ik zit ook op mijn werk. Laten we vergaderenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja sorry, ik zit wel op mijn werk, maar niet in pakAnders had je me ff over het buro kunnen leggen
*LOL*quote:
*pakt notitiemap en steekt pen in mond*quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:08 schreef Cazman het volgende:
[..]
ik zit ook op mijn werk. Laten we vergaderen. ooooh over het bureau. Erg kinky
* Cazman vouwt een paperclip in een erotische vorm.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*pakt notitiemap en steekt pen in mond*
Goedemiddag meneer Cazman. Waar wilde u over vergaderen?
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:21 schreef Cazman het volgende:
[..]
* Cazman vouwt een paperclip in een erotische vorm.
O jee, is dit mijn beoordelingsgesprek meneer Cazman? Het spijt me, het spijt me.quote:Ik wil het hebben over jouw werk. Het is niet zo heel best en ik denk dat je gestraft moet worden
De straf is. Trek je pak uit en show me that sexy boxer!!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik probeer 't me enorm voor te stellen hoe dat eruit ziet!
[..]
O jee, is dit mijn beoordelingsgesprek meneer Cazman? Het spijt me, het spijt me.
*LOL* Jamaar! Straks komen er klanten binnen!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:37 schreef Cazman het volgende:
[..]
De straf is. Trek je pak uit en show me that sexy boxer!!!
Wohooooo. * Cazman touches boxerquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
*LOL* Jamaar! Straks komen er klanten binnen!
O nee wacht, heb gister gezegd dat ik niet met klanten werk.
Maar ach, heb gister ook gezegd dat ik niet in pak werk!
HOPSA, pak uit!
Zeg, dit is toch heel anders dan WOW MMORPG!
Dat is niet waar want ook ik ben gecreeerd door Gods handen tot de man en homo die ik nu ben. En in den hemels kijkt hij naar mij en ons aller vader zei:"Da's best wel een goeie creatie. Echte goeie shizzle man. Petrus, neem nog een hijs van me joint."quote:
quote:
Je zei Shizzlequote:"Da's best wel een goeie creatie. Echte goeie shizzle man. Petrus, neem nog een hijs van me joint."
* Cazman 's fetish = strakke boxers, slips, en strakke zwembroeken mits het lichaam erboven erbij pastquote:
Ja dan houdt het op bij mij he!quote:Op dinsdag 15 april 2008 11:44 schreef Cazman het volgende:
[..]
* Cazman 's fetish = strakke boxers, slips, en strakke zwembroeken mits het lichaam erboven erbij past.
quote:Shizzle is da bitch man. * Cazman staat ook op die mailing lijst van 10/11 mei
Je weet toch. * Cazman is gek op slank/mager.quote:
Zaterdags moet op zich een keer lukken. Zit dan nog wel in de verhuizing. Dus ik hoop voor een keertje te kunnen ontsnappenquote:I know I know! Ga je mee?
Ooow, then I'm your shizzle babyquote:Op dinsdag 15 april 2008 11:50 schreef Cazman het volgende:
[..]
Je weet toch. * Cazman is gek op slank/mager.
Volgens mij zijn er verder nog helemaal geen plannen waar en zo he? Shizzle-agenda's zitten ook altijd ZO vol. We missen de guidance van onze Charlie!quote:[..]
Zaterdags moet op zich een keer lukken. Zit dan nog wel in de verhuizing. Dus ik hoop voor een keertje te kunnen ontsnappen.
Let's rock the shizzle around the deskquote:
Dan maar weer de eftelingquote:Volgens mij zijn er verder nog helemaal geen plannen waar en zo he? Shizzle-agenda's zitten ook altijd ZO vol. We missen de guidance van onze Charlie!
Oeeehhh rock my desk baby! Rock it!quote:Op dinsdag 15 april 2008 13:33 schreef Cazman het volgende:
[..]
Let's rock the shizzle around the desk
Weer in de Pegasus dan? Kraakt zo lekker!quote:[..]
Dan maar weer de efteling
Jaaa de pegasus. Ik ga aan de buitenkant. Dan komt er altijd zo iemand knus tegen me aan duwenquote:Op dinsdag 15 april 2008 15:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeeehhh rock my desk baby! Rock it!![]()
[..]
Weer in de Pegasus dan? Kraakt zo lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |