Als er weer niets werd gedaan, had men zich aardig belachelijk gemaakt.quote:Op zondag 20 april 2008 20:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Waren wel Ajacieden onder elkaar op 410 natuurlijk. Zat er al een tijdje aan te komen en nu ging het dan uiteindelijk echt een keertje fout.
Daarom. Goede zaak dat er eindelijk eens wat gebeurde. Jammer dat die helden van bovenin zich na de wedstrijd niet meer lieten zien.quote:Op zondag 20 april 2008 21:38 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als er weer niets werd gedaan, had men zich aardig belachelijk gemaakt.
Gaan zij "gewoon" mee naar 425?quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom. Goede zaak dat er eindelijk eens wat gebeurde. Jammer dat die helden van bovenin zich na de wedstrijd niet meer lieten zien.
Nee, ik dacht van niet. Tenminste, er blijft een gedeelte op 410 staan. En er gaat een gedeelte naar zuid (waaronder jij toch?). Maar ik geloof dat die gasten op Zuid ook al uitgekotst worden, dus daar zullen ze niet zo snel heen gaan haha.quote:
Ze gingen wel als een groep samen naar buiten.quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom. Goede zaak dat er eindelijk eens wat gebeurde. Jammer dat die 'helden' van bovenin zich na de wedstrijd niet meer lieten zien.
Wij stonden daar ook te wachten, maar kwam te veel politie. Dus zijn wij richting home gelopen. Geloof dat er ook nog gebeld is, maar heb ze niet meer gezien. Maar goed, seizoen voorbij.quote:Op zondag 20 april 2008 21:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ze gingen wel als een groep samen naar buiten.
wie kan het gekste vingerverven!quote:
quote:Op zondag 20 april 2008 21:50 schreef FrankyMcG het volgende:
Kwam het niet gewoon door de Partysquad die een psv nummer ten gehore brachten in de rust?
Aldus de frontpage , al zou de goal die bij ons in Arnhem viel ook wel hebben meegespeeld.quote:Een onverwacht optreden van de Nederlandse rapformatie The Partysquad in de rust van de wedstrijd Ajax-Heracles is bij veel Ajax-fans verkeerd gevallen. De rappers speelden de scoringstune van PSV, 'We will rock you', wat in het Philips-stadion wordt gedraaid als PSV een doelpunt maakt.
Hierdoor onstond een grimmige sfeer op de F-side en in sfeervak 410. De Amsterdammers reageerden furieus door een langdurig fluitconcert op de rappers af te vuren, en door in de tweede helft enkele keren met elkaar op de vuist te gaan.
Twee minuten na het optreden scoorde PSV de treffer, die de Eindhovenaren het landskampioenschap bezorde . Toen klonk 'We will rock you' in Eindhoven, wat gepaard ging met duizenden feestende voetbalfans
Een blauwe?quote:Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef PLAE@ het volgende:
Lekker blowen verbiedenje weet wat er voor in de plaats komt.
Als ze nou het PSV clublied hadden gespeeld, dan had ik het nog wel kunnen begrijpen, maar dit is echt het meest waardeloze excuus om met elkaar op de vuist te gaan.quote:Op zondag 20 april 2008 22:47 schreef M0NTANA het volgende:
Best logisch, met elkaar op de vuist door zo'n kutnummer.
Natuurlijk ging het niet daarom, de tering hee.quote:Op maandag 21 april 2008 02:26 schreef reem het volgende:
[..]
Als ze nou het PSV clublied hadden gespeeld, dan had ik het nog wel kunnen begrijpen, maar dit is echt het meest waardeloze excuus om met elkaar op de vuist te gaan.
Beelden?quote:Op zondag 20 april 2008 18:53 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het met de tussenstand in Arnhem te maken had. Twee aardige vechtpartijen op Zuid en een hele grote op 410. Iedereen was een beetje aangebrand denk ik.
Beetje laat alleen. Maar goed, als er nu weer niks was gebeurd, had je aardig voor lul gestaan.quote:Op maandag 21 april 2008 00:17 schreef drpuff het volgende:
Leip ouwe, alle oude rekeningen werden afgelost. Seizoen was toch al voorbij.
quote:Tijdens de tweede helft van de wedstrijd Ajax - Heracles braken gistermiddag relletjes uit op de tribunes. Ajaxsupporters op de F-side en in vak 410 raakten onderling slaags. De precieze aanleiding was niet duidelijk. De politie arresteerde één vechtersbaas.
Op de F-side bloedde de onrust dood, in vak 410 traden stewards op. Bovendien reageerden andere supporters afkeurend op de vechtpartijtjes. ''Laat je club maar in de steek,'' zongen zij. Niemand deed aangifte na de vechtpartijen. In de binnenstad arresteerde de politie zeven supporters, onder meer vanwege verzet tegen de politie. Op station Bijlmer raakten Amsterdamse en Limburgse Ajaxfans slaags.
Die gasten die Sub altijd belachelijk lopen te maken etc?quote:Op zondag 20 april 2008 21:40 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Daarom. Goede zaak dat er eindelijk eens wat gebeurde. Jammer dat die helden van bovenin zich na de wedstrijd niet meer lieten zien.
kent iedereen elkaar daar ofzo?quote:Op maandag 21 april 2008 16:19 schreef Jasza het volgende:
[..]
Die gasten die Sub altijd belachelijk lopen te maken etc?
Stelletje bosapen zijn dat ja, verbaasd me niks dat er dan klappen uitgedeeld worden.
Duh...Ik sta op Z en ken iedereen om me heen. Ga met ze naar uitwedstrijden, de kroeg etc. etc. Lijkt me dan logisch dat het op dat soort vakken ook het geval is. Zeker een vak als 410 waar acties worden gehouden die wel wat voorbereiding en samenwerking vereisen...quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 13:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op station Bijlmer raakten Amsterdamse en Limburgse Ajaxfans slaags.
Klopt, erger me ook aan gasten die overduidelijk uit Noord-Brabant, Limburg, Groningen of de Achterhoek komen en in onverstaanbaar Nederlands brabbelen, maar goed.quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af of het ook met de taal te maken heeft, hehe.
Soms kun je mensen in het stadion ook echt niet verstaan, vraag me toch af uit welke uithoek ze dan weer komen.
ja, m'n vrienden ken ik ookquote:Op maandag 21 april 2008 16:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Duh...Ik sta op Z en ken iedereen om me heen. Ga met ze naar uitwedstrijden, de kroeg etc. etc. Lijkt me dan logisch dat het op dat soort vakken ook het geval is. Zeker een vak als 410 waar acties worden gehouden die wel wat voorbereiding en samenwerking vereisen...
Gister ook, zo'n gast achter me godverdomme zeg, die gast:quote:Op maandag 21 april 2008 16:31 schreef Silenus het volgende:
[..]
![]()
Vraag me af of het ook met de taal te maken heeft, hehe.
Soms kun je mensen in het stadion ook echt niet verstaan, vraag me toch af uit welke uithoek ze dan weer komen.
lekker simpel ookquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Gister ook, zo'n gast achter me godverdomme zeg, die gast:
De mos moeten we ff thuis opzoeken, wat een sukkel(in het brabants).
okquote:En @Ruud, ik sta amper op 410 ofzo maar je kent er genoeg van gezicht etc
Nee hoor. Maar als je met een groepje Amsterdammers bent, en d'r komen een paar pipo's uit Limburg stoer doen die je niet kent, dan zijn er twee mogelijkhedenquote:Op maandag 21 april 2008 16:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ajax moet vooral groots denken, maar de fans mogen alleen uit A'dam komen.
herken ik wel ja, dat is waarschijnlijk bij elke club zoquote:Op maandag 21 april 2008 16:54 schreef M0NTANA het volgende:
Als een stel dronken mafkezen met zwaar Limburgs accent jouw club zó voor lul zet, moet er een corrigerende tik vanaf kunnen. Ajax is Ajax, je bent trots op het geheel, maar er zijn altijd wel dingen waar je je aan irriteert.
Jullie ook toch?quote:Op maandag 21 april 2008 17:00 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
herken ik wel ja, dat is waarschijnlijk bij elke club zo
denk bijvoorbeeld dat de psv'ers zich wel ook schamen voor jorien
Lees ff een paginaatje terug, sherlock.quote:Op maandag 21 april 2008 18:23 schreef w00h00 het volgende:
Bloopers in Arnhem zag er goed toegetakeld uit vandaag. Weet iemand om welke rekening het ging die nog open stond?
Treurig en zo laf. Een gebouw kan weinig terug doen.....quote:Supportershome HFC Haarlem zwaar beschadigd door brand
Gepubliceerd op 21 april 2008, 12:24
Laatst bijgewerkt op 21 april 2008, 12:52
haarlem - Het supportershome van HFC Haarlem is in de nacht van zondag op maandag zwaar beschadigd door brand.
Rond half drie kreeg de Haarlemse brandweer de melding dat het houten gebouw bij het voetbalstadion aan de Jan Gijzenkade in lichterlaaie stond. De brandweer rukte uit met twee tankautospuiten, maar kon niet voorkomen dat het supportersonderkomen vrijwel volledig verloren ging.
De brand is waarschijnlijk aangestoken, aldus een woordvoerder van de politie Kennemerland. De technische recherche onderzoekt nog hoe het vuur precies is ontstaan.
Wellicht is er verband tussen de brand en een hevige vechtpartij bij het supporterscafé van voetbalclub RKC Waalwijk, ruim twee weken geleden. Een groep hooligans uit Haarlem en omgeving ging bezoekers van dat café toen te lijf met stokken, flessen en paraplu's.
Inderdaad.. Daar gaat je stek.quote:Op maandag 21 april 2008 18:30 schreef DRD het volgende:
[..]
Treurig en zo laf. Een gebouw kan weinig terug doen.....
Net voor de finale......quote:Supporters Feyenoord van bed gelicht
Een groep van ongeveer tien Feyenoordsupporters is vannacht door de politie van zijn bed gelicht en opgepakt. Dat gebeurde op verzoek van de politie in Arnhem.
De aanhoudingen hebben te maken met een supportersruzie in de binnenstad van Arnhem op zaterdag 23 februari. Dat meldde de politie vanochtend.
De supporters werden aangehouden in Rotterdam en omgeving en zouden deel uitmaken van de harde kern van de Feyenoordaanhang. Supporters van de Rotterdamse club waren die zaterdag op doorreis van Almelo naar Rotterdam toen zij in Arnhem op de vuist gingen met aanhangers van Vitesse. De mobiele eenheid moest de twee groepen scheiden. Een 37-jarige man uit het Gelderse Duiven raakte bij de ruzie ernstig gewond.
quote:Stadionverbod krenkt Cambuurfan
LC | Gepubliceerd op 22 april 2008, 10:59
484x bekeken
LEEUWARDEN -
,,We zijn geen padvinders'', bekent Meindert Poelstra. Hij was een van de 64 Cambuursupporters die vrijdagavond zijn opgepakt in Arnhem. ,,Maar wij waren niet op een confrontatie met de Vitesse-aanhang uit. We maakten gewoon een sanitaire stop.''
Toch liep het vrijdag helemaal uit de hand. De groep Friezen belandde in café Bloopers op de Koornmarkt, waar het tot ernstige ongeregeldheden kwam. Dat was niet onze opzet, bezweert Poelstra.
,,Tot aan het incident was het ontiegelijk gezellig. Ik zat gewoon te kaarten toen er ineens van alles tegen de ramen werd gegooid. Vroeger was ik voorop gaan staan, maar ik heb tegenwoordig een heel ander leven.''
De huisvader bracht zich bij de bar in veiligheid. ,,Die politieman die gewond is geraakt, kwam zomaar de bar binnen. Hij riep: kom maar! De man had geen uniform aan, ik dacht eerst dat het een Vitesse-supporter was.''
Poelstra stelt dat ,,acht á tien'' van zijn reisgenoten zich inderdaad hebben misdragen. ,,Dat weet de politie ook, die jongens hebben bekend.'' Met zijn 36 jaar behoort de supporter tot de oudere garde.
,,Die bus was een dubbeldekker, wij zaten beneden en de jongeren boven.'' Poelstra vindt het raar dat Cambuur-directeur Alex Pama heeft geroepen dat de groep een levenslang stadionverbod boven het hoofd hangt. ,,Ik ben daar door gekrenkt.''
Zijn eigenlijk alle 64 voetbalfans niet schuldig door naar Maastricht af te reizen? Ze wisten toch dat Cambuur-MVV zonder toeschouwers moest worden gespeeld? ,,Het was een strafmaatregel tegen MVV. Wij wilden onze club steunen en we dachten dat we het stadion misschien wel binnen mochten.'' Een zucht. ,,Mijn vrouw zei ook al: waarom ben je er naar toe gegaan?''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |