Haha, die linker zit bij mij in de klasquote:
Laat me raden: hij is een keer naar bulgarije gereden en moest geld betalen aan de douane en toen mocht ie doorrijden en hij heeft voor 25.000 euro aan goud ofzoiets?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, die linker zit bij mij in de klas![]()
Als je hoort wat voor onzin hij allemaal uitkraamt, zeik je in je broek van het lachen.
Zit jij ook bij mij in de klas?quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:50 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Laat me raden: hij is een keer naar bulgarije gereden en moest geld betalen aan de douane en toen mocht ie doorrijden en hij heeft voor 25.000 euro aan goud ofzoiets?
herhaling. herhaling.
Vertel.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, die linker zit bij mij in de klas![]()
Als je hoort wat voor onzin hij allemaal uitkraamt, zeik je in je broek van het lachen.
hij is een keer naar bulgarije gereden en moest geld betalen aan de douane en toen mocht ie doorrijden en hij heeft voor 25.000 euro aan goudquote:
2 keer zelfs, toch?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
hij is een keer naar bulgarije gereden en moest geld betalen aan de douane en toen mocht ie doorrijden en hij heeft voor 25.000 euro aan goud
quote:Op dinsdag 22 april 2008 19:32 schreef Elegy het volgende:
Negers! Echte!
Gauw, pak je geweer, dat zijn nog eens zeldzame trofeeën!
Negers hangen we apartquote:
Tis een hartjequote:Op dinsdag 22 april 2008 21:16 schreef Toempf het volgende:
Wat betekent dat <3 eigenlijk? Kom het vaak tegen bij die idioten, maar begrijp er niks van
links de getuite-lippen knurft weer en rechts een michael scofield imitator, maar dan net niet. Die gast in het midden heeft het wel ver gebracht zeg ik.quote:
heeey kijk hassan en jassan leduke fotoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |