yup er word veel opgebouwd ken er verdomme niet eens lang fietsen om op me werk tekomenquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:38 schreef MagiLune het volgende:
vanavond nog wat te beleven in Sneek? Ik las wat over in stadhuistuin?
Rende zij zo over straat langs t water toen Geert voorbij voer?quote:Op dinsdag 29 april 2008 01:00 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik kom wel, I guess. waar in IJlst kom je langs?
Een vriendin van mij liep vet te geilen op Geertje.
wij gaan maar eens naar het oude en vertrouwde Legend. Hebben schoonfamilie op bezoek oud-snekers dus das wel lachenquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:30 schreef AlwaysConnected het volgende:
[..]
yup er word veel opgebouwd ken er verdomme niet eens lang fietsen om op me werk tekomen
dus ik ga zeker niet kijken, hoop dat het spoelt![]()
waarom wens jij dat?quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
yeeh mijn wens is uitgekomen het regend in Sneek![]()
![]()
![]()
![]()
Maar buienradar zegt dat het straks wel weer droog wordtquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:58 schreef AlwaysConnected het volgende:
yeeh mijn wens is uitgekomen het regend in Sneek![]()
![]()
![]()
![]()
whehe BUUURNN (70's show grapje)quote:Op dinsdag 29 april 2008 19:41 schreef MagiLune het volgende:
[..]
Maar buienradar zegt dat het straks wel weer droog wordt![]()
Geen idee, was er niet bij. Ze smste me dat hij vet sexy is ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:57 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Rende zij zo over straat langs t water toen Geert voorbij voer?
Foto's: http://radioactief.wordpr(...)ersportseizoen-2008/![]()
Kom hier dan, ik ook niet namelijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, was er niet bij. Ze smste me dat hij vet sexy is ofzo.
Ik doe helemaal niks vanavond.
nou de fotos staan op onze weblog dus ik zou zeggen: see for yourself (wat betreft geertquote:Op dinsdag 29 april 2008 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen idee, was er niet bij. Ze smste me dat hij vet sexy is ofzo.
Ik doe helemaal niks vanavond.
ik moet morgen werken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 21:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom hier dan, ik ook niet namelijk.
Dude...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ook. Trekkers in Minnertsga fotograferen.
ik zie 't:quote:Op woensdag 30 april 2008 19:20 schreef Alexxxxx het volgende:
DAT IS NIET LEUK!!!!![]()
Ik ben een Frysk potdimme! Gjin nederlander...![]()
quote:Woonplaats: Yn in Frysk gât
mooi spul. Maar trekkers heb je ook wel in nederland , dus wat dat betreft geen goeie argumentatie voor het fries zijn toch?quote:
i know. Maar het kwam zo op elkaar: ik bin gjin nederlander en check de fotosquote:Op woensdag 30 april 2008 19:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat zit jij nu te raaskallen?
Tractoren heb je over de hele wereld, dat heeft niks met de Fryske identiteit te maken
Ow? Waar ga je verslag van doen dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 20:55 schreef Alexxxxx het volgende:
kan gebeuren
ik ben morgen trouwens weer eens collega van je(journalist)
Oldtimerfestival en Zwarte Gekke Race Hoornsterzwaagquote:Op woensdag 30 april 2008 21:14 schreef Apotheose het volgende:
[..]
Ow? Waar ga je verslag van doen dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |