als het goed is, is die boot hier weer om 11 uur.. dus over 45 minuutjes ga ik die kant opquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:57 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Hmm.. nouja nog niet wanhopen. Even afwachten nog! Wanneer ga je heen?
kan ik misschien nog een 2ehands nokia 3310 aanschaffenquote:Op dinsdag 15 april 2008 09:58 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik zat er serieus ook aan te denken. Als we het doen, count me in
Hey, je moet een gegeven paard niet in de bek kijkenquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:06 schreef nicomart het volgende:
[..]
kan ik misschien nog een 2ehands nokia 3310 aanschaffen
Zeg maar Marloes of Loesje hoorquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:09 schreef Piles het volgende:
En, vermaakt iedereen zich nog een beetje? Ik wel
KiwiTjuHh, ik vond ons gesprek toch een beetje tegenvallen![]()
Huh? Wat? Dit keer heb ik niets gedaan. Ik ben onschuldig!quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Moest even wat inpakken en uitleggen enzoMaar ik ben er weer!! Jullie maken me wel bang hoor
In mn slaap lastig gevallen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 09:15 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
![]()
Het was gezellig met Bart en Yesse
Piles maakte me bangquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:13 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Huh? Wat? Dit keer heb ik niets gedaan. Ik ben onschuldig!
je bent lastig gevallen in je slaap?quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:10 schreef Yesse het volgende:
Moest even wat inpakken en uitleggen enzoMaar ik ben er weer!! Jullie maken me wel bang hoor
In mn slaap lastig gevallen
Ik weet niksquote:Op dinsdag 15 april 2008 10:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Zeg maar Marloes of Loesje hoor
Nou laten we eens verder praten.. vertel het eens!
Sorry dat ik er niet was, maar stond wat andere fratsen uit te halenquote:
Die Pilesquote:
Kun je ook zo spelen? Want het ziet er niet echt uit als een speelbare positie...quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:22 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Sorry dat ik er niet was, maar stond wat andere fratsen uit te halen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 10:29 schreef Yesse het volgende:
I state: Ik ben naar mijn weten niet lastig gevallen in mn slaap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |