abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58065245
ik zat zo te denken: Het zou toch leuk zijn als er een dag voor de bruiloft (precies een maand voor de laatste dag) een koffertje met geld binnenkomt waarmee ééntje binnen het uur MOET vertrekken.
pi_58065265
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:05 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Vond ik toen ook niks aan en een slappe vertoning.Vind het zwak als een buitenstaander zich met het spel mag bemoeien.
dat doen zowat alle buitenstaanders

schijnt dus ook bij het spel te horen
ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
pi_58065280
Ze hebben Anouk zo ver dat ze gaat paaldansen?
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:11:27 #129
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_58065287
Jammer, dat Huub af en toe zo slap zit te lullen en niet echt naar zijn broer luistert ....
.
pi_58065334
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:09 schreef JEEtjuuh het volgende:
brian heeft praatjes heeft hij die ook nog donderdag als er niemand meer is voor hem ? of hangt hij dan weer beneden tot 11.00 de lafbek
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 11:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
na donderdag zal brajen jaap wel weer opzoeken.
wat is er donderdag?
pi_58065374
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jammer, dat Huub af en toe zo slap zit te lullen en niet echt naar zijn broer luistert ....
Huub is al heel lang de weg kwijt. Hoor hem nu ook praten. Hij doet net alsof hij nadenkt en twijfelt, maar in feite zit hij maar in één tunnelvisie.
pi_58065418
onzeker, teder, onwetend, schattig

noemt Joris de beelden van Huub in het begin.
Ja, das lang geleden, en is niet meer.
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:20:45 #133
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_58065472
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 12:33 schreef Ning het volgende:
Hebben jullie deze al gezien?

http://exitbrian.ace.st/
Mooie verzameling filmpjes bij elkaar
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:22:23 #134
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_58065502
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:03 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

wacht ff hebben we het nu de over de persoon die iedereen hier zo geweldig en leuk vond.......
toen hij nix aan het afzeiken was ?
Tuurlijk jonge generaliseer het maar weer. Ben je goed in hé? Dat constant schofferen van het hele DGK forum gaat je goed af. Jankerd.
Op dinsdag 15 april 2008 13:11 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dacht precies hetzelfde.Maar Huub heeft zo,n ego en hoort echt niet wat andere zeggen.
pi_58065511
Huub zegt dat een opmerking van Nicolaas hem wakker schudde, op 3 januari.

N "waarom rook je niet binnen?'
H "vindt men niet zo prettig"
N "dan gaan ze toch maar naar huis?
pi_58065521
o huub vergeet weer te melden dat hij zich moest gaan gedragen zoals bij zijn intake
want ook hij was onderdeel van rusthuis dgk

wat dat betreft is hij nu netzo gestoord als a en b enz verzint zijn eigen waarheid
pi_58065525
geen woord over wat er bij Brain in zijn achterzak werd gestopt?
pi_58065561
Amanda zegt dat ze zich terug getrokken heeft van het bruidsjurk uitkiezen.
Brian vindt het een leukere optie om te zeggen dat Ron heeft gedreigd.
Oke, Amanda gooit dus haar verhaal om.
pi_58065589
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:00 schreef T-lex het volgende:
Wat een lulverhaal weer van Huub...gaat over de kans dat Brian Amanda er uit zou stemmen.
"Brian maakt liever de politiek correcte keuzen"...tuurlijk Huubje!
Wat een slappe zak....als hij zelf het spel gespeeld had had Claire al thuis gezeten.
Natuurlijk is dat een groot lulverhaal, zoals ieder verhaal over wegstemmen een lulverhaal is. De Febo bepaald wie er vanwege gebrek aan inhoud (of anderzins) weg kan en mag. Daar mogen de andere bewoners dan een mooi kletsverhaal en een verhaallijn aan ophangen.

Ik denk dan gelijk aan het lulverhaal van Huub over zijn geslaagde missie van het wegstemmen van Natasia
pi_58065619
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Tuurlijk jonge generaliseer het maar weer. Ben je goed in hé? Dat constant schofferen van het hele DGK forum gaat je goed af. Jankerd.
schofferen ?

doe ff normaal

en wil je ontkennen dat dat bijna iedereen hier in zijn/haar virtuele handen zaqt te klappen en te schreeuwen dat sandy leuk was toen hij nix afzeek ?
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:29:51 #142
167977 DGK_Tegengas
pi_58065642
Sinds die Ricardo gisteren van Huub te horen heeft gekregen, dat het eigenlijk
een hypocriete klootzak is, zit hij behoorlijk in de put .......
.
pi_58065643
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:22 schreef akveor het volgende:

[..]

Nomr2c is vaak een beetje negatief en provocerend bezig, maar hier had hij toch echt wel gelijk. Ik kan me nog goed herrinneren dat zo'n beetje iedereen hier na Sandy's eerste bezoek aan DGK helemaal fan van hem was. Men kon niet wachten tot hij terug zou keren......
"When I shit my enemies cry, when I speak they die." (Lee 'Scratch" Perry)
pi_58065681
1 sec huub on streams

was er pers ?

ach gosh
pi_58065696
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:23 schreef Nomrc2 het volgende:
o huub vergeet weer te melden dat hij zich moest gaan gedragen zoals bij zijn intake
want ook hij was onderdeel van rusthuis dgk

wat dat betreft is hij nu netzo gestoord als a en b enz verzint zijn eigen waarheid
onzin. Vanaf het moment dat hij binnen was, was er reuring.
Het Fok publiek was destijds zodanig dat het not done was om een kaart te sturen naar een TV programma. Never. Nooit. Impact van Huub op het programma was zodanig dat Fokkers massaal fan van Huub werden en dat ook praktisch lieten blijken door een kaartenactie. Dat hing niet van één ruzie af.
pi_58065712
Heeft Rat nog iets opvallends gedaan? Achter de PC gezeten in kantoor bijvoorbeeld?
pi_58065718
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:18 schreef avonne het volgende:
onzeker, teder, onwetend, schattig

noemt Joris de beelden van Huub in het begin.
Ja, das lang geleden, en is niet meer.
Joris lijkt er ook voornamelijk te zijn om aan de buitenwereld te tonen dat hij een broer van Huub is en hem steunt voor die buitenwereld. Maar al met al vind ik hem zeer genuanceerd en redelijk afstandelijk in alles. Hij lijkt z'n eigen gedachten te hebben over 't één en 't ander. Denk ook aan het in dienst treden van Huub om hem na DGK in de gaten te houden, dat gaat hij maar minimaal doen.
pi_58065763
quote:
Op dinsdag 15 april 2008 13:29 schreef Nomrc2 het volgende:

[..]

schofferen ?

doe ff normaal

en wil je ontkennen dat dat bijna iedereen hier in zijn/haar virtuele handen zaqt te klappen en te schreeuwen dat sandy leuk was toen hij nix afzeek ?
Je hebt gelijk! Iedereen die een tegenstander van Huub te grazen neemt is een held, alle anderen, daar deugt bij velen helemaal niets van.
pi_58065775
wie gaan we bellen?
  dinsdag 15 april 2008 @ 13:36:44 #150
167977 DGK_Tegengas
pi_58065782
Ricardo mist zijn moeder, nou opzouten met die nagemaakte drag-queen ...
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')