ben geen 50 en heb geen grijs haar
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')