abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61152380
En gescoord in de Carling Cup tegen Yeovil. De 4-1.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_61156074
Heeft ie al gedebuteerd in de Premier League? Hij zat wel op de bank afgelopen zaterdag volgens mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_65366686
Vandaag de winnende gescoord tegen Wolverhampton in de FA-Cup.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_65367135
M'n Wolves.
pi_65376825
Netjes hoor.
pi_65380276
quote:
Op zaterdag 24 januari 2009 20:56 schreef RayMania het volgende:
Vandaag de winnende gescoord tegen Wolverhampton in de FA-Cup.
Heeft hij toch nog een beetje waarde voor Boro.

Nog geen 4m, maar toch.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
  maandag 26 januari 2009 @ 13:25:08 #157
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_65417342
Ik ben vooral benieuwd hoe hij het op dit moment fysiek trekt. In de eredivisie duurde het even voordat hij duels begon te winnen op techniek en niet op snelheid/kracht wat in de jeugd nog weleens lukte, maar niet meer tegen bijv. Jaap Stam. Hij is wel snel, maar niet supersnel bijv.

Wat zijn sterkte en daarmee ook zijn valkuil is, is dat hij dus op techniek en inzicht er langs moet. Daarmaa geef ik hem meer kans van slagen dan aanvallers die het op snelheid en kracht moeten doen, zoals Maceo Rigters. Op lager niveau werkt dat, maar in de PL zijn de spelers fysiek èn technisch dik in orde.
pi_65643490
Hij laat volgens mij meer zien dan die gast van NAC --> Blackburn (rigters).
pi_69390584
Moeilijk eerste seizoen voor hem bij M'boro, met uiteindelijk degradatie tot gevolg. Wilde in de winter verhuurd worden, maar hij mocht niet weg.

Ondanks het gebrek aan speelminuten, 4 basisplekken en 17 invalbeurten incl de beker, en twee goals - beiden ook in de bekertoernooien -, zal hij denk ik nu helemaal niet meer wegmogen, omdat hij een relatief goedkope kracht is voor de Championship.

Had hij achteraf niet nog een jaar bij Sparta moeten blijven?
  maandag 25 mei 2009 @ 18:50:49 #160
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_69390924
Als Emnes in NL was gebleven had hij nu in de basis gestaan bij een (sub)topper. Geweldig talent, maakte veel indruk op me ook met Jong Oranje in Oss een tijdje terug.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_69407938
Ach, als Boro maar de transfer betaald heeft.
pi_69410887
In de Championship gaat ie verzuipen, daar is niks te winnen voor type spelers als hij. Hij had in Nederland moeten blijven...
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:56:58 #164
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71775441
Heeft voorlopig een basisplaats.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 18:51:03 #165
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_71905649
Gescoord vandaag.
pi_71906039
quote:
Op maandag 25 mei 2009 18:50 schreef pfaf het volgende:
Tsja, leg dat maar eens uit aan die Rotterdamse goudzieke negers.
Ja inderdaad ben je gestoord als je de EPL verkiest boven een degradatiekandidaat in Nederland
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_111661519
Hij is geloof ik topscoorder van Middlesbrough geworden met 18 goals _O_ Swansea en enkele andere Premier League clubs zitten achter hem aan.

Ongelooflijk dat deze jongen niet geselecteerd is voor het Nederlands Elftal en debielen als Siem de Jong, Narsingh en Maher wel :')

pi_111661596
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:53 schreef Snuf. het volgende:
Hij is geloof ik topscoorder van Middlesbrough geworden met 18 goals _O_ Swansea en enkele andere Premier League clubs zitten achter hem aan.

Ongelooflijk dat deze jongen niet geselecteerd is voor het Nederlands Elftal en debielen als Siem de Jong, Narsingh en Maher wel :')

[ afbeelding ]
Echt ongelooflijk ja!

:')
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_111662644
quote:
14s.gif Op donderdag 17 mei 2012 12:53 schreef Snuf. het volgende:

[ afbeelding ]
:')
Uitvinder van de biersmiley.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')