Dit is tuig man.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:28 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit is ook zo een stuk asociaal.
[ afbeelding ]
tuurlijk er kwam geen enkele reactie toen palma zei dat claire om 10 uur een jurk gaat passenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Weet Amanda het al?
Is het haar voorzichtig achter de schermen vertelt met de belofte dat ze in plaats daarvan morgen lekker mag shoppen in de PC?
Ik denk dat ze het wel weet. Welke freebee er t.o. staat is nog niet bekend. Voorlopig ligt ze nog in coma terwijl ze om 10.00 rijles heeft.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
Weet Amanda het al?
Is het haar voorzichtig achter de schermen vertelt met de belofte dat ze in plaats daarvan morgen lekker mag shoppen in de PC?
Niet raar opkijken als er straks ineens een uitje komt voor B&A.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:37 schreef avonne het volgende:
[..]
Weet Amanda het al?
Je moet er de humor van in zien hé...kan altijd wel lachen om Sandy.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooo shandy zo mensen gaan vermoorden als hij niet kan winnen.lekker niveautje weer.
Humor? Tuig van de richel is.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
Je moet er de humor van in zien hé...kan wel lachen altijd wel lachen om Sandy.![]()
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ooo shandy zo mensen gaan vermoorden als hij niet kan winnen.lekker niveautje weer.
is dat humor?????????ik vind het asociaal en amanda kroelt met brajen niet anders omquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:45 schreef T-lex het volgende:
[..]
Je moet er de humor van in zien hé...kan altijd wel lachen om Sandy.![]()
Huubsel en Claire zijn klaar met douche...
Brian en Amanda liggen nog te kroelen terwijl B in gesprek is met Sandy die aan de overkant ligt.
Huub gaat in de uitzending zonder enige provocatie al scheldend los op die lieve Netty.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
tuurlijk neit we zullen een huub en jaap zien de alles verstieren en geen spuugende moeder en kenniet die slaat dat zien we niet.
Owja,stom van me...voor echte liefde moet je bij Huubsel en Clara zijn.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:50 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
is dat humor?????????ik vind het asociaal en amanda kroelt met brajen niet anders om
Ik was het gisteravond laat nog even aan het scannen. Alles over een gefrustreerde Huub die zijn zege niet kon botvieren (die verhaspeling houden we erinquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
@Cc, als je VV van gisteren leest weet je genoeg. Dat is immers de schriftelijke versie van de reguliere.
En ja, die relnicht is er nog steeds.
Ware liefde is elkaar de hersens inslaan.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:56 schreef T-lex het volgende:
[..]
Owja,stom van me...voor echte liefde moet je bij Huubsel en Clara zijn.
Mooi contrast. Claire met een fris gewassen koppie haar, del die haar gore pruik tangt.quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:59 schreef mazaru het volgende:
Gezellie!
Claire en del samen in de kapsalon
+1quote:Op dinsdag 15 april 2008 01:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Vond het eigenlijk allemaal niet echt bijzonder. Speltechnisch is weinig duidelijk geworden.
Het meest tragische van vandaag vind ik eigenlijk Brian. Krampachtig proberen ze Brian aan de praat te houden. Familie, vrienden en febo. Het is eigenlijk gewoon sneu om te zien. Er werd misschien 2 uurtjes slapjes tegen Brian gespeeld. Terwijl deze dag voor Brian wel 48uur leek te duren. Ik vraag me steeds meer af of Brian het eind wel zal halen. Hoelang kan de febo deze farce nog laten voortduren? In mijn ogen is het duidelijk dat ze een probleem hebben.
Maar ach, vandaag of morgen zal Brian de PP wel gewonnen hebben. Alles voor st. Brian toch? De meest onsymphatieke klootzak van DGK. .
Claire moet toch weg...had ze maar gelijk d'r nest uit moeten komen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:02 schreef JEEtjuuh het volgende:
dit bedoel ik nou die del zit nog in dr badjas en claire zitten ze op te jagen terwijl ze aangekleed is
[ afbeelding ]
Amanda ook, ze heeft om 10.00 uur rijles.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:03 schreef T-lex het volgende:
Claire moet toch weg...had ze maar gelijk d'r nest uit moeten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |