quote:Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
Colin.quote:Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar hebben we wel weer een nieuwe cultheld nodig, suggesties?
quote:Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Prosac het volgende:
het is wel opvallend, maar een fles benzine/terpentine/whatever zou ik erg sterk vinden. Iedereen van jonger dan 50 wordt bij deze ingang sowieso gefouilleerd en flesjes e.d. moet je dan gewoon inleveren. Wat de inhoud ook is.
De stoeltjes die verbrand zijn, bleken vanwege het warme weer voor overhangen met jassen en truien, kan maarzo dat door de hitte en de opstekende wind ineens dat ook extra in de brand vloog.
Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.
Als ik zo'n flesje aan mijn broertje zou mee geven zou hij zonder problemen binnen komen omdat hij nog jong is en ze er toch van uit gaan dat hij niets gaat doen.
Als hij naar beneden loopt, heeft hij niets in zijn hand hoor. Tenminste, ik kan niets zien. Sowieso een ontzettend onduidelijk filmpje. Als hij echt iets heeft gedaan, dan zal dat ook wel op beveiligingscamera's geregistreerd zijn. Het is heel opmerkelijk dat er ineens hogere vlammen komen, maar jij en ik kunnen uit die beelden niet zien wat die jongen uitspookt. En daarbij komt dat het daarvoor ook al zo'n 15 minuten aan het roken was.quote:Op woensdag 16 april 2008 08:21 schreef Wooldoor het volgende:
http://ajax.blieb.nl/arti(...)borg_in_beeld__.html
Per ongeluk hebben ze een verdachte gevonden, die kerel staat volgens mij een fles benzine leeg te gooien over die stoelen en ineens staan al die stoeltjes in de fik.
En wat staat er op de Noord-tribune in Groningen? Juist.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:04 schreef Breach het volgende:
[..]
Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.
En ik ben geen 50 en heb geen grijs haar
Dat begrijp ik. 4000 man harde kern lijkt me iets te veel van het goedequote:Op woensdag 16 april 2008 09:22 schreef Prosac het volgende:
Bij de andere ingangen is het fouilleren echt selectief, elke 10e persoon, je loopt daar veel eenvoudiger door.
Op zich logisch, de harde kern staat op Noord, maar Noord bestaat uit meer dan alleen harde kern.
Inderdaad. Maar op zich had ik een aantal weken geleden niet gedacht dat we een paar dagen voor het einde van de competitie nog mee zouden doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Al dat gezever over zondag...
Laten we eerst vanavond maar winnen. Dan zullen we het zondag vanzelf wel zien.
volledig begrijpelijk, maar het ergert me wel. Zeker als ik bij bv de Graafschap wel gewoon zonder fouilleren het uitvak in mag lopen.quote:Op woensdag 16 april 2008 09:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. 4000 man harde kern lijkt me iets te veel van het goede.
Maar de "harde kern" staat daar wel en dus wordt er op de Noord-tribune strenger gefouilleerd dan in andere delen van jullie stadion.
Ik neem speciaal voor Aad een jaar lang zijn kop als avatar als hij weet te winnen, en zo Ajax het kampioenschap bezorgd.quote:Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Aad de Mos zal er vol voor gaan, zondag. Die gast is zó mediageil, dat hij zich nu al aftrekt op het PSV afhouden van de titel. Maar goed, of de spelers tot zo'n stunt in staat zijn? En dan nog, Ajax moet ook nog maar zien te winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |