Ik klikte nietquote:
ik ben te nieuwsgierigquote:Op maandag 14 april 2008 23:16 schreef jna het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
ik had al een vermoeden maar nu weet ik het zeker
Dat doet me denken aan die foto van een kerel die met de burgemeester van Tilburg poseert.quote:
Omdat het kudten is?quote:
Burgermeester van Den Haag toch? Deetman?quote:Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die foto van een kerel die met de burgemeester van Tilburg poseert.
Wat de burgemeester niet ziet is dat die die gast z'n lul uit z'n broek heeft hangen
quote:Op maandag 14 april 2008 23:17 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die foto van een kerel die met de burgemeester van Tilburg poseert.
Wat de burgemeester niet ziet is dat die die gast z'n lul uit z'n broek heeft hangen
Nee! De toffe TTquote:
Oh, ik dacht tilburg. Maar het blijft grappigquote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Burgermeester van Den Haag toch? Deetman?
Omdat ander topic enzoquote:
Do not fear, G.Fawkes is here!quote:Op maandag 14 april 2008 23:19 schreef Yesse het volgende:
Waarom hoor ik nou altijd enge geluiden 's avonds
Hij is geslotenquote:
Boe hoe mijn topic is dichtquote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er een mod langs kwam die leuk dacht te zijn
Op welke mod mag ik op kotsen?quote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef jna het volgende:
[..]
omdat er een mod langs kwam die leuk dacht te zijn
ik ook in mand nuquote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, ik ging wederom slapen.
Derde en laatste keer;
Crossoverquote:
Trustequote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ohja, ik ging wederom slapen.
Derde en laatste keer;
Trusten iedereen die gaat slapen!quote:
Ik heb fansquote:
Nee, net was je nog weg..quote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Do not fear, G.Fawkes is here! [ afbeelding ]
Zo voelt een miskraam dusquote:
Enjoy it while you still can. You be eating with a straw, soon!quote:
Misschien hoort ze dat juistquote:Op maandag 14 april 2008 23:20 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Do not fear, G.Fawkes is here! [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |