Brian "hij komt nog wel terug om dag te zeggen anders loop ik met jullie de poort uit"quote:Op maandag 14 april 2008 19:57 schreef blomst het volgende:
Kenniet is weg zonder eten?
Wat een monster!quote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
The Netty returned ! En Kenniet afgevoerd?
thcx Disana
JAAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 14 april 2008 20:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian "hij komt nog wel terug om dag te zeggen anders loop ik met jullie de poort uit"
Familie "NEEEEEEEEEEEEEEEE"
Ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand heeft gezegd dat hij Netty uit zal gaan wonenquote:Op maandag 14 april 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen die gisteren vonden dat Clare's pa een punt had, moeten dan nu toch maar erkennen dat Netty dat ook heeft
Jaquote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
Is het zeker dat Kenneth Huub sloeg?
Op komen voor je kind is één, lekker een kind opvoeden dat slaat is een ander punt.quote:Op maandag 14 april 2008 19:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Mensen die gisteren vonden dat Clare's pa een punt had, moeten dan nu toch maar erkennen dat Netty dat ook heeft
Huub werd weggevoerd? Kenneth sloeg toch?quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef BarryK het volgende:
Amanda: "lekker is dat je vriend wordt weggevoerd en jij voelt je top.. echte liefde" tegen natuurlijk Claire
Het enige dat kenniet voor elkaar heeft, is dat die er nooit meer in komtquote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef livewatcher het volgende:
hahaha kenneth heeft het wel voor mekaar dat huub niet dit kan verpesten voor brain en zijn familie ahaha go brain!!!
Wat zei ze ?quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Kinga het volgende:
Claire is goed bezig.
Over de pruik van Amanda
maakt toch niet uit wat er gezegd is een belediging is een beledigingquote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand heeft gezegd dat hij Netty uit zal gaan wonen
kenneth is ook wegquote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub werd weggevoerd? Kenneth sloeg toch?
Ik denk niet dat íemand daar trek in heeftquote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat ook maar iemand heeft gezegd dat hij Netty uit zal gaan wonen
Het is niet op de streams te zien geweest. Wat ik heb gezien:quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef noekje het volgende:
Is het zeker dat Kenneth Huub sloeg?
Walgelijk hequote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef Ziet het volgende:
zo doen amanda en brian dat dus altijd: gewoon dreigen dat je opstapt,
dan wordt er wel van alles voor je geregeld.
Kenniet is ook pleitos. Huub zal wel even moeten afkoelen achter en terecht. Altijd weer je moeten verdedigen t.o die kut Kubatzen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Huub werd weggevoerd? Kenneth sloeg toch?
Oké, thanks!quote:Op maandag 14 april 2008 20:05 schreef Py het volgende:
[..]
Het is niet op de streams te zien geweest. Wat ik heb gezien:
Huub liep achter Netty en de nichtjes aan naar Brian en Kenneth in de tuin. Kenneth liep gelijk naar Huub en duwde hem wat weg. Daarna ging Huub naar de chill om te bellen met achter. Daarna liep Huub met een dikke grijns op zijn gezicht regelrecht terug naar Kenneth in de tuin. Toen streamlock.
Vuile stinkhoer hé......quote:Op maandag 14 april 2008 20:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
dat heeft huub neit gezegdquote:Op maandag 14 april 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vuile stinkhoer hé......
Ben benieuwd of Huub ook excuses aan moet bieden van de regie
Hij zei iets lelijks over iemands moeder.quote:Op maandag 14 april 2008 20:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Vuile stinkhoer hé......
Ben benieuwd of Huub ook excuses aan moet bieden van de regie
Waar gaat dat nou weer overquote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef mazaru het volgende:
Ze mogen nog wel goochelen, maar zodra er iemand boos begint te worden moeten ze gelijk weg
Dan zou ik er uberhaupt niet aan beginnen. Of gewoon met elkaar een goochelfeestje bouwen in de Chill en de rest negeren en steeds achtervolgen.quote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef mazaru het volgende:
Ze mogen nog wel goochelen, maar zodra er iemand boos begint te worden moeten ze gelijk weg
quote:Op maandag 14 april 2008 20:07 schreef beequeen het volgende:
Huub heeft dus tegen Netty gezegd dat Hedda wel normaal gedag kan zeggen als ze binnenkomt en zij niet. Toen begon Kenniet te slaan.
Tot wanneer blijft Joris eigenlijk, weet jij dat? Van mij mag hij wel tot 22 mei blijvenquote:
quote:
Geen terror dus, hoe verrassend.quote:Op maandag 14 april 2008 20:08 schreef mazaru het volgende:
Ach ja, hij heeft weer instructies gekregen van achter. Krijgt daar waarschijnlijk wel wat voor terug, maar toegeven dat er geslagen is, kan natuurlijk nietquote:Op maandag 14 april 2008 20:10 schreef Py het volgende:
Kenneth heeft dus niet geslagen maar tegen hem opgebeukt (bodychecks zeg maar). Aldus Huub.
Toch weer knap hoeveel mensen hier dat wel menen te hebben gezien
Jawel op dakquote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef mazaru het volgende:
Telefoon. Ze mogen niet meer plagen
Dan is deze TT fout. Misschien veranderen in Kenneth valt Huub aan. Is dat een idee, meelezende modjes?quote:Op maandag 14 april 2008 20:11 schreef Katewalker het volgende:
Kenneth heeft Huub geen klap gegeven maar beukte met zijn lijf een paar keer tegen Huub aan..maar dat mag dus ook niet...![]()
huub gaf hem een schouderklopjequote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Kaat38 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeh............deed Huub iets verkeerds of zo? Dat brainles zo agressief deed?
Gewoon Brian die is opgefokt, meer niet.quote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Kaat38 het volgende:
eeeeeeeeeeeeeeeeh............deed Huub iets verkeerds of zo? Dat brainles zo agressief deed?
Dit zegt hij wel na een telefoontje van de FEBO hè?quote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef Varen het volgende:
Huub: we houwen het vrolijk, ik bijf op afstand
Ja hij mag niet zeggen dat hijzelf zowel Kenneth als moeder Netty geslagen heeft. Toen hij door de beveiliging werd afgevoerd riep hij nog KUTHOER naar Claire. Ik heb het zelf gezien.quote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ach ja, hij heeft weer instructies gekregen van achter. Krijgt daar waarschijnlijk wel wat voor terug, maar toegeven dat er geslagen is, kan natuurlijk niet
dit is toch te bizarquote:Op maandag 14 april 2008 20:12 schreef mazaru het volgende:
Telefoon. Ze mogen niet meer plagen
Ik seg .................Ik houwwerfanquote:Op maandag 14 april 2008 20:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het is volgens mij ook wel redelijk nieuw dat er bij visite van familie doorlopend gepest wordt.
Laat dat vieze en vulie maar weg..nadat Kenneth hem had aangevallen riep Huub terwijl hij naar het huis liep om te gaan bellen, .."je moeder is een stinkhoer....".... helaas maar waar....quote:Op maandag 14 april 2008 20:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat raar.......ik hoorde hem het toch roepen
"Kennith......je moeder is een vieze vuile stinkhoer" of zoiets dergelijks....
Yep, had ik het toch goed gezien, brainles is de hele dag al para, wat een stakker!quote:Op maandag 14 april 2008 20:13 schreef Kaleddis het volgende:
Brian sloeg Huub weer even en pasant.
Niet hard, maar toch....
quote:Op maandag 14 april 2008 20:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan is deze TT fout. Misschien veranderen in Kenneth valt Huub aan. Is dat een idee, meelezende modjes?
En ik kan me dat zoooooooo voorstellen. Het is een opgewonden standje maar hij vecht al een jaar tegen de wannabees Brian en Amanda die door de FEBO beschermd worden en de FEBO. Ga er maar aanstaan.quote:
Stelletje malloten, ik schakel net op tijd inquote:Op maandag 14 april 2008 20:17 schreef BarryK het volgende:
Hedda gaat jou nog steeds groeten, jammer dat je mo eder geen manieren heeft.
Huub mag fles whisky niet naar beneden gooien ... te grimmig.... LOL Huub gaat nu sigaar roken en jaap gaat aan de whisky
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |