abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 april 2008 @ 07:45:49 #26
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58104247
quote:
Op woensdag 16 april 2008 23:51 schreef PLAE@ het volgende:
Lekker blowen verbieden je weet wat er voor in de plaats komt.
Inderdaad, eerst wordt bier verboden daarna het roken/blowen, vind je het gek als er dan een opgefokt sfeertje ontstaat? Gewoon lekker iedereen zijn ding laten doen op de tribunes, niet regels blijven maken.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58105898
tvp
pi_58108032
Is álles nou rustig verlopen bij Groningen - Ajax gisteren?
Enschede, onze stad! ons domein!
  donderdag 17 april 2008 @ 11:45:54 #29
72039 Pappie_Culo
Spelen is leuk
pi_58108110
Blowen verbieden... Onmogelijk.

En idd... Beter dan na een nacht doorhalen nog snel 3 snoepies en 2 gram sos naar binnen hengsten. Maar goed... Nederland is braaf.

De rekening wordt nog wel gepresenteerd.
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  donderdag 17 april 2008 @ 17:02:06 #30
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58115421
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_58115476
als hij schuldig is het een behoorlijke sukkel dat ie heen is gegaan
  vrijdag 18 april 2008 @ 08:25:34 #32
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_58128930
quote:
PRAHA – Na utkání 27. kola I. Gambrinus ligy mezi Slavií a Viktorií ´i¸kov bude uzavřen slávistický kotel. Kromě ji¸ní tribuny bude bez fanou¨ků také severní tribuna, kde jsou místa pro příznivce hostujícího týmu.

Takové je rozhodnutí disciplinární komise ČMFS o trestu za nedávné incidenty, k nim¸ do¨lo na Strahově během derby se Spartou. Komise Slavii konkrétně potrestala za výtr¸nosti mezi diváky, za vniknutí fanou¨ka na hrací plochu a za házení předmětů.

Naar aanleiding van de rellen tijdens Slavia Praag - Sparta Praag paar weken terug.

Wat ik er van begrijp met m'n steenkolen-Tsjechisch is dat Zuid, waar de Ultras van Slavia zitten en Noord, waar de uitfans van Viktoria Zizkov zouden zitten gesloten zullen zijn de eerstvolgende thuiswedstrijd.
In een stadion met 22.000 plekken gaat dit in totaal om 14.000 plekken. Mensen met een seizoenskaart voor deze vakken (waaronder ik ) zullen een kaartje voor de lange zijde moeten kopen als er nog plek is...

Ergens anders las ik geloof ik ook nog dat er geen vlaggen het stadion in mogen, maar weet niet zeker of ik dat goed begrepen heb.

Echt fantastisch, want in mijn ogen, en een hoop andere fans, waren het juist de blauwe pettenbrigade die met hun traangas en fragmentatiebommen de situatie lieten escaleren.

A.C.A.B.!

[ Bericht 0% gewijzigd door Aanvoerder op 18-04-2008 08:31:39 ]
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_58153395
Fortuna met een man of 30 op het RKC cafe afgegaan. Wel klappen gehad.

Cambuur met een met een hele aardige groep uiteindelijk naar de korenmarkt in Arnhem geweest. Tenminste 65 man opgepakt.

Dordt viel me een beetje tegen.
  zaterdag 19 april 2008 @ 02:46:20 #34
14509 reem
Correspondent in Buenos Aires
pi_58153504
Aanvoerder:

Bij River Plate geldt ook zoiets nu. Drie wedstrijden lang blijven de staanplaatsen achter het doel gesloten. Alleen leden van de club mogen binnen, en dan alleen op de zitplaatsen.
[b]@RemiLehmann[/b]
pi_58156636
Onze buren uit 058 waren gisteravond ook even opstap:
quote:
'Wat doen die Cambuurlui hier?'
ARNHEM - Het ongeloof is groot als bezoekers van de Korenmarkt in Arnhem horen dat tientallen supporters van voetbalclub FC Cambuur uit Leeuwarden deze vrijdagavond in het Arnhemse café Bloopers voor een geweldige chaos en paniek zorgen. "Wat doen die lui in godsnaam hier", reageren zij verbaasd.

Ondertussen vliegen de asbakken, bierglazen en bierflesjes door de ruiten van Bloopers. "Het ging er even heftig aan toe", zegt café-eigenaar Tim Stadegaard na afloop. Rond half zeven 's avonds strijken zestig tot zeventig aanhangers van Cambuur neer op terrasjes op de Korenmarkt. De grootste groep gaat naar Bloopers. "Wij hadden de indruk dat ze hier alleen kwamen om een biertje te drinken", zegt Stadegaard. De supporters mochten het duel MVV-Cambuur Leeuwarden niet bijwonen. Per bus gingen ze onder politiebegeleiding terug naar Friesland. Ter hoogte van Heteren raakte een bus het konvooi kwijt en zette koers naar Arnhem. Volgens een Vitesse-supporter om de harde kern van de Vitesse-aanhang een lesje te leren. "Ze hadden nog een rekening te vereffenen", weet een cafébezoeker.

Toen de harde kern van Cambuur op de Korenmarkt arriveerde, belde Stadegaard onmiddellijk de politie. "Als de Vitessesupporters hier lucht van zouden krijgen, kon je op je vingers natellen wat er zou gebeuren. Via sms-berichtjes is het nieuws in een mum bekend. En dat was dus ook zo", constateert Stadegaard.

De Friezen willen na een uur de kroeg uit om op de vuist te gaan met de Arnhemmers. Maar een politiemacht sluit Bloopers hermetisch af. Vervolgens worden verschillende attributen door de ruiten naar de Vitessesupporters gegooid. Daarbij raken een politieman en een Cambuursupporter gewond. De agent krijgt een asbak naar zijn hoofd gegooid. Daarna drijven de politiemensen de Vitesse-aanhangers met honden uiteen.
  zaterdag 19 april 2008 @ 12:31:51 #36
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_58156704
MAatje van me gaat vandaag naar Millwall vs. Leeds Utd... ben benieuwd!

(Ordinaire TVP)
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_58161154
Bloopers . Daar zijn wij vorig jaar nog een avondje geweest tijdens ons elftalweekendje.
  zaterdag 19 april 2008 @ 18:28:52 #38
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58162477
Het schijnt ook echt de grootste pauperkroeg van Arnhem te zijn, heb ik gehoord van inboorlingen aldaar.

(tvp dus
Gourmetten of steengrillen?
pi_58167074
quote:
Op zaterdag 19 april 2008 18:28 schreef Silenus het volgende:
Het schijnt ook echt de grootste pauperkroeg van Arnhem te zijn, heb ik gehoord van inboorlingen aldaar.

(tvp dus
inboorling meldt zich, en kan rapporteren dat dat niet het geval is. Probeer eens 'n ritzy's (multi culti tuig) of albert's puntje (kamp). Vroeger waren er nog mooie tenten (get in, die aussie bar naast rytzy's) in arnhem, tegenwoordig valt het paupergehalte best mee

Zal vanavond eens vragen hoeveel van vites er op cambuur is afgekomen, als het mooi is morgen meer
hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels
pi_58167800
veel cambuur gasten zitten nog steeds op het bureau in Arnhem.

Ook nog nooit in die tent geweest ( maar hoor idd meer dat het een paupertent is )
  zondag 20 april 2008 @ 14:05:27 #41
97934 ASroma
Flamboyant
  zondag 20 april 2008 @ 18:31:48 #42
22239 -Schorpioen-
Feel young, look young
pi_58184147
Veel vechtpartijen gezien vandaag in de Arena....
Amsterdam + Boekel = werelds...
  zondag 20 april 2008 @ 18:33:28 #43
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_58184194
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:31 schreef -Schorpioen- het volgende:
Dat tuig ook uit Almelo, gaat overal maar zitten.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_58184197
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:31 schreef -Schorpioen- het volgende:
F-side, 410 oa ja, werden aardig wat harde klapen uitgedeeld.
  zondag 20 april 2008 @ 18:35:55 #45
191712 Kingside
Draak van een wedstrijd
pi_58184252
tvp
  zondag 20 april 2008 @ 18:42:03 #46
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_58184369
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:33 schreef Jasza het volgende:

[..]

F-side, 410 oa ja, werden aardig wat harde klapen uitgedeeld.
Waarom?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_58184414
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:42 schreef Happel het volgende:

[..]

Waarom?
Geen idee, was sinds begin van de 2e helft al een opgefockt sfeertje op Zuid.
pi_58184605
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Was zeker na de goal van Lazovic , een beetje frustratie , maar ik kan het ook verkeerd hebben.

In Arnhem is eigenlijk niet veel gebeurd wel weer heel veel politie ja makkelijk geld verdienen op een Zondag , die me-ers die waren zaten alleen maar op hun luie gat.

Op de andere tribunes werd nog wel gejuichd maar daarna gebeurde er eigenlijk niks de hekken op de promonade zaten dan ook dicht dus veel kon men niet doen.

Na de wedstrijd rende de gbo nog wel even richting de mac maar ook daar gebeurde eigenlijk niks waren wat auto´s met psv-ers erin die wat na geschreeuwd werden.

De bussen gingen onder geklap weg dus ook daar was niks aan de hand.
  zondag 20 april 2008 @ 18:53:50 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_58184621
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat het met de tussenstand in Arnhem te maken had. Twee aardige vechtpartijen op Zuid en een hele grote op 410. Iedereen was een beetje aangebrand denk ik.
Gourmetten of steengrillen?
pi_58184724
quote:
Op zondag 20 april 2008 18:53 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik heb zo'n vermoeden dat het met de tussenstand in Arnhem te maken had. Twee aardige vechtpartijen op Zuid en een hele grote op 410. Iedereen was een beetje aangebrand denk ik.
Vast wel ja, op 410 heb ik alleen de stewards zien rennen etc en zag je wat geduw en wat armen zwaaien.

Mag hopen dat het geen Ajacieden onder elkaar waren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')