abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58139303
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 15:05 schreef RayMania het volgende:
Daarna heeft hij natuurlijk wel dingen laten zien die hem drie miljoen waard maken.
Nou dan ben je tegenwoordig snel drie miljoen waard.
pi_58139359
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:28 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Nou dan ben je tegenwoordig snel drie miljoen waard.
Ligt natuurlijk ook aan contractduur, leeftijd, etc.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_58139404
Het is echter wel een jongen die volgens mij het nodige vertrouwen nodig heeft. Dat blijkt ook uit al de verhalen, dat ie zijn oude trainer amper durft aan te kijken enzovoort. Booy heeft hem dat wel vanaf het begin gegeven en dat werkt goed. Of hij dat bij grotere clubs ook krijgt moet je wel afwachten.

\'Heerenveen doet miljoenenbod op Emnes\'
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58139428
Bij Arsenal zou hij prima kunnen rijpen; daar hebben ze zelfs Van Persie in het gareel weten te krijgen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58139526
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:25 schreef cultheld het volgende:
Ik heb 'm in Oranje -19 zien spelen en Emnes is echt een geweldenaar. Zeker geen gevalletje Rigters, maar iemand die bij Arsenal of Tottenham prima door kan breken.
Gast, raakt net een paar ballen bij Sparta en meteen krijg je dit
pi_58139666
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:37 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Gast, raakt net een paar ballen bij Sparta en meteen krijg je dit
Wat begrijp je niet aan Oranje -19?

Elia heb ik ook bekeken toen hij in Toulon speelde, terwijl hij bij ADO nauwelijks een kans kreeg. Adeleye heb ik in 2005 op de Vijverberg menig Oekraïnse enkel op zien vreten, en dan hebben we het over spelers van het kaliber Milevskiy.
Van Huntelaar wist ik al dat ie het bij een andere topclub zou gaan redden toen ie bij PSV moest nokken.

Kwestie van jeugdinterlands bekijken en spelers individueel beoordelen, zou jij ook eens moeten doen. Misschien dat je dan wat minder kortzichtig wordt .
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_58140034
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:33 schreef cultheld het volgende:
Bij Arsenal zou hij prima kunnen rijpen; daar hebben ze zelfs Van Persie in het gareel weten te krijgen.
Mwoh, de problemen met RvP hadden vooral met discipline te maken. Bij Emnes is het een kwestie van vertrouwen. Niet dat ik denk dat Arsenal geen goede club voor hem zou zijn, echter wel wat jaartjes te vroeg.

Maar als Arsenal morgen ¤ 7m biedt, dan zet ik 'm persoonlijk op het vliegtuig naar Londen
pi_58140698
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Elia heb ik ook bekeken toen hij in Toulon speelde, terwijl hij bij ADO nauwelijks een kans kreeg. Adeleye heb ik in 2005 op de Vijverberg menig Oekraïnse enkel op zien vreten, en dan hebben we het over spelers van het kaliber Milevskiy.
Van Huntelaar wist ik al dat ie het bij een andere topclub zou gaan redden toen ie bij PSV moest nokken.

Kwestie van jeugdinterlands bekijken en spelers individueel beoordelen, zou jij ook eens moeten doen. Misschien dat je dan wat minder kortzichtig wordt .
Dan zie je meer wedstrijden dan ik, maar iemand die net pas goed begint te spelen bij Sparta is nog lang niet klaar voor de stap naar Arsenal.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_58141170
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 16:43 schreef cultheld het volgende:

[..]

Jong Oranje is ook wat anders dan de Eredivisie, en ja ik kijk zelf ook naar dat soort competities. En van Huntelaar, RvP, RvdV etc kon je inderdaad zien dat ze de potentie hadden om wereldtop te worden. Emnes heeft echter helemaal niks laten zien in de eredivisie, hij begint nu een beetje te voetballen, en dat niet eens op een heel hoog niveau ofzo. Bovendien vind ik Emnes totaal niet van die orde, een leuke voetballer maar men moet nu zeker niet over Arsenal beginnen, misschien over 3 jaar en na een spectaculaire groei
pi_58141952
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Dan zie je meer wedstrijden dan ik, maar iemand die net pas goed begint te spelen bij Sparta is nog lang niet klaar voor de stap naar Arsenal.
Onzin. Arsenal heeft ook een speler uit de Heerenveen-jeugd gehaald en wat te denken van Nacer Barazite? Huntelaar maakte geen goal bij De Graafschap omdat de aanvoer amper rekening met hem hield. Elia zat bij ADO vaker op de bank dan dat ie speelde, maar bij Oranje blonk ie elke wedstrijd uit. Juist talenten bij degradatiekandidaten krijgen amper de kans, omdat ze daar meer aan gelouterde vechters hebben en veel de lange bal hanteren.

Maar het is voor de leek sowieso moeilijk te zien waarom bepaalde talenten hun geld waard zijn. Ik weet nog wel dat velen zich hier kapot lachten toen Babel voor 17 miljoen euro naar Anfield Road verkaste, maar hij is iedere euro waard. Alleen rekenen de meeste kijkers zulke spelers slechts af op doelpunten (en eventueel assists), en vergeten dan dat er veel meer aspecten bij aanvallend voetbal komen kijken. Slimme loopacties zonder bal, inzicht, omschakeling etc. .
pi_58142047
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Maar het is voor de leek sowieso moeilijk te zien waarom bepaalde talenten hun geld waard zijn.
Gelukkig hebben we God in ons midden .
pi_58142051
Goede post cutheld. Met name de laatste zinnen ben ik het volledig mee eens. Daarom vind ik bijvoorbeeld Kuijt ook zo'n waardevolle speler.
That's all folks!
pi_58142195
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:38 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we God in ons midden .

Moderator vrijdag 18 april 2008 @ 18:55:54 #39
138438 crew  Pizzakoppo
pi_58142446
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:33 schreef cultheld het volgende:

[..]

Onzin. Arsenal heeft ook een speler uit de Heerenveen-jeugd gehaald en wat te denken van Nacer Barazite? Huntelaar maakte geen goal bij De Graafschap omdat de aanvoer amper rekening met hem hield. Elia zat bij ADO vaker op de bank dan dat ie speelde, maar bij Oranje blonk ie elke wedstrijd uit. Juist talenten bij degradatiekandidaten krijgen amper de kans, omdat ze daar meer aan gelouterde vechters hebben en veel de lange bal hanteren.

Maar het is voor de leek sowieso moeilijk te zien waarom bepaalde talenten hun geld waard zijn. Ik weet nog wel dat velen zich hier kapot lachten toen Babel voor 17 miljoen euro naar Anfield Road verkaste, maar hij is iedere euro waard. Alleen rekenen de meeste kijkers zulke spelers slechts af op doelpunten (en eventueel assists), en vergeten dan dat er veel meer aspecten bij aanvallend voetbal komen kijken. Slimme loopacties zonder bal, inzicht, omschakeling etc. .
Mee eens, toch vind ik dat Babel een slecht voorbeeld is puur omdat hij zo beperkt is.

Dan liever een Ibrahimovic die weinig scoort maar toch veel meer doet.
pi_58143011
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 18:55 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Mee eens, toch vind ik dat Babel een slecht voorbeeld is puur omdat hij zo beperkt is.

Dan liever een Ibrahimovic die weinig scoort maar toch veel meer doet.
Babel is m.i. niet eens zo beperkt. Qua snelheid en power doet hij mij aan Henry en Adriano denken. En die jongen beschikt over een hoge dosis voetbalintelligentie: zo kan hij gaten trekken voor andere spelers (waaronder Torres). Alleen ziet niet iedereen dat.

Ik vind dat je wel erg simpel denkt als je vindt dat Emnes nog niet aan Arsenal-begeleiding toe is omdat ie nu pas de kans krijgt van Sparta. Dat zegt verder 0,0 over de kwaliteiten van die jongen. Zie ook een Adeleye, waar scouts van Chelsea en Werder Bremen voor op de tribune zitten. Obi Mikel ging van één of andere Noorse middenmoter naar Chelsea en voetbalt daar niet bepaald onverdienstelijk.
pi_58143746
Toch zal je het met me eens zijn dat dit allemaal nog niet altijd iets hoeft te zeggen. Er zijn wel vaker spelers die in de jeugd prima voetballen, maar uiteindelijk toch de stap niet kunnen zetten, om welke reden dan ook.

Perfect voorbeeld blijft bijvoorbeeld John Schot, die in zijn tijd in de PSV-jeugd in alle vertegenwoordigende jeugdelftallen basisspeler was. Toch ging het ergens mis.

Ik zou het van Emnes zelf verstandig vinden als ie zijn loopbaan in het begin rustig opbouwt. Dan kan hij in alle rust een beetje leren, bij mensen die hem vertrouwen en plezier geven.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_58144105
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 19:35 schreef methodmich het volgende:
Toch zal je het met me eens zijn dat dit allemaal nog niet altijd iets hoeft te zeggen. Er zijn wel vaker spelers die in de jeugd prima voetballen, maar uiteindelijk toch de stap niet kunnen zetten, om welke reden dan ook.

Perfect voorbeeld blijft bijvoorbeeld John Schot, die in zijn tijd in de PSV-jeugd in alle vertegenwoordigende jeugdelftallen basisspeler was. Toch ging het ergens mis.

Ik zou het van Emnes zelf verstandig vinden als ie zijn loopbaan in het begin rustig opbouwt. Dan kan hij in alle rust een beetje leren, bij mensen die hem vertrouwen en plezier geven.
Maar dat ligt dan vaak vooral aan de bovenkamer van die speler. Het kan aan mentaliteit (Hosé) of aan de geestelijke weerbaarheid (Hoogstrate) liggen, of een speler moet ernstig geblesseerd raken. Maar voor de rest kun je op basis van zulke wedstrijden echt wel een oordeel geven over de betreffende voetballers.

Maar je hebt wel een punt. Milevskiy is een goed voorbeeld: hij gaat met criminelen om en met louche zaakwaarnemers en lijkt nooit te vertrekken uit de Oekraïne omdat hij daar toch al leeft als een koning.
pi_58153878
Beter wordt Emnes verkocht en aan ons verhuurd.
pi_58155342
Groot talent, alleen jammer dat een speler waarschijnlijk niet eens in de Olympische Selectie komt. Toch zonde dat je waarschijnlijk gasten als Lens, Elia en Emnes thuis moet laten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_58155693
quote:
Op vrijdag 18 april 2008 17:53 schreef TiMPiN het volgende:

[..]

Jong Oranje is ook wat anders dan de Eredivisie, en ja ik kijk zelf ook naar dat soort competities. En van Huntelaar, RvP, RvdV etc kon je inderdaad zien dat ze de potentie hadden om wereldtop te worden. Emnes heeft echter helemaal niks laten zien in de eredivisie, hij begint nu een beetje te voetballen, en dat niet eens op een heel hoog niveau ofzo.
Huntelaar had pas op zijn 21e een basisplaats in de eredivisie, Emnes is pas 19. Bovendien speelden Van der Vaart, van Persie en Huntelaar bij clubs die strijden om een plek bij de eerste 5, daar is het voor aanvallend ingestelde spelers makkelijker uitblinken dan bij Sparta.
pi_58156814
Moeilijke discussie altijd Blawh, waar denk jij dat Garcia Garcia meer uit zou blinken, bij Heerenveen of bij Heracles?
pi_58156918
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 12:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
Moeilijke discussie altijd Blawh, waar denk jij dat Garcia Garcia meer uit zou blinken, bij Heerenveen of bij Heracles?
Als hij vertrouwen krijgt dan zou hij ook zeker bij Heerenveen uit kunnen blinken, daar ben ik van overtuigd. Zo heel erg lui is hij trouwens ook niet, dat valt reuze mee.
pi_58158034
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 12:42 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als hij vertrouwen krijgt dan zou hij ook zeker bij Heerenveen uit kunnen blinken, daar ben ik van overtuigd. Zo heel erg lui is hij trouwens ook niet, dat valt reuze mee.
Maar daar zal hij ongetwijfeld minder balbezit krijgen, minder ruimte en meer op een plek moeten blijven hangen. Volgens mij het juist voor een technicus een heerlijk gegeven om tussen houthakkers te voetballen en dan schets ik het even heel zwart/wit.
pi_58208402
quote:
'Emnes wil verbintenis niet openbreken'
21 april 2008

Marvin Emnes loopt niet warm om zijn contract bij Sparta te verlengen, zo meldt RTV Rijnmond. De begeerde aanvaller ligt nu nog tot de zomer van 2010 vast bij de Kasteelclub.

Als het aan Sparta ligt, tekent de 19-jarige Emnes voor meerdere jaren bij. De aanvaller kan echter rekenen op belangstelling van diverse clubs. Zo zou SC Heerenveen deze maand al een 'miljoenenbod' op de jeugdinternational hebben uitgebracht.

Mocht Emnes blijven weigeren bij te tekenen, dan overweegt Sparta deze zomer mee te werken aan een transfer. De afkoopsom zal immers volgend seizoen een stuk lager liggen, aangezien zijn contract dan nog maar een jaar doorloopt.
  woensdag 23 april 2008 @ 09:29:18 #50
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_58246397
quote:
Blind hoopt nog op langer verblijf Emnes
Woensdag 23 April 2008
Door MIKOS GOUKA

ROTTERDAM - Marvin Emnes vindt het tijd voor een stap hogerop en zijn trainer Foeke Booy zegt eveneens dat de 19-jarige buitenspeler klaar is voor de volgende stap.

Maar als het aan technisch directeur Danny Blind ligt, tekent de jeugdinternational eerdaags een nieuw contract dat hem tot 2012 bij Sparta kan houden. ,,We hebben Marvin precies uitgelegd hoe we zijn toekomst bij Sparta zien,’’ zegt Blind. ,,Het was een goed gesprek waar beide partijen een goed gevoel aan over hebben gehouden. Dat betekent overigens niet dat Emnes zijn contract zal openbreken, maar ook niet dat hij daar niet voor open staat.’’

Blind ergerde zich aan berichtgeving dat de spits ‘onder geen beding zijn verbintenis wil laten openbreken’. ,,Dat is uit de lucht gegrepen,’’ zegt de technisch directeur.

De zaakwaarnemer van Emnes, Rotterdammer Edward Burleson, bevestigt het verhaal van Blind. ,,Wij hebben absoluut geen nee gezegd tegen het voorstel van Sparta,’’ zegt Burleson. ,,Sparta heeft een prima verhaal verteld. Wij nemen de tijd om tot een besluit te komen.’’

Hoe graag Sparta de aanvaller ook langer wil vastleggen, de kans dat Emnes de vele geïnteresseerde clubs de deur zal wijzen, lijkt klein. Heerenveen heeft miljoenen over voor de spits, maar ook buitenlandse clubs zijn serieus geïnteresseerd. Emnes verklaarde eerder al een droomaanbieding van een topclub niet te laten lopen. ,,Maar hij weegt alles tegen elkaar af,’’ zegt Burleson. ,,En zijn moeder houdt alle aasgieren die geld aan hem willen verdienen terecht buiten de deur.’’
bron: AD Sportwereld
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')