Dus door users te wijzen op het feit dat DGK_REDACTE meeleest, speel ik op de man? Wat een aparte manier van denken zeg.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:40 schreef Leandra het volgende:
Het is kennelijk de manier van doen deze COS... en volgens mij sprak ik jou er alleen maar op aan dat jij op de man speelde....... een andere user deze keer, die niet eens aanwezig is: DGK_Redactie...
daar gaat het al fout he.quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:29 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Brian: Mannie, help me herinneren om 50 contactpunten in de pot te doen.
wat? zijn kennix en Netty weer terug???quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, het is weer compleet, Dumb and Dumber ook aanwezig.....
Misschien kun je tenminste één COS onbezoedeld achterlaten. -edit -quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:51 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, het is weer compleet, Dumb and Dumber ook aanwezig.....
Ik vind het wel een bek vol, die naam. Laten we 'het' voor het gemak Marco noemen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:53 schreef Copycat het volgende:
Ik vind de DGK_REDACTIE een stel lutsers dat hier overduidelijke onwaarheden komt verkopen in een kansloze poging het eigen straatje schoon te vegen.
En daarom zie ik ze niet als reguliere users, maar als sneaks.
Nee, ze heeft niks prijsgegeven. Het moet natuurlijk een verrassing blijven.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:48 schreef Kinga het volgende:
Wat voor iets heeft ze uitgezocht? Of heeft ze niks gezegd?
ja Ivo .quote:Op dinsdag 15 april 2008 14:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar Bram wil dus niet. Heeft Claire nog een broer?
nee, jij bent een aanwinstquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien kun je tenminste één COS onbezoedeld achterlaten. - edit -
thanks nog.quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:26 schreef avonne het volgende:
[..]
klein artikeltje over Rons bezoek. NIet bijzonder
Vervelend dat je je kennelijk aangesproken voelde maar m'n post was geheel ontopic.... over stream 4quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:54 schreef SHE het volgende:
[..]
Misschien kun je tenminste één COS onbezoedeld achterlaten. - edit -
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gelukkig ben ik er nog om de stemming wat op te krikken......
quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
serieusquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Onze blauw-helm!quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat zou inderdaad niet best zijn, komen ze alsnog van hem afquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:02 schreef Desii het volgende:
Ik ben alleen bang voor een live ontslagronde... want dan is Huub echt de sjaak
Maak je niet al te ongerust over donderdag. Ik kan niet anders zien dan dat Huub, Jaap, Brian en Amanda de finale spelen. Claire krijgt een bruiloft en wat pegels en die moet verder niet zeuren.quote:Op dinsdag 15 april 2008 16:02 schreef Desii het volgende:
Ik ben alleen bang voor een live ontslagronde... want dan is Huub echt de sjaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |