quote:Op maandag 14 april 2008 23:48 schreef beequeen het volgende:
En, gaat het goed met hem?![]()
Ik geniet nog steeds van de muziek.![]()
quote:Op maandag 14 april 2008 23:51 schreef coldstar het volgende:
Als ik Huub en Claire was, nam ik deze band op mijn trouwdag. Ten eerst spelen ze helemaal te gek. Ten tweede, dan weet je zeker dat de boel niet door elkaar gegooid zal worden.
Hij wacht op de vuiniswagen, nadat hij Brian de nodige spelinfo heeft gegeven.quote:
Het lijkt er anders op dat het weer eens met een sisser afloopt.quote:Op maandag 14 april 2008 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Als ik de (vele) cossen teruglees was Brian vanmorgen vroeg al para en volgens mij is hij dat nog steeds.......
Ik adviseer om nog even te blijven kijkenquote:Op maandag 14 april 2008 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Als ik de (vele) cossen teruglees was Brian vanmorgen vroeg al para en volgens mij is hij dat nog steeds.......
Leuk hè... jarig zijnquote:Op maandag 14 april 2008 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Ik scande even over een paar domme taalfouten (lozers ips losers, een zegen die Huub niet kan botvierenquote:Op maandag 14 april 2008 23:51 schreef Marieke_B het volgende:
sorry hoor..ik zit net effe VV te lezen om te kijken hoe ze Kennth's afscheid onder het tapijt vegen:
19:38 - Kenneth neemt al afscheid
Kenneth laat teleurgesteld aan Amanda weten dat hij al over een half uurtje weg moet. “Ga je zo al weg?”, roept de 20-jarige Miljonair sip. “Ja, maar ik mag eten meenemen en dan eet ik het thuis lekker op! Het is tenslotte ook Brian zijn verjaardag en hij zal het erg druk krijgen”, legt Kenneth uit. “Oh, kom eens even bij me!”, roept Amanda emotioneel. En Kenneth slaat lief een arm om de Amsterdamse heen. “Mijn schoonzusje!”, roept hij dierbaar. “Het was echt gezellig met je!”, vindt Amanda. Afscheid nemen in de Villa blijft moeilijk...
In de COS ging het zo:
[..]
Mike heeft kennelijk een makkelijke baas. Komt gewoon morgen om 11 uur op zijn werk.quote:
Mike is nooit bewoner geweest, altijd gastquote:Op maandag 14 april 2008 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Is Mike er nu als gast voor Amanda? Ik dacht dat oud bewoners niet mochten
Mikey moet toch om 5 uur op of zo? En hoe zou het met zijn hond zijn? Zit die 24/7 op dat enge kamertje? Ik word er claustrofobisch vanquote:
popo is zondagavond gesloten volgens mij..quote:Op maandag 14 april 2008 23:55 schreef LekkerSimpel het volgende:
Wanneer is de uitslag van de popipoll, of loopt die nog steeds, dat je mag stemmen?
Goeie timing, een paar minuten voor middernacht.quote:Op maandag 14 april 2008 23:59 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker taart na al die borrels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |