Dan nog een "och èrme!"quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:10 schreef Jerruh het volgende:
niet ziek, wel een beetje zielig!
Danoontjequote:was wel lief trouwens, mijn buurmeisje had gisteren in de avond nog danoontjes en drinkontbijtjes gehaald! en vanacht heerlijk geslapen! nergens pijn.. alleen beetje duf door de morfinepillen die ik meekreegn en de ibu's!. en een dikke onderkaak! lijk wel een hillbillie from hell
Ik ben echt niet te genieten als ik ziek ben hoorquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:03 schreef Jerruh het volgende:
gaan we samen ziek zijn steeph! duhvuhduhtjuh?! jij met je slap lichaam, ik met mijn hamsterwang!
Of op z'n Javaans: Adoe kasian!quote:
hehe ik ben nu al rustig aan het voelen hoe en wat er verdwenen is daar in mijn muil... opeens kan ik bij de achterkanten van mijn kiezen... nou joechei! als nou eerst die wang van me es wat minder dik wordt, kan ik tenminste weer normaal etenquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan nog een "och èrme!"
[..]
Danoontje. Ik wil ook, maar dan zonder de afwezigheid van tanden.
Ja, mijn Javaans is niet zo goed (ondanks mijn voorouders), ik ken alleen selamat makan, maar dat gaat voor Jerruh nog even niet opquote:Op vrijdag 18 april 2008 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of op z'n Javaans: Adoe kasian!
Ja je leert wat bij als je 't buitenland aandoet
die, infidel, die!quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:27 schreef Tha_Erik het volgende:
En normaal de deur uit.
[..]
Ja, mijn Javaans is niet zo goed (ondanks mijn voorouders), ik ken alleen selamat makan, maar dat gaat voor Jerruh nog even niet op.
Als ik dus een dikke rooie kop zie zitten ben jij het.quote:Op vrijdag 18 april 2008 11:38 schreef Jerruh het volgende:
die, infidel, die!
en ik moet vanavond achter de kassa zitten bij de Rechter! lekker representatief ook.
het is voor mij dag 2 momenteel...quote:Op vrijdag 18 april 2008 12:51 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Als ik dus een dikke rooie kop zie zitten ben jij het.
Meestal gaat het op dag drie al een stuk beter
Nou, morgen weer vast voedsel... je zit nog wel een half jaar met een soort krater in je mond, maar dat went.quote:
hehe komt goed! ben gelukkig geen mietje en pijn heb ik al helemaal niet! en zodra ik weer fatsoenlijk kan eten, ga ik heerlijk sushi eten!quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, morgen weer vast voedsel... je zit nog wel een half jaar met een soort krater in je mond, maar dat went.
Dat klinkt niet pijnlijk, dat klinkt gewoon goorquote:Op vrijdag 18 april 2008 13:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou, morgen weer vast voedsel... je zit nog wel een half jaar met een soort krater in je mond, maar dat went.
Precies. Je ontwikkelt al snel een techniek om de krater redelijk hygienisch te houden.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Die rijst blijft in je krater zitten. Tenminste, mijn zus had nog erg lang een soort van opslagplaats voor klein voedsel.
Ik heb meerdere domme fouten kunnen ontdekken in de film, maar verder zag het er zo tof uit in de bioscoop hequote:Op woensdag 16 april 2008 23:35 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Klopt, er zit echter één groot minpunt in die film.
Ik moest na elke maaltijd met een spuitje het gat schoonspuiten...quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:29 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Precies. Je ontwikkelt al snel een techniek om de krater redelijk hygienisch te houden.
Goed advies. Hadden ze mij wel mogen geven.quote:Op vrijdag 18 april 2008 13:45 schreef wonderer het volgende:
Ik moest na elke maaltijd met een spuitje het gat schoonspuiten...
Ik heb een harde stem die draagt, het valt juist op omdat het dan 5 minuten stil is...quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ach die 5 minuten in de toilet valt toch niet op voor je familie, je hebt toch ervaring
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |