Daar ben ik wel voor, finale Huub, Jaap en Amandaquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, hier val ik dus over.
Dan hoeven we ook niet meer zo geforceerd "samenwerkingsverbanden" te aanschouwen.
Ieder voor zich: Jaap, Huub en Amanda.
Gut, ben ik Claire vergeten?
Als Claire niet wegstemd word en ik denk van niet... net als Jaap overigens. Dan komt er een ronde met een oprotpremie niet ver voor de finale. Claire gaat met zo'n 20.000 naar huis schat ik. Zeg maar de bruidschat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Die man kan echt he-le-maal niks hebben. Een speler van niks op dit moment. Als zijn vriendin tegen hem zegt "laat me uitpraten" flipt hij al.
Laat Brian toch gaan. Amanda is nog sterker dan hij is. Misschien redt ze het zelf ook wel veel beter als ze niet voortdurend rekening moet houden met kasplantje Brian. Met Ricardo () heeft ze een vriendje die haar steunt.
Dan hoeven we ook niet meer zo geforceerd "samenwerkingsverbanden" te aanschouwen. Ieder voor zich: Jaap, Huub en Amanda.
Als het aan Amanda ligt niet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Amanda fungeert als het K1 meisje in de ring en zal een sidekick van haar baas zijn.
Brian vertegenwoordigt een minderheidsgroepering, die niet lekker ligt in de samenleving.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:48 schreef avonne het volgende:
[..]
Die man kan echt he-le-maal niks hebben. Een speler van niks op dit moment. Als zijn vriendin tegen hem zegt "laat me uitpraten" flipt hij al.
Laat Brian toch gaan. Amanda is nog sterker dan hij is. Misschien redt ze het zelf ook wel veel beter als ze niet voortdurend rekening moet houden met kasplantje Brian. Met Ricardo () heeft ze een vriendje die haar steunt.
Dan hoeven we ook niet meer zo geforceerd "samenwerkingsverbanden" te aanschouwen. Ieder voor zich: Jaap, Huub en Amanda.
Weet je ik heb het al een eerder gezegd maar ik verwacht nog een transformatie van Amanda. Iets in de trend wat jij ook zegt. Die heeft plots een mooi kort koppie en is elegant doch sexy gekleed.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het aan Amanda ligt niet.
Ze klinkt behoorlijk vast besloten als ze praat over "winnen van die drie haantjes" (een keer of 3 gehoord)
edit: en dat maakt haar ook aantrekkelijk als favoriet van de Febo. Het jonge zwakke meisje dat uitgroeit tot sterke vrouw.
(hé, image, he, niet mijn mening)
Amanda is wel het Amerikaanse idee van opgroeien vanuit trash, de boel overwinnen.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:54 schreef avonne het volgende:
[..]
Als het aan Amanda ligt niet.
Ze klinkt behoorlijk vast besloten als ze praat over "winnen van die drie haantjes" (een keer of 3 gehoord)
edit: en dat maakt haar ook aantrekkelijk als favoriet van de Febo. Het jonge zwakke meisje dat uitgroeit tot sterke vrouw.
(hé, image, he, niet mijn mening)
Dat denk ik ook: een finale tussen de 2 kindjes en Jaap&Huub.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:52 schreef akveor het volgende:
[..]
Als Claire niet wegstemd word en ik denk van niet... net als Jaap overigens. Dan komt er een ronde met een oprotpremie niet ver voor de finale. Claire gaat met zo'n 20.000 naar huis schat ik. Zeg maar de bruidschat.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 15 april 2008 03:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, welterusten Prospera, Akveor en Avonne
quote:
Ik ben het er niet mee eens, maar dat heb ik o.a. al hier verwoordquote:Op dinsdag 15 april 2008 02:57 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian vertegenwoordigt een minderheidsgroepering, die niet lekker ligt in de samenleving.
In onze multculturele samenleving, die nu neigt tot rechtse ideëen, is dit een mooie geste aan
de wereld, dat wij ook onze vreemdelingen koesteren.
Tja, scan je hebt redelijk gelijk al was ook Lieke ergens wel te lief.quote:Op dinsdag 15 april 2008 03:19 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Lieke waren nog enigszins aan elkaar gewaagd. Claire is volgens mij veel te lief voor een programma als deze. Jammer genoeg trapt ze er zelf met open ogen in. Ik wil Lieke terug.
Ik wis het niet maar wat het hier voor nut heeft, is mij onduidelijk. Laat die VOL-vete lekker daar blijven. De waarheid zal hier weinig mensen boeien, eveneens is het wel heel erg oud.quote:Op dinsdag 15 april 2008 04:27 schreef thundernoom het volgende:
Op VOL.NL loopt morwen alles van gabber_dgk steeds te wissen omdat ie steeds een link neer zet van:
http://kleinefrankie.web-(...)hallo_frankie_l.html
zullen we gabber_dgk eens helpen wat hier de waarheid van is.
Ik krijg sterk het idee dat die hele shandy geen leraar is ergens lijkt me stug dat je je dan zo gedraagd terwijl je een voorbeeld bent voor je leerlingen en ik neem aan dat school weet dat hij naar de kooi zou gaan en ook kijkt hij kan misschien wel geleerd hebben voor leraar maar hij is het niet ,geloof ik gewoon weg niet want dan doe je niet zulke uitspraken.quote:Op dinsdag 15 april 2008 02:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ben ik gedeeltelijk met je eens, maar hij kiest ervoor de Kooi in te stappen en
zich zo te gedragen naar vrouwen ........ als leraar zijnde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |