abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 27 april 2008 @ 22:21:03 #121
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58348072
quote:
Sfeer R'dam niet louter feestelijk

ROTTERDAM - De aanhang van Feyenoord viert zondagavond feest rond de Hofpleinvijver. Nadat de Rotterdamse ploeg in de eigen Kuip de KNVB-beker had veroverd door een zege op Roda JC, trokken de fans massaal naar het centrum van de stad. Niet overal bleef het even feestelijk.
Op het Stadhuisplein moest de ME een charge uitvoeren en brak een rel uit tussen twee groepen. De winkelstraten zijn afgezet met hekken en plastic nadat de politie die had 'schoongeveegd'.

Traditiegetrouw vieren tal van Feyenoord-fans het behalen van de beker door te water te gaan in de vijver op het Hofplein.

Rond 22.00 uur had de politie op diverse plaatsen in de stad in totaal elf mensen aangehouden. Omdat de politie opnamen met camera's heeft gemaakt, onder meer vanuit een helikopter, verwacht zij nog meer arrestaties te verrichten
pi_58348142
quote:
Traditiegetrouw vieren tal van Feyenoord-fans het behalen van de beker door te water te gaan in de vijver op het Hofplein.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 27 april 2008 @ 22:31:06 #123
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58348278
werk jij voor de telegraaf ofzo , ze hebben de tekst meteen aangepast.
pi_58348392
quote:
Op zondag 27 april 2008 22:31 schreef vitessezuid113 het volgende:
werk jij voor de telegraaf ofzo , ze hebben de tekst meteen aangepast.
!!!!!

Als ik voor de telegraaf zou werken zou ik niet meer bij m'n ouders binnen mogen
  donderdag 1 mei 2008 @ 15:42:43 #125
142495 vitessezuid113
voetbaljunkie
pi_58417429
quote:
NS-medewerkers aangevallen door voetbalsupporters

Binnenlands - door Erwin (Remote) op 01-05-2008 @ 13:17

Gisteravond zijn twee medewerkers van de NS gewond geraakt bij een vechtpartij tussen voetbalsupporters. Een 30-jarige medewerker raakte gewond aan zijn hoofd en zijn 37-jarige collega aan zijn arm. Twee mannen van 18 en 19 jaar werden opgepakt en moesten de nacht doorbrengen op het politiebureau.

Rond 21.30 uur kwam er een melding binnen van een vechtpartij tussen de supporters van FC Twente en Heracles Almelo. Heracles-supporters en FC Twente-supporters troffen elkaar op het perron aan het Stadhuisplein in Enschede en in de trein. Volgens de politie werd er onder meer met riemen geslagen.

De medewerkers van de NS wilden ingrijpen maar werden aangevallen door de supporters. Vervolgens werd de politie ingeschakeld en konden de relschoppers aangewezen worden. De NS-medewerkers hebben aangifte gedaan.
pi_58518457

Hajduk - Dinamo van afgelopen zaterdag..
quote:
06 May 2008 Vuurzee in supportersvak Hajduk Split

Bij zware ongeregeldheden bij de wedstrijd tussen Hajduk Split en Dinamo Zagreb zijn vijf mensen gewond geraakt. Een 26-jarige man verloor twee vingers toen een springtuig tot ontploffing kwam in zijn hand. Na de wedstrijd kwam het tot rellen buiten het stadion waarbij de politie 48 hooligans kon aanhouden.
  donderdag 8 mei 2008 @ 02:57:01 #127
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_58546771
altijd gezellig daar
  donderdag 8 mei 2008 @ 12:54:18 #128
206804 _Mike_
A.F.C.A.
pi_58552643
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:43 schreef GnAgn het volgende:
Schijnen vanavond een aantal Ajax ''supporters'' naar WSV Apeldoorn - Feyenoord te gaan om te confrontatie te zoeken met de feye aanhang
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  donderdag 8 mei 2008 @ 13:14:28 #129
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58553090
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 12:54 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
Wezep.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58554131
quote:

[..]

Nu dus niet meer.
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:26:54 #131
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58557838
RKC - MVV is het twee keer misgegaan.

Vorige zondag dit:
quote:
Opstootjes tussen fans van MVV en RKC
Na de wedstrijd tussen RKC en MVV (2-0) is het tot opstootjes gekomen tussen beide supporterskampen. Toen de 680 meegereisde Maastrichtse fans naar de bussen liepen, kwam het tot een confrontatie met aanhangers van de thuisclub. Over en weer vlogen de stenen door de lucht.
Voetbal
Van onze verslaggever

Ook werden enkele auto's beschadigd die ter plekke geparkeerd stonden. Na een charge van een peloton van de mobiele eenheid, waarbij ook een withete MVV-fan klappen kreeg, konden de veertien bussen naar het zuiden vertrekken.
ME liet RKC'ers lekker op gras, charges werden op ons uitgevoerd.

Nav die wedstrijd mochten er gisteren nog maar 500 man mee. Na de wedstrijd weer helemaal fout gegaan. Iedereen moest direct bus in, wat problemen gaf omdat bussen door elkaar stonden. ME begon op iedereen in te slaan, ook oudere mensen, vrouwen en kinderen, die er serieuse kneuzingen en bloedingen aan overhielden. Hier Youtube filmpje:

Kansloze gasten zeg. Zal zeker nog staartje krijgen, want er waren genoeg getuigen.

Inmiddels heeft RKC vandaag een bussluis aangelegd
  donderdag 8 mei 2008 @ 17:49:06 #132
97934 ASroma
Flamboyant
pi_58558240
quote:
HEEEE

HEEEEEEEEE
HHEEEEEEEEEEEEEEEE

donderdag 8 mei 2008 @ 18:00:32 #134
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58558386
Dat filmpje

HÉÉÉÉÉ, MAFKEZEN!!
Maar ik blijf in de bus..
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
  donderdag 8 mei 2008 @ 18:17:25 #135
43497 Afunados
Get Therapy
pi_58558641
Zoals ik begrepen heb, was er gisteren zelf niet bij, moest iedereen direct de bus in. Was vreselijk veel ME, en iedereen werd naar binnen geslagen. Natuurlijk ga je de bus dan niet uit, dan krijg je zelf een paar tikken. Daarnaast werden alle uitgangen van de bussen door enkele ME'ers 'bewaakt', zodat je er niet uitkan. Was zondag precies hetzelfde, toen werd zelfs aan beide deuren een ME bus geparkeerd.

En vergeet niet dat het hier om (voor het grootste deel) gewone supporters gaat, die gewoon een uitwedstrijd bezoeken. Uiteraard waren er genoeg die zich verzet hebben (dit is maar filmpje bij een bus), maar er was een grote ME macht aanwezig. Snap goed dat mensen zo reageren als ze voor hun neus kinderen en vrouwen geslagen zien worden, terwijl ze niet kunnen handelen.
pi_58559189
quote:

[..]
What's next? Moet ik elk gerucht dat ik hoor over zulke zaken maar hier neerplempen? heb je binnen 1 week je topic vol ...
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
  donderdag 8 mei 2008 @ 19:21:24 #137
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_58559733
quote:
Op donderdag 8 mei 2008 18:17 schreef Afunados het volgende:
Zoals ik begrepen heb, was er gisteren zelf niet bij, moest iedereen direct de bus in. Was vreselijk veel ME, en iedereen werd naar binnen geslagen. Natuurlijk ga je de bus dan niet uit, dan krijg je zelf een paar tikken. Daarnaast werden alle uitgangen van de bussen door enkele ME'ers 'bewaakt', zodat je er niet uitkan. Was zondag precies hetzelfde, toen werd zelfs aan beide deuren een ME bus geparkeerd.

En vergeet niet dat het hier om (voor het grootste deel) gewone supporters gaat, die gewoon een uitwedstrijd bezoeken. Uiteraard waren er genoeg die zich verzet hebben (dit is maar filmpje bij een bus), maar er was een grote ME macht aanwezig. Snap goed dat mensen zo reageren als ze voor hun neus kinderen en vrouwen geslagen zien worden, terwijl ze niet kunnen handelen.
Ik was er wel gister en de vorige keer ook maar deze keer was het minder erg. De vorige keer stonden er echt veel gasten met stenen te gooien. Deze keer was er echt super veel ME.Maar de ME was nogal opgefokt gister. Ze wilden zo snel mogelijk iedereen weg hebben. Zag een gast die gewoon weg liep met een fiets in z'n hand neergeknuppeld worden
#FreeHat
  vrijdag 9 mei 2008 @ 09:01:49 #139
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58569152
quote:
Klopjacht op hooligans: weer arrestaties

Door TOBIAS DEN HARTOG

ROTTERDAM - De politie heeft opnieuw Feyenoord-hooligans gearresteerd in de klopjacht op de relschoppers die in februari een Vitesse-supporter molesteerden in Arnhem.

Eerder werden voor dat geweld al zes Rotterdammers en een Delftenaar van hun bed gelicht, nu zijn drie andere Rotterdammers in de kraag gevat. De verdachten zijn tussen de 17 en 37 jaar oud.

De tien mogelijke geweldplegers moeten half juni voor de rechtbank van Nijmegen of Arnhem verschijnen. Ze staan dan officieel onder verdenking van het openlijk plegen van geweld.

Op 23 februari kwam het tot een keiharde supportersconfrontatie tussen de Feyenoorders en Vitesse-aanhangers. Een 37-jarige Vitesse-supporter uit Duiven kreeg daarbij een baksteen op het hoofd en raakte levensgevaarlijk gewond.

De Feyenoordfans waren in Arnhem, omdat ze in Almelo waren geweigerd bij de uitwedstrijd van hun club tegen Heracles.

De politie in Nijmegen verwacht binnenkort nóg een handvol aanhoudingen van Feyenoord-relschoppers. Ook de rol van de Vitesse-fans wordt nog onderzocht. „We zijn zeker nog niet klaar met het onderzoek. De maat is vol. Dat de laatste tijd zoveel supportersvetes op openbare plekken worden uitgevochten, kan gewoon niet meer. Met hulp van de Rotterdamse politie en camerabeelden, hebben we goede hoop op meer aanhoudingen,’’ vertelt politiezegsman Peter Meijer.

Veel van de arrestanten waren al langere tijd in beeld bij het Rotterdamse korps als notoire relschoppers en konden dus aan de hand van verse beelden worden gepakt.

Feyenoord is ook nog niet klaar met de arrestanten. „Als blijkt dat deze zogenaamde supporters, want die titel verdienen ze niet, seizoenkaarthouders zijn, dan zullen we ze die ontnemen,’’ zegt een woordvoerder.

Eerder legde de club een supporter een stadionverbod op voor het belagen van de spelersbus na het verlies van Feyenoord tegen Willem II . Fans spraken de spelers bij het Van der Valk-hotel in Ridderkerk aan op de verliespartij eerder die zondag in Tilburg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58639383
Onofficiele bron meldt mij dat afgelopen weekend de 300ste combiregeling van het seizoen is geweest.
Overzichtje van de aantallen van de laatste jaren:

2000/2001 132
2001/2002 124
2002/2003 149
2003/2004 154
2004/2005 228
2005/2006 236
2006/2007 273
2007/2008 300+

In dit tempo is over 10 jaar iedere wedstrijd in het betaald voetbal een verplichte combi......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')