Maar dat was een grap van het jeugdjournaalquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:07 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar je krijg nu al boer zoekt kind
we zijn te laat
Hai hai... alles tof?quote:
Die heb ik welquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
Misschien heeft tie geen vriendin en wil die dat ook wel niet
Dat wou ik net zeggen..quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Maar dat was een grap van het jeugdjournaal
Goed bezig manquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:01 schreef jackson het volgende:
[..]
Hee men!
Inmiddels zit mijn studie erop en ben ik een full-time werkend knaapje geworden![]()
Hoe is het daar?
Ja maar dan nogquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dus je mag geen kinderen voor je laten werken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:11 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Druk, maar alles tofquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:12 schreef jackson het volgende:
[..]
Hai hai... alles tof?
[..]
Die heb ik wel
Dat moet in de OP!quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:12 schreef Yesse het volgende:
PB zoekt vrouw
Dean zoekt vrouw
Piles zoekt vrouw
G. Fawkes zoekt vrouw
Nico zoekt vrouw
Plukkert zoekt vrouw
jna zoekt vrouw
Yesse zoekt man
Kiwi zoekt man
Waarom afkicken?quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:12 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Goed bezig man
Hier ook alles wel redelijk okè
Bijna klaar, en dan ook fulltime werken.... en fulltime afkicken van de Stage SC
Tja wat valt er onder werken....quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:13 schreef jna het volgende:
[..]
Dus je mag geen kinderen voor je laten werken?![]()
Shit misschien moet ik ze dan maar vrij laten uit m'n kelder
Hahaha, dat klinkt alsof we gaan trouwenquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Dat moet in de OP!
Of als je ja zegt kunnen er twee mensen van de lijst![]()
![]()
Kom dan op de productievloer en kan dan niet meer overdag online zijnquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom afkicken?Ik heb ook gewoon een baan
Ik dacht dat jij stage deedquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Waarom afkicken?Ik heb ook gewoon een baan
Naja, je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:14 schreef Yesse het volgende:
[..]
Hahaha, dat klinkt alsof we gaan trouwen
En ik was ook te laat
's avonds welquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:15 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Kom dan op de productievloer en kan dan niet meer overdag online zijn
Zeer druk met nieuwe baan maar ook alles tof. Nieuwe auto, nieuwe baan en een nieuw appartement gekocht, hoop veranderingen dus voor mijquote:
Word ik hier nu gepwnd?? Ik ben altijd eigenlijk als eerste klaarquote:
Jeps, ik neem het stokje van je overquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:18 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Word ik hier nu gepwnd?? Ik ben altijd eigenlijk als eerste klaar
Wat is dit?
* G.Fawkes is Jaloersquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:18 schreef Yesse het volgende:
[..]Ik ben geen van beiden.. Duale baan.. De lusten niet te lasten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |