Ik heb een woordenboek, maar ik betwijfel of daar veel vaktermen in staan.quote:
Haha, dat is echt vetquote:Op maandag 14 april 2008 21:30 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik ga zo 'How I Met Your Mother' kijken
Hoe kom je eropquote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat zou dat in godsnaam kunnen opleveren dan? Wacht laat me raden: Het staat in het vorige topic?
quote:
Misschien is Yesse ook wel Grey's fan *hint *hintquote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Wat zou dat in godsnaam kunnen opleveren dan? Wacht laat me raden: Het staat in het vorige topic?
HOW DARE YOU!quote:Op maandag 14 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is Yesse ook wel Grey's fan *hint *hint
Maar ga je maar eens inlezen ja
quote:Op maandag 14 april 2008 21:33 schreef Piles het volgende:
[..]
Misschien is Yesse ook wel Grey's fan *hint *hint
Maar ga je maar eens inlezen ja
Zo bedoelde ik het helemaal nietquote:Op maandag 14 april 2008 21:34 schreef Yesse het volgende:
[..]
HOW DARE YOU!Ik ben geen Grey's fan
Nog nooit gekeken zelfs.
Ik heb in een week tijd zo ongeveer 2 seizoenen gekekenquote:Op maandag 14 april 2008 21:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, dat is echt vetDat down ik altijd (
)
subsidieaanvraag? Je bent toch geen quasi kunstenaar he?quote:Op maandag 14 april 2008 21:36 schreef jna het volgende:
tvp, vanmiddag nog even de subsidieaanvraag afgeleverd. Nu duimen dat ze gaan dokken
Dat duurt altijd lang toch? Subsidieaanvragen..quote:Op maandag 14 april 2008 21:36 schreef jna het volgende:
tvp, vanmiddag nog even de subsidieaanvraag afgeleverd. Nu duimen dat ze gaan dokken
Dat hangt er maar net van af waar je het aanvraagt.quote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat duurt altijd lang toch? Subsidieaanvragen..
Jazz & wereldmuziek he, geen droog brood mee te verdienenquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
subsidieaanvraag? Je bent toch geen quasi kunstenaar he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jawel, je keek.
Toch al snel 6 uurquote:Op maandag 14 april 2008 21:35 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo bedoelde ik het helemaal niet
Bart snapt me volgens mij wel ,al hoewel, zolang zit ie hier nog niet![]()
Ze gaan er inderdaad pas over 8 weken over vergaderenquote:Op maandag 14 april 2008 21:37 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat duurt altijd lang toch? Subsidieaanvragen..
quote:Op maandag 14 april 2008 21:36 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Ik heb in een week tijd zo ongeveer 2 seizoenen gekeken![]()
En ik heb het ook niet gekocht hoor
quote:Op maandag 14 april 2008 21:39 schreef jna het volgende:
[..]
Jazz & wereldmuziek he, geen droog brood mee te verdienen![]()
Hoe zorgt een jazzmusicus dat ie 1 miljoen op z'n rekening heeft staan aan het eind van z'n carriere?Dan wil ook wel wat muziek horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| Limbeckx YouTube kanaal || Limbeckx reviews ||
Mijn laatste Vape review: [Magma RDA clone (via ea-sigaret.nl)
Het is niet voor mezelf maar voor m'n stage hequote:
Er is niets mis met Jazz.quote:
Like duhquote:
Latin is wel leukquote:Op maandag 14 april 2008 21:46 schreef G.Fawkes het volgende:
De rest klinkt vooral heel erg latin en dat vind ik niet zo heel tof zegmaar
In mijn oren klinkt het te pretentieus, ik weet niet hoe ik het beter moet uitleggen...quote:
pretentieus?quote:Op maandag 14 april 2008 21:48 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
In mijn oren klinkt het te pretentieus, ik weet niet hoe ik het beter moet uitleggen...
Rik met z'n gepimpte jazzquote:Op maandag 14 april 2008 21:45 schreef G.Fawkes het volgende:
http://www.jwajazz.nl/rik_mol_group.html
klinkt lekker
pre·ten·ti·eus (bijvoeglijk naamwoord; pretentieuzer, meest pretentieus; pretentieusheid)quote:
Ja maar latin pretentieus?quote:Op maandag 14 april 2008 21:52 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
pre·ten·ti·eus (bijvoeglijk naamwoord; pretentieuzer, meest pretentieus; pretentieusheid)
1 verwaand, aanmatigend
G.Fawkes betekenis: overdreven
Beter dan dat kan ik het niet uitleggen, eigenlijkquote:Op maandag 14 april 2008 21:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja maar latin pretentieus?
(ik spreek Nederlands)
Overdonequote:Op maandag 14 april 2008 21:56 schreef G.Fawkes het volgende:
[..]
Beter dan dat kan ik het niet uitleggen, eigenlijk
Thank youquote:
Latin jazzquote:Op maandag 14 april 2008 22:04 schreef Yesse het volgende:
Ja maar latin jazz of latin in het algemeen?
Ik vind dat ik er een hebquote:
PoeKquote:
Wat studeerde jij ook alweer?quote:
quote:Op maandag 14 april 2008 22:07 schreef PoeK het volgende:
bek houwe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |