Eeeeey een nieuwequote:
frusti Gremio supporters in de commentsquote:Op woensdag 16 april 2008 13:45 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Van Praag was ook zo slecht nog niet als voorzitter.
Van Praag hier op 1.15
Sowieso een heel lekker filmpje.
Geen idee, daarvoor moet je bij BonJovi zijnquote:Op woensdag 16 april 2008 17:37 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Heeft hij de VBL ontmaagding al gehad?
Ja idd ze geven de scheids de schuld. Waren er toen discutabele beslissingen in het voordeel van Ajax genomen?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:41 schreef DJ_Ryow het volgende:
frusti Gremio supporters in de commentst'zit nogal diep
Hebben we het geld van Juve alquote:Op woensdag 16 april 2008 17:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)oor_Ibrahimovic.html
Real zou 70 miljoen willen neerleggen voor Ibrahimovic. Levert dat Ajax nog wat op?
Dat Huntelaar niet naar Real gaat?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
http://www.sportwereld.nl(...)oor_Ibrahimovic.html
Real zou 70 miljoen willen neerleggen voor Ibrahimovic. Levert dat Ajax nog wat op?
Pff in hoeveel delen werd dat ook alweer betaald?quote:Op woensdag 16 april 2008 17:54 schreef TornadoDK het volgende:
Hebben we het geld van Juve al![]()
misschien dat we opleidingskosten krijgen zal niet veel zijn denk ik
quote:Sulejmani: Van Geel kwam belofte niet na
--------------------------------------------------------------------------------
16 april 2008
Wat veel mensen niet weten is dat SC Heerenveen-sterspeler Miralem Sulejmani (19) in het verleden al een gesprek heeft gehad met Ajax' technisch directeur Martin van Geel. Daar werd hem een belofte gedaan die niet werd waargemaakt, zo meldt Voetbal International deze week.
"Een jaar of twee geleden heb ik met Van Geel gesproken. Hij wilde me graag hebben", aldus Sulejmani tegenover VI. "Op dat moment was ik pas zeventien jaar, maar ze zeiden dat ik op mijn achttiende kon komen. Daar bleef het bij, ik ben nooit meer gebeld door Ajax."
Volgens de berichten uit Amsterdam heeft Ajax, met dezelfde Van Geel aan het roer, de huidige contractsituatie van Sulejmani al grondig laten onderzoeken. Het talent houdt na het seizoen alle aanbiedingen tegen het licht en neemt dan een beslissing.
hehe, ik moest hardop lachen.quote:Op woensdag 16 april 2008 17:55 schreef Ordinair het volgende:
[..]
Dat Huntelaar niet naar Real gaat?
Van Geelquote:Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Eerst het bericht dat Sulejmani de weg van van Nistelrooy wilde nemen en nu dit:
[..]
Klopt, zo'n stukje stond al in de VI van vandaag. Hopelijk is dat niet de reden dat de transfer naar Ajax afketst, want ik denk dat Ajax toch de beste papieren heeft om Mickey over te nemen.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:08 schreef Wooldoor het volgende:
Eerst het bericht dat Sulejmani de weg van van Nistelrooy wilde nemen en nu dit:
[..]
quote:Op woensdag 16 april 2008 18:16 schreef markvanrinsum het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=225972255&media_secret=JWtO
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |