M'n zus heeft iemand aan de andere kant van de wereldquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:43 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Maar ik kan het toch ook niet helpen dat je helemaaaaaal aan de andere kant van het land woont!
Wat is m'n leven toch leeg, niet zoveel op het moment eigenlijkquote:Wat doe je nog meer naast stage/fok/slapen/eten?
als het goed is, is nico er nu heen...quote:
Dan valt het nog mee inderdaadquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef Piles het volgende:
[..]
M'n zus heeft iemand aan de andere kant van de wereld
Hmm, wat vind je leuk om te doen dan?quote:[..]
Wat is m'n leven toch leeg, niet zoveel op het moment eigenlijk
Ben benieuwd..quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:55 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
als het goed is, is nico er nu heen...
niet dat ik weetquote:
Volgens mij ben je in de war met een Ipodquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:59 schreef Yesse het volgende:
Is er een nieuwe Iphone dan?
Tja daarom zeggen ze dus: Onces you go black, you never go backquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben ook weer aanwezig... Mijn lichaam is gigantisch naar de klote...!
Maar hoe was het verder?quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:03 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ben ook weer aanwezig... Mijn lichaam is gigantisch naar de klote...!
Goeie vraag, het enige wat ik zo kan bedenken is alles met vliegtuigenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:56 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Hmm, wat vind je leuk om te doen dan?
Nee maar dat jullie het zo over een Iphone haddenquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:05 schreef jna het volgende:
[..]
Volgens mij ben je in de war met een Ipod
De dag is al bijna op de helft man!quote:
Hou je murf manquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:08 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
De dag is al bijna op de helft man!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |