Ik seg .................Ik houwwerfanquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is volgens mij ook wel redelijk nieuw dat er bij visite van familie doorlopend gepest wordt.
Laat dat vieze en vulie maar weg..nadat Kenneth hem had aangevallen riep Huub terwijl hij naar het huis liep om te gaan bellen, .."je moeder is een stinkhoer....".... helaas maar waar....quote:Op maandag 14 april 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat raar.......ik hoorde hem het toch roepen
"Kennith......je moeder is een vieze vuile stinkhoer" of zoiets dergelijks....
Yep, had ik het toch goed gezien, brainles is de hele dag al para, wat een stakker!quote:Op maandag 14 april 2008 20:13 schreef Kaleddis het volgende:
Brian sloeg Huub weer even en pasant.
Niet hard, maar toch....
quote:Op maandag 14 april 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is deze TT fout. Misschien veranderen in Kenneth valt Huub aan. Is dat een idee, meelezende modjes?
En ik kan me dat zoooooooo voorstellen. Het is een opgewonden standje maar hij vecht al een jaar tegen de wannabees Brian en Amanda die door de FEBO beschermd worden en de FEBO. Ga er maar aanstaan.quote:
Stelletje malloten, ik schakel net op tijd inquote:Op maandag 14 april 2008 20:17 schreef BarryK het volgende:
Hedda gaat jou nog steeds groeten, jammer dat je mo eder geen manieren heeft.
Huub mag fles whisky niet naar beneden gooien ... te grimmig.... LOL Huub gaat nu sigaar roken en jaap gaat aan de whisky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |