Zorg er maar voor dat het inbraakalarm van de kantine goed werkt.quote:Op maandag 19 mei 2008 19:23 schreef methodmich het volgende:
Doelman Ariën Pietersma, afgelopen seizoen verhuurd aan RBC, komt trouwens naar ASWH. Iemand die hem een beetje kent als keeper?
Erg apart inderdaad. Hij heeft net een contract voor 5 jaar getekend. En dan nu ineens een arbitrage zaak.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:37 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat doet die Vlemmings nu? Arbitrage om alsnog naar Feyenoord te kunnen? Ik meende dat 'ie recent (voor wat dat waard is natuurlijk) nog had geroepen het niet erg te vinden bij NAC te 'moeten' blijven.. (maar dat zal wel voor de deceptie van de play-offs geweest zijn..)
Ik heb gehoord dat ze Pinto willen halen.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 12:59 schreef Ritchie het volgende:
Ligt eraan of Elshot nog weggaat of niet..
Lijkt me een redelijke eis. Zal wel iets van 400-450k gaan worden uiteindelijk..quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:16 schreef Thieske het volgende:
[..]
Erg apart inderdaad. Hij heeft net een contract voor 5 jaar getekend. En dan nu ineens een arbitrage zaak.
Ik mag toch hopen dat hij die verliest.
NAC vraagt overigens 5 ton voor Vlemmings, niet meer dan normaal als een 5-jarig contract afgekocht moet worden lijkt me.
Blinde.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 19:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zou Stam dan ook alweer gezegd hebben?
Ik ben benieuwd.. ik bedoel, een 5 jarig contract, met flink wat ambities zal voor een rechter ook nog wel wat waard zijn.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:07 schreef Happel het volgende:
Vlemmings raken jullie nog wel kwijt voordat die arbitragezaak er komt. En een half miljoen gaat er ook niet voor betaald worden.
Ik neem aan van wel.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:24 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd.. ik bedoel, een 5 jarig contract, met flink wat ambities zal voor een rechter ook nog wel wat waard zijn.
Welkom in 2008.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:34 schreef Mascleta het volgende:
wat is een contract nog waard als dit zo maar kan!
Een beetje goed is de juiste omschrijving, al heeft hij (Veenstra) van Brandts geen echte kans gehad.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:39 schreef Mindlight het volgende:
Is die Veenstra een beetje goed? En Franca?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |