en blijven hopen dat je er niet kotsmisselijk ziek van wordtquote:Op donderdag 17 april 2008 13:33 schreef Jerruh het volgende:
zo, twee verstandskiezen eruit, gaatjes gedicht bij de achterste kiezen, tandsteen verwijderd en nu met een bek vol bloed eneen halfverlamde linkerkaak thuis!
Och èrmequote:Op donderdag 17 april 2008 13:33 schreef Jerruh het volgende:
zo, twee verstandskiezen eruit, gaatjes gedicht bij de achterste kiezen, tandsteen verwijderd en nu met een bek vol bloed eneen halfverlamde linkerkaak thuis!
ik heb nu ff zon zeurderige pijn, maar goed, ik heb er net 600mg ibuprofen in gegooid!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:34 schreef Cybart het volgende:
[..]
en blijven hopen dat je er niet kotsmisselijk ziek van wordt
heb ik bij allebei de keren trouwens helemaal geen last van gehad
mn zus echter.....![]()
![]()
jeps, het stopt vanzelf een keerquote:Op donderdag 17 april 2008 13:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb nu ff zon zeurderige pijn, maar goed, ik heb er net 600mg ibuprofen in gegooid!dus het zal zo wel zakken! alleen ist normaal dat het blijft bloeden?
eigenlijk viel dat allemaal reuze mee: verdoven was echt niks... boren in tanden is ook niks, de drilboor van vanochtend buiten was irritanter...bovenkies was na 20 seconden wrikken er al uitgefloept... onderkies hebben ze ff wat losgeboord en daarna er ook uit... zelfs mijn kaak is nog niet eens zo enorm dik!quote:Op donderdag 17 april 2008 13:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
jeps, het stopt vanzelf een keer
vergeet niet dat ze net je bek hebben opengesneden he
ok thanx! ik heb alleen geen ijsblokjes... of een vriezer...quote:Op donderdag 17 april 2008 13:51 schreef DennisMoore het volgende:
'k Zou je wel aanraden om de boel een tijd goed te koelen met ijsklontjes in een plastic zakje.
Helpt tegen de zwelling.
ik heb een pot doperwten ertegenan geduwd! die is vrij koel en de bodem heeft een mooie holle vorm voor mijn kaak!quote:Op donderdag 17 april 2008 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Je woont midden in de stad, ga gewoon ijs kopen, of diepvriedsoepgroenten.
serieis, ik ha al zo'n honger...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:30 schreef DennisMoore het volgende:
Ook handig om door een rietje te drinken.
Vla door een rietjequote:
ik denk dat het vanavond een soepje wordt met yogidrink...quote:Op donderdag 17 april 2008 14:46 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Vla door een rietje. Nah, dan moet je te hard zuigen, kan de wond weer open gaan.
Chocolademelk!
Kan ik nu in het Javaans zeggenquote:
Moet dta? Ik vind het al erg zat dat dat wijf iedere dag 10x bloed, laat staan hij ook nog.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |