Hij heeft ontzettend veel kansen nodig om te scoren, als hij scoort zijn het vaak frommel goaltjes. 13 doelpunten in het systeem dat SCH hanteert is totaal niet moeilijk, dat systeem zorgt er altijd voor dat spitsen aan de lopende band kunnen scoren (Nistelrooy, Huntelaar, Alves). Zijn snelheid is een van zijn grootste wapens, met het pressievoetbal dat Ajax wil spelen is dat een vrij overbodige (lees: handig maar niet speciaal goed Ajaxsysteem) luxe. Qua kopkracht is hij duidelijk minder dat KJH als centrumspits voor voorzetten vanaf de zijkant. Zijn techniek is aardig maar hij heeft wel veel ruimte nodig voor zijn actie, die krijgt hij niet bij Ajax. Bovendien hebben we een hoop spelers die hetzelfde soort zijn (Suarez, Leo) dus hij is totaal niet complementair aan de huidige spitsen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:03 schreef Wooldoor het volgende:
Zeker overschat, hij is tenslotte al 18 jaar en heeft in zijn eerste seizoen maar 13 doelpunten tot nu toe gescoort. Heitinga had hem in zijn broekzak toen we tegen Heerenveen speelde, hij heeft geen kans gehad
Maar Pritt, niemand zegt toch dat hij als vervanger voor Huntelaar zou komen? Het is een totaal ander type speler dan Huntelaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:22 schreef Pritt het volgende:
[..]
Hij heeft ontzettend veel kansen nodig om te scoren, als hij scoort zijn het vaak frommel goaltjes. 13 doelpunten in het systeem dat SCH hanteert is totaal niet moeilijk, dat systeem zorgt er altijd voor dat spitsen aan de lopende band kunnen scoren (Nistelrooy, Huntelaar, Alves). Zijn snelheid is een van zijn grootste wapens, met het pressievoetbal dat Ajax wil spelen is dat een vrij overbodige (lees: handig maar niet speciaal goed Ajaxsysteem) luxe. Qua kopkracht is hij duidelijk minder dat KJH als centrumspits voor voorzetten vanaf de zijkant. Zijn techniek is aardig maar hij heeft wel veel ruimte nodig voor zijn actie, die krijgt hij niet bij Ajax. Bovendien hebben we een hoop spelers die hetzelfde soort zijn (Suarez, Leo) dus hij is totaal niet complementair aan de huidige spitsen.
Al met al vind ik 10 miljoen dan veel te veel geld. Voor een stukje minder is hij wel welkom.
Veel willen hem als Huntelaar vertrekt, naja dan zie ik het als opvolger, misschien niet direct maar toch zeker indirect. Geld voor 2 dure spitsen lijkt me iets teveel van het goede, kan je dan beter investeren in de verdediging.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:36 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Maar Pritt, niemand zegt toch dat hij als vervanger voor Huntelaar zou komen? Het is een totaal ander type speler dan Huntelaar.
Mocht Huntelaar weggaan, en ze halen Sulejmani, dan blijft er heus nog wel wat van dat geld over. Daarnaast heeft Ajax nog wel wat op de bank.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:39 schreef Pritt het volgende:
[..]
Veel willen hem als Huntelaar vertrekt, naja dan zie ik het als opvolger, misschien niet direct maar toch zeker indirect. Geld voor 2 dure spitsen lijkt me iets teveel van het goede, kan je dan beter investeren in de verdediging.
klopt de laatste jaren zijn we echt op de verkeerde weg.... na de generatie ibrahimovic hebben we alleen nog maar 2e rangs spelers gehaald van subtoppers op Huntelaar na.... Het scoutingsapparaat dient eens goed onder de loep worden genomen.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:04 schreef pfaf het volgende:
Toch vind ik het weggegooid geld. Zo'n jongen haal je voor 1 miljoen uit het buiitenland weg of leid je op, maar moet je niet bij de subtop weghalen voor een godsvermogen.
Allemaal aannames. Wellicht keldert de transfermarkt over een jaartje ook wel weer wat in..quote:Op woensdag 16 april 2008 11:22 schreef Blight het volgende:
[..]
Als die jongen zich zo blijft ontwikkelen (ja, als, risico is er altijd) dan verkoop je hem voor minstens het dubbele van wat hij nu waard is.
Daarom zeg ik ook als. Maar dit Ajax moet risico's durven nemen, want met voorzichtig doen wil het oogsten niet echt lukken.quote:Op woensdag 16 april 2008 11:47 schreef pfaf het volgende:
[..]
Allemaal aannames. Wellicht keldert de transfermarkt over een jaartje ook wel weer wat in..
quote:Moreno is also well known for his trademark goal celebration. After scoring, he gets down on one knee and acts as though he is shooting a machine gun.
Nou BonJovi, kom d'r maar in ...quote:
quote:Russische rel maakt Hiddinks positie onzeker
Mogelijk stopt Guus Hiddink na het EK als bondscoach van Rusland. Roman Abramovitsj heeft de contractverlenging niet ondertekend.
Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...quote:
Voor iemand als Hiddink moet je plaats máken. Serieus zo'n visie overtreft alle modellen en het lijkt mee ook iemand die het wel samen met van Basten zou kunnen doen.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...
Die man heeft zo onderhand toch wel geld genoeg.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Voor iemand als Hiddink moet je plaats máken. Serieus zo'n visie overtreft alle modellen en het lijkt mee ook iemand die het wel samen met van Basten zou kunnen doen.
Al acht ik de kans bijzonder klein, aangezien ie nu een smak geld misloopt en dat vast ergens anders wel kan krijgen.
Als Hiddink daadwerkelijk vrij komt, en Coronel gaat daar als voorzitter niet op in omdat Hiddink niet in het model zou passen, mag Coronel van mij weer oprotten. Echt, als ze Hiddink dan laten lopen zijn ze nog stommer dan Martin van Geel.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:08 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik las het artikel in de VI. Maar wat zou hij bij Ajax moeten doen? TD mag niet, volgens het model Coronel althans...
Maar onder Beenhakker zijn wel veel echt goede spelers gehaald.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:14 schreef pfaf het volgende:
[..]
Die man heeft zo onderhand toch wel geld genoeg.![]()
Hoewel ik het met je eens ben, blijft het weer afwachten hoe zoiets zich - hypotetisch - zou gaan ontpoppen. Met Van Gaal en Beenhakker als TD stonden er ook grote namen, maar na een tijdje moest toch óf de trainer óf de TD het veld ruimen. Ik vond dit één van de beste aanbevelingen van Coronel en co...
Ach, hij hij heeft wel een vriendin, kan niet iedereen hier zeggen.quote:Op woensdag 16 april 2008 10:36 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Die pleurisboer heeft ook hyves:
http://chuckyehv.hyves.nl/
Laten we eerst afwachten of het bestuur dat ook inziet. Eerst van Geel weg.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:04 schreef Dr.Daggla het volgende:
Haal die Moreno nou maar gewoon, want van wat ik van hem heb gezien (je vindt best veel na flink wat zoeken), is het echt een ongekend goede voetballer. Behalve dat, zat Spaanstalige spelers in de selectie. Voelt ie zich ook lekker snel thuis.
Hij wil zelf ook graag, als ik de berichten moet geloven en Ajax heeft een samenwerkingsverband met zijn club.. Dus waarom niet.
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ach, hij hij heeft wel een vriendin, kan niet iedereen hier zeggen.![]()
[ afbeelding ]
quote:hallo ik ben dus michael.
een jongen van 26 jaar uit eindhoven .
ik ben sinds kort weer vrijgezellie snik snik
wel jammer want ja je mist dan eeen aantal dingen in het leven he.
maar dat gaat zekers wel goed komen in de toekomst .
ik ga nu alles op een rijtje zetten in het leven .
en daarna zie ik wel wat het leven mij gaat brengen .
ik hoop dat alles goed gaat komen .
er zijn mensen die je kwetsen .
maar je je weet zelf
wie het laatst lacht ,lacht het harsttt.wwwwwwhahahahahahahah
dikke kus van michael....
Boer zoekt man?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef Jasza het volgende:
Alle boeren zijn homo
Ogineel zegquote:
quote:Op woensdag 16 april 2008 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo te zien heeft ze haar schoonouders opgegeten.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zouden die boeren een voorspellende gave hebben?quote:De Groene hel, die staat in brand!!!
Inderdaad, en ik brand ook van verlangen enzoquote:
al 2 jaar.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Zouden die boeren een voorspellende gave hebben?
quote:
Beter goed gejat dan slecht bedacht zeker?quote:Op woensdag 16 april 2008 12:26 schreef Jasza het volgende:
Alle boeren zijn homo
Stoer hoor , "kijk ons eens gevaarlijk zijn met ons onkenbaar gemaakte gezichten"quote:
Van Praag was ook zo slecht nog niet als voorzitter.quote:Op woensdag 16 april 2008 12:30 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het mega-interview met Van Praag in de VI is trouwens ook wel interessant. Vooral de foto met Wolfs, Van Gaal en Haarms.
Ze zijn inderdaad erg gevaarlijk aan het doenquote:Op woensdag 16 april 2008 13:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Stoer hoor , "kijk ons eens gevaarlijk zijn met ons onkenbaar gemaakte gezichten"
Overdreven gedoe als iemand de beelden wil kan hij ze zo terug halen...quote:Op woensdag 16 april 2008 13:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Stoer hoor , "kijk ons eens gevaarlijk zijn met ons onkenbaar gemaakte gezichten"
Lindgren?quote:Op woensdag 16 april 2008 14:22 schreef N.i.c.k het volgende:
Weer veel specculaties over offensieve talenten. Het aantal doelpunten voor is echter al jaren het probleem niet. Hopen dus op een mooie jonge centrale verdedigende middenvelder. Een nigeriaanse meter-vreter ofzo.
Dat ie vanavond maar veel mag stuntelenquote:Op woensdag 16 april 2008 14:29 schreef Prosac het volgende:
Afrikanen en verdedigen.. ik weet het niet hoor, mij breekt het zweet nog altijd uit als Sankoh weer met de bal gaat goochelen.
dat zou voor het eerst zijn tegen Ajax. Tegen clubs als Ajax kan het ineens wel geconcentreerd.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat ie vanavond maar veel mag stuntelen
Kippenvelquote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Praag was ook zo slecht nog niet als voorzitter.
Van Praag hier op 1.15
Sowieso een heel lekker filmpje.
Nu is het natuurlijk wachten totdat hij voor de camera's komt.quote:Coronel: steun vanuit alle geledingen 16 april 2008
Uri Coronel heeft lang getwijfeld over de vraag of hij voorzitter van Ajax zou willen worden. Dat zegt de beoogde nieuwe preses in het blad Sportweek. Volgens Coronel waren er 'honderd redenen' om het niet te doen. "Je steekt flink je nek uit. Er komt hoe dan ook een hoop kijken bij deze functie."
Uri Coronel: 'Ajax is niet de makkelijkste club, maar wel de mooiste' Vanwege zijn Ajax-hart heeft het oud-bestuurslid toch besloten om voor het voorzitterschap te gaan. Een eerdere toenaderingspoging wees hij nog van de hand. "Ajax is niet de makkelijkste club, maar wel de mooiste. Ik heb mijn hart laten spreken. Ik houd van Ajax en kon de kriebels niet meer de baas. Ik heb begrepen dat er steun is vanuit alle geledingen. Ook de supporters zijn enthousiast. Dat is voor mij heel belangrijk. Dan kun je bijna geen nee meer zeggen."
Dat Coronel het rapport van de commissie waaraan hij leiding gaf als leidraad zal gebruiken, wekt de indruk dat hij zich intensief met het beleid gaat bemoeien. "Dat is niet mijn bedoeling", zegt hij. "Ajax moet gerund worden door een professionele directie. Ik kom als alles officieel is niet meer met mijn kop op tv. Een voorzitter móet bepaalde afstand houden."
Tsja zo maak je je wel populair bij de supportersquote:Op woensdag 16 april 2008 15:29 schreef _Mike_ het volgende:
Uri Coronel: 'Ajax is niet de makkelijkste club, maar wel de mooiste'
Niet zeggen dat je er recht op hebt omdat je alleen deze wedstrijd wilde zien, dan krijg je hem niet, dan krijg je het standaard antwoord: "maar dan had u nog die andere wedstrijden kunnen kijken"quote:Op woensdag 16 april 2008 16:16 schreef pieterpost_afca het volgende:
Tip: Als je zondag een code hebt gekocht bij planet moet je even bellen voor een nieuwe om Ajax te kijken.
als ze dat zeggen zijn t echt NSB'rsquote:Op woensdag 16 april 2008 16:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je er recht op hebt omdat je alleen deze wedstrijd wilde zien, dan krijg je hem niet, dan krijg je het standaard antwoord: "maar dan had u nog die andere wedstrijden kunnen kijken"
Gewoon zeggen dat je betaald hebt voor 1 speelronde en dat deze wedstrijd daar ook bij hoort.
Hij vroeg: Heb je andere wedstrijden gekeken? Ik zo: neen. En verder vroeg hij niks. Maar anders had ik dat gezegd ja.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
Niet zeggen dat je er recht op hebt omdat je alleen deze wedstrijd wilde zien, dan krijg je hem niet, dan krijg je het standaard antwoord: "maar dan had u nog die andere wedstrijden kunnen kijken"
Gewoon zeggen dat je betaald hebt voor 1 speelronde en dat deze wedstrijd daar ook bij hoort.
Zowiezo schandalig als ze moeilijk zouden doen, want je kon dit weekend maar 1 dag kijken waar dat normaal 3 dagen is.quote:Op woensdag 16 april 2008 16:25 schreef pieterpost_afca het volgende:
[..]
Hij vroeg: Heb je andere wedstrijden gekeken? Ik zo: neen. En verder vroeg hij niks. Maar anders had ik dat gezegd ja.
Van Gaal:"IM THE BOSS, so you have to wait"quote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Praag hier op 1.15
Moet dat nouquote:Op woensdag 16 april 2008 16:49 schreef Paaskonijn het volgende:
Hopen dat Groningen niet met vuur gaat spelen en het achterin dichthoudt.
Waar kan ik tekenen?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:07 schreef markvanrinsum het volgende:
ajax wint vanavond in groningen 0-2
psv blijft tot de 89 minuut 0-0
ajax wint met 5-0
en in de 90ste minuut maakt janssen de winnende voor vitesse
Eeeeey een nieuwequote:
frusti Gremio supporters in de commentsquote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Praag hier op 1.15
Geen idee, daarvoor moet je bij BonJovi zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Heeft hij de VBL ontmaagding al gehad?
Ja idd ze geven de scheids de schuld. Waren er toen discutabele beslissingen in het voordeel van Ajax genomen?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
frusti Gremio supporters in de commentst'zit nogal diep
Hebben we het geld van Juve alquote:Op woensdag 16 april 2008 17:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)oor_Ibrahimovic.html
Real zou 70 miljoen willen neerleggen voor Ibrahimovic. Levert dat Ajax nog wat op?
Dat Huntelaar niet naar Real gaat?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)oor_Ibrahimovic.html
Real zou 70 miljoen willen neerleggen voor Ibrahimovic. Levert dat Ajax nog wat op?
Pff in hoeveel delen werd dat ook alweer betaald?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:54 schreef TornadoDK het volgende:
Hebben we het geld van Juve al![]()
misschien dat we opleidingskosten krijgen zal niet veel zijn denk ik
quote:Sulejmani: Van Geel kwam belofte niet na
--------------------------------------------------------------------------------
16 april 2008
Wat veel mensen niet weten is dat SC Heerenveen-sterspeler Miralem Sulejmani (19) in het verleden al een gesprek heeft gehad met Ajax' technisch directeur Martin van Geel. Daar werd hem een belofte gedaan die niet werd waargemaakt, zo meldt Voetbal International deze week.
"Een jaar of twee geleden heb ik met Van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben", aldus Sulejmani tegenover VI. "Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax."
Volgens de berichten uit Amsterdam heeft Ajax, met dezelfde Van Geel aan het roer, de huidige contractsituatie van Sulejmani al grondig laten onderzoeken. Het talent houdt na het seizoen alle aanbiedingen tegen het licht en neemt dan een beslissing.
hehe, ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat Huntelaar niet naar Real gaat?
Van Geelquote:Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Eerst het bericht dat Sulejmani de weg van van Nistelrooy wilde nemen en nu dit:
[..]
Klopt, zo'n stukje stond al in de VI van vandaag. Hopelijk is dat niet de reden dat de transfer naar Ajax afketst, want ik denk dat Ajax toch de beste papieren heeft om Mickey over te nemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Eerst het bericht dat Sulejmani de weg van van Nistelrooy wilde nemen en nu dit:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:16 schreef markvanrinsum het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=225972255&media_secret=JWtO
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |