Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:43 schreef beequeen het volgende:
Nu moet je ophouden. Volgens Sandy heeft Kenniet heel rustig gereageerd........sure.![]()
Doe mij deze maar, wat een verschil.![]()
[ afbeelding ]
Als er iemand verbaal sterk is dan is het Joris wel.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.
Heeft tie eigenlijk wel een zender?![]()
Het is echt verbazingwekkend in welke droomwereld die gasten leven. Nog even en het wordt zo overgenomen door VV.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:47 schreef jassy het volgende:
Nu heeft Huub Kenneth een beuk verkocht, yeah right!
Hier idem, nu denkt de zool weer dat de pa van Claire niet achter het huwelijk staat.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef beequeen het volgende:
Kan Sandy zijn gore, asomuil niet houden? Ik erger me kapot aan die gast.
Hij heeft Brian al meerdere keren op zijn plaats gezet.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:49 schreef T-lex het volgende:
[..]
Joris moet ff z'n baterijen wisselen...die gast voegt echt niks toe.
Heeft tie eigenlijk wel een zender?![]()
Dat wil ik best geloven...Huub is verknipt en de rest spoort gewoon wat meer.quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:48 schreef Varen het volgende:
Huub: mijn familie is normaal, ik ben de abnormale van de familie
Ik las gisteren in één van de cossen dat ze direct toen ze binnenkwam iets zei van: ik snap niet dat Claire met zo'n *iets lelijks, maar ik weet niet meer wat* als jij gaat trouwen. Als ik tijd had zocht ik het op, maar ik moet weg.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |