oh mèn..quote:Op maandag 14 april 2008 20:31 schreef Py het volgende:
[..]
Op welk tijdstip slaat hij dan? Ik zie alleen een paar bodychecks.
Stond er ooit een meter vandaan, krijg nog de kouwe rillingenquote:Op maandag 14 april 2008 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Sympathiek ziet ze er uit [ afbeelding ]
Onmogelijk, want Jaap is een vuile lafaard.......hij mag per direct naar huis en anders bij de volgende stemmingquote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef beequeen het volgende:
Ik lach me nu toch echt kapot om Jaap......de Kubatzen zullen toch niet echt relalxed zitten.![]()
Niks sorry, Cc en Gert. Het is en blijft een kutwijf en wat mij betreft is alles gepermitteerd.quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef Gert het volgende:
En ze stinkt uit d'r bek, de vieze vishoer!!![]()
Sorry.
Huub moet op afstand blijven na het telefoontje, zelf Jaap zei dat tegen hem toen ze naar kantoor liepen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Jaap doet het. En zowel Huub als Brain durven allebei niets en lopen erachter aan te lachen.
Dan ben ik het ook....quote:Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niks sorry, Cc en Gert. Het is en blijft een kutwijf en wat mij betreft is alles gepermitteerd.
Ben ik nu slecht?
Excuus aanvaard.quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef Gert het volgende:
Sorry.
geen sorry leef je uit!!!quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry.
Oeh lekker! Ik trek gerust iemand zijn kop eraf...quote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry.
Moet iemand eens tegen hem moeder zeggen, dan moet de beveiliging komen. panharing hahahaquote:Op maandag 14 april 2008 20:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Sorry.
Ben ik niet met je eens.... als Huub het doet wordt het door die paupers niet meer geaccepteerd... die zitten te vol met haat en misgunnen hem alles.quote:Op maandag 14 april 2008 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik lach ook weer om Jaap. Hij is toch de enige die keer op keer de zaak op een leuke manier aan de gang brengt.....niks lafaard.....
zucht...quote:Op maandag 14 april 2008 20:31 schreef Py het volgende:
[..]
Op welk tijdstip slaat hij dan? Ik zie alleen een paar bodychecks.
Ja die Noekje is lekker bezig.quote:Op maandag 14 april 2008 20:34 schreef Disana het volgende:
Ik lig hier over m'n keyboard van het lachen, Gert.
Inderdaad, Bwian heeft het echt enorm naar zijn zinquote:Op maandag 14 april 2008 20:35 schreef neehe het volgende:
Dit is toch geen terror, vergelijk het eens wat Jaap bij Huub deed.
Ze moeten er om lachen, ze bereiken het tegenovergestelde.
Laat hem er maar eens uitlullen, de viezen nichtenratquote:Op maandag 14 april 2008 20:37 schreef Kinga het volgende:
Terror op Ricardo vind ik ook best....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |