abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58078880
pi_58078887
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
AFC AJAX
pi_58078900
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
Ik snap nu waarom we koning van Hispanje zingen bij ons volkslied ze bedoelen onze allermachtige Urzaiz
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58078986
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:07 schreef _Mike_ het volgende:
Volgend jaar hebben we wel weer een nieuwe cultheld nodig, suggesties?
Colin.
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58079235
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:17 schreef Ordinair het volgende:

[..]

Colin.
Sammy!!
pi_58079323
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:09 schreef BonJovi het volgende:
pi_58079673
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:31 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Sammy!!
AFC Ajax - SS Lazio
29 Aug. Mystery Land 2009
pi_58079763
BRON: Sportweek

Sportweek meldt dat de regionale driehoek van Amsterdam, het overleg tussen hoofdcommissaris van politie Welten, burgemeester Cohen, en hoofdofficier De Wit, aanstaande donderdag indien Ajax woensdag van FC Groningen wint, een eventuele huldiging van Ajax zal bespreken. Indien Ajax nog kampioen kan worden, wordt een draaiboek gemaakt voor de festiviteiten in de stad
pi_58079805
ik geloof er niet meer in.
pi_58080856
quote:
Op woensdag 16 april 2008 00:08 schreef BonJovi het volgende:

[..]

QUE?[ afbeelding ]
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58081042
http://ajax.blieb.nl/arti(...)borg_in_beeld__.html
Per ongeluk hebben ze een verdachte gevonden, die kerel staat volgens mij een fles benzine leeg te gooien over die stoelen en ineens staan al die stoeltjes in de fik.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:46:49 #137
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58081401
het is wel opvallend, maar een fles benzine/terpentine/whatever zou ik erg sterk vinden. Iedereen van jonger dan 50 wordt bij deze ingang sowieso gefouilleerd en flesjes e.d. moet je dan gewoon inleveren. Wat de inhoud ook is.
De stoeltjes die verbrand zijn, bleken vanwege het warme weer voor overhangen met jassen en truien, kan maarzo dat door de hitte en de opstekende wind ineens dat ook extra in de brand vloog.
  woensdag 16 april 2008 @ 08:49:50 #138
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_58081446
Ik vind het ook wel erg optimistisch om nog te denken dat we kampioen worden. Ook al winnen we vanavond. Iedereen gaat er eens goed voor zitten Zondag, Vitesse gooit de defensie sneller en wijder open dan een crackhoer haar benen voor een 50 euro briefje en met 10 sec staat het 0-1 voor PSV...
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_58081601
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:46 schreef Prosac het volgende:
het is wel opvallend, maar een fles benzine/terpentine/whatever zou ik erg sterk vinden. Iedereen van jonger dan 50 wordt bij deze ingang sowieso gefouilleerd en flesjes e.d. moet je dan gewoon inleveren. Wat de inhoud ook is.
De stoeltjes die verbrand zijn, bleken vanwege het warme weer voor overhangen met jassen en truien, kan maarzo dat door de hitte en de opstekende wind ineens dat ook extra in de brand vloog.
Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.

Als ik zo'n flesje aan mijn broertje zou mee geven zou hij zonder problemen binnen komen omdat hij nog jong is en ze er toch van uit gaan dat hij niets gaat doen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_58081655
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:00 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Als je echt iets mee naar binnen wil nemen lukt het je echt wel.

Als ik zo'n flesje aan mijn broertje zou mee geven zou hij zonder problemen binnen komen omdat hij nog jong is en ze er toch van uit gaan dat hij niets gaat doen.
Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.

En ik ben geen 50 en heb geen grijs haar
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_58081778
quote:
Op woensdag 16 april 2008 08:21 schreef Wooldoor het volgende:
http://ajax.blieb.nl/arti(...)borg_in_beeld__.html
Per ongeluk hebben ze een verdachte gevonden, die kerel staat volgens mij een fles benzine leeg te gooien over die stoelen en ineens staan al die stoeltjes in de fik.
Als hij naar beneden loopt, heeft hij niets in zijn hand hoor. Tenminste, ik kan niets zien. Sowieso een ontzettend onduidelijk filmpje. Als hij echt iets heeft gedaan, dan zal dat ook wel op beveiligingscamera's geregistreerd zijn. Het is heel opmerkelijk dat er ineens hogere vlammen komen, maar jij en ik kunnen uit die beelden niet zien wat die jongen uitspookt. En daarbij komt dat het daarvoor ook al zo'n 15 minuten aan het roken was.
pi_58081796
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:04 schreef Breach het volgende:

[..]

Eens, de fouillering in de Nederlandse stadions is nou niet bepaald best te noemen. Bij de vakken van de wat hardere kern zal het misschien wel serieus zijn, maar ik ben dit seizoen 15 keer in een voetbalstadion geweest en 3 keer gefouilleerd.

En ik ben geen 50 en heb geen grijs haar
En wat staat er op de Noord-tribune in Groningen? Juist.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:22:37 #143
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58081933
Ze beweren selectief te fouilleren bij de ingang voor noord. Maar er wordt puur op leeftijd gefouilleerd. En uiterlijk, het maakt bijvoorbeeld vreemd genoeg echt een wereld van verschil of ik mijn werkjas (nette jas) aan heb of mijn lekker zittende weekendjas. (legergroen).
Ik ga nu 2 jaar door deze ingang naar binnen en ben slechts 1x niet gefouilleerd. 1x heb ik zelfs mijn fishermens friends in moeten leveren.
Mijn vader mag wel altijd doorlopen, dus wat dat betreft zou ik gewoon alles wat ik in kwade zin bij me zou hebben, aan hem kunnen geven.

Bij de andere ingangen is het fouilleren echt selectief, elke 10e persoon, je loopt daar veel eenvoudiger door.
Op zich logisch, de harde kern staat op Noord, maar Noord bestaat uit meer dan alleen harde kern.
pi_58081951
Goedemorgen! Uitstekende droom net gehad over aankomende zondag: PSV stond binnen een mum van tijd met 3-0 achter, en was afgehaakt voor het kampioenschap. Echter krijgen wij het niet voor elkaar om een doelpunt te maken, en staat het na 85 minuten nog altijd 0-0 tegen Heracles. We hebben nog één wissel en onder druk van het publiek komt Urzaiz er toch in. Tegen de laatste hoge bal die de 16 wordt ingepompt weet hij zijn hoofd te zetten: 1-0 en wij zijn kampioen

Toen ging de wekker
pi_58081994
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:22 schreef Prosac het volgende:
Bij de andere ingangen is het fouilleren echt selectief, elke 10e persoon, je loopt daar veel eenvoudiger door.
Op zich logisch, de harde kern staat op Noord, maar Noord bestaat uit meer dan alleen harde kern.
Dat begrijp ik. 4000 man harde kern lijkt me iets te veel van het goede .
Maar de "harde kern" staat daar wel en dus wordt er op de Noord-tribune strenger gefouilleerd dan in andere delen van jullie stadion.
pi_58082014
Al dat gezever over zondag...

Laten we eerst vanavond maar winnen. Dan zullen we het zondag vanzelf wel zien.
  woensdag 16 april 2008 @ 09:26:53 #147
52871 Blight
Supersized.
pi_58082015
Ik heb een beetje een Jack van Gelder-achtig gevoel dat we de kampioen gaan worden. Een Jack van Gelder-achtig gevoel dat Santi Kolk er zondag zomaar twee in legt, en wij onze wedstrijden winnen.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_58082059
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:26 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Al dat gezever over zondag...

Laten we eerst vanavond maar winnen. Dan zullen we het zondag vanzelf wel zien.
Inderdaad. Maar op zich had ik een aantal weken geleden niet gedacht dat we een paar dagen voor het einde van de competitie nog mee zouden doen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  woensdag 16 april 2008 @ 09:30:16 #149
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_58082079
quote:
Op woensdag 16 april 2008 09:25 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. 4000 man harde kern lijkt me iets te veel van het goede .
Maar de "harde kern" staat daar wel en dus wordt er op de Noord-tribune strenger gefouilleerd dan in andere delen van jullie stadion.
volledig begrijpelijk, maar het ergert me wel. Zeker als ik bij bv de Graafschap wel gewoon zonder fouilleren het uitvak in mag lopen.
Maar goed, ik heb een dikke kop, misschien dat dat er al wat teveel hooligan uit ziet.
pi_58082357
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 19:46 schreef M0NTANA het volgende:
Aad de Mos zal er vol voor gaan, zondag. Die gast is zó mediageil, dat hij zich nu al aftrekt op het PSV afhouden van de titel. Maar goed, of de spelers tot zo'n stunt in staat zijn? En dan nog, Ajax moet ook nog maar zien te winnen.
Ik neem speciaal voor Aad een jaar lang zijn kop als avatar als hij weet te winnen, en zo Ajax het kampioenschap bezorgd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')