Eentje niet...en dat was Brian maar dankzij het weergaloze plakwerk van RTL ga ik voor Brian!!quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:16 schreef tipsch het volgende:
Tering wat is er veel gebeurd. Wie heeft deze dag nou gewonnen?
De USB-STICK die Brian stiekem in zijn broekzak gestopt kreeg.quote:
Nichtje van Brian stopte iets in zijn achterzak, onbekend tot op heden wat ......quote:
Wel godverdomme! WEER.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
De USB-STICK die Brian stiekem in zijn broekzak gestopt kreeg.
[ afbeelding ]
Kan ook rattengif zijn geweest, natuurlijk, om Huub te vergiftigen
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Eerder was geopperd : een grammetje of 300 aan cokequote:Op dinsdag 15 april 2008 00:18 schreef avonne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nichtje van Brian stopte iets in zijn achterzak, onbekend tot op heden wat ......
Ook niet gecheckt door de FEBO tot nt toe, hoop niet dat het vergif was ....
Bij het begroeten van Sandy en Mike gilde Amanda: YEEEEEEAEAEAAAAAAyYYyyy!!!! Sssssendy en Maikey blijven slaaaaaooopen!!!quote:Op maandag 14 april 2008 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Mike er nu als gast voor Amanda? Ik dacht dat oud bewoners niet mochten
Sorry, zag te laat dat ik erin getrapt was ..... effe twee uurtjes niet meegelezenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:20 schreef Ziet het volgende:
[..]
ja weet ik, maar ik moest het toch vragen
Nee, dat was Sandy, die zei dat hij een boel poeder bij zich had.quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:20 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Eerder was geopperd : een grammetje of 300 aan coke
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Sorry, zag te laat dat ik erin getrapt was ..... effe twee uurtjes niet meegelezen
Aha, èn niet gefouilleerd , dan kan dat gauw in de richting van een dikke 2 kilo komen...quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:22 schreef avonne het volgende:
[..]
Nee, dat was Sandy, die zei dat hij een boel poeder bij zich had.
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:07 schreef tipsch het volgende:
Waarom is Sandy daar? Is hij de vervanger van Kenneth? Moet die stinkrat het niet gewoon een dagje zonder bezoek doen door de zelf veroorzaakte exit van Kenneth?
Dat komt door die walgelijke sfeer verziekende R&B/Rap benedenquote:Op dinsdag 15 april 2008 00:23 schreef Leandra het volgende:
Wat is het boven een stuk gezelliger dan beneden
quote:Op dinsdag 15 april 2008 00:27 schreef Shayndel het volgende:
Mikey ziet eruit als een oude opa in de verte,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |