tja.. ik heb m zeg maar bij iemand thuis opgehaald zonder bonnetje enzo, gezien het feit dat ze officieel niet in Nederland te krijgen zijn.quote:
Hmm.. nouja nog niet wanhopen. Even afwachten nog! Wanneer ga je heen?quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. ik heb m zeg maar bij iemand thuis opgehaald zonder bonnetje enzo, gezien het feit dat ze officieel niet in Nederland te krijgen zijn.
Dus verzekeren leek mij niet mogelijk.
Ik zat er serieus ook aan te denken. Als we het doen, count me inquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:56 schreef Deansensitized het volgende:
Anders maar een Stage SC Inzamelactie starten
als het goed is, is die boot hier weer om 11 uur.. dus over 45 minuutjes ga ik die kant opquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm.. nouja nog niet wanhopen. Even afwachten nog! Wanneer ga je heen?
kan ik misschien nog een 2ehands nokia 3310 aanschaffenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zat er serieus ook aan te denken. Als we het doen, count me in
Hey, je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan ik misschien nog een 2ehands nokia 3310 aanschaffen
Zeg maar Marloes of Loesje hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
En, vermaakt iedereen zich nog een beetje? Ik wel
KiwiTjuHh, ik vond ons gesprek toch een beetje tegenvallen![]()
Huh? Wat? Dit keer heb ik niets gedaan. Ik ben onschuldig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Moest even wat inpakken en uitleggen enzoMaar ik ben er weer!! Jullie maken me wel bang hoor
In mn slaap lastig gevallen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Het was gezellig met Bart en Yesse
Piles maakte me bangquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Huh? Wat? Dit keer heb ik niets gedaan. Ik ben onschuldig!
je bent lastig gevallen in je slaap?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Moest even wat inpakken en uitleggen enzoMaar ik ben er weer!! Jullie maken me wel bang hoor
In mn slaap lastig gevallen
Ik weet niksquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zeg maar Marloes of Loesje hoor
Nou laten we eens verder praten.. vertel het eens!
Sorry dat ik er niet was, maar stond wat andere fratsen uit te halenquote:
Die Pilesquote:
Kun je ook zo spelen? Want het ziet er niet echt uit als een speelbare positie...quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry dat ik er niet was, maar stond wat andere fratsen uit te halen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
I state: Ik ben naar mijn weten niet lastig gevallen in mn slaap
quote:
Joran 2.0quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
I state: Ik ben naar mijn weten niet lastig gevallen in mn slaap
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
I state: I did not have sexual relations with that woman
Kom eerst maar eens dichterbij wonenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je zelf niks te vragen of te vertellen
quote:
Valt mee hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:24 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Kun je ook zo spelen? Want het ziet er niet echt uit als een speelbare positie...
quote:
Nee hoor je bent geen Joranquote:
Je was gister veul lieverquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:35 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Kom eerst maar eens dichterbij wonen
Ik vind dat jij die mag verzinnen dit keer!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:42 schreef Yesse het volgende:
He hij is alweer bijna vol.. Weten we al een nieuwe TT?
Nog steeds wel hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |