quote:Op zaterdag 19 juli 2008 19:52 schreef TerroRobbie het volgende:
1-0
Kan niet beter, prachtig!quote:Dårlig skudd fra 17 meter fra Lurling som Jarstein på merkelilg vis gir retur på. En Breda-spiller er på plass og setter ballen i mål!
Hoezo slecht?quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef Greetings het volgende:
Wel slecht voor het Nederlandse voetbal overigens, qua UEFA-coefficientenlijst
Normaal gesproken halen clubs als NAC en NEC maximaal 1 punt in de UEFA Cup (1x gelijkspel en 1 verlies). Dat schiet niet op voor de coefficenten omdat als er 1 extra club bijkomt voor NL (NAC dus mogelijk) de Nederlandse coefficient niet meer door 6 maar door 7 gedeeld moet worden.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:53 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Hoezo slecht?
Als je je via Intertoto Cup zou weten te plaatsen voor de UEFA Cup lijkt me dat een goede zaak eigenlijk.
De Intertoto is zeker geen makkelijke competitie.
Juist een goede zaak. We moeten plaatsen inleveren, want met clubs als Ajax -en nu ook al PSV- slaan we een pleefiguur op het hoogste niveau. Er zit weinig voetbal in, noem maar eens iemand met een goede vrije trapquote:Op zaterdag 19 juli 2008 22:49 schreef Greetings het volgende:
Wel slecht voor het Nederlandse voetbal overigens, qua UEFA-coefficientenlijst
Hoho, ik heb helemaal niks tegen de "kleinere" clubs hoor, en ben zelf ook voor NEC.quote:Op zondag 20 juli 2008 11:29 schreef DutchieBre het volgende:
idd, wat een rare opmerking .. Clubs als NAC en NEC bla bla bla .. Wat heeft Ajax gepresteerd ? Wat heeft Feyenoord gepresteerd ? Wat een loze opmerking zeg .. Wees blij dat een ander team eens de kans krijgt om iets te verliezen, wat anders Ajax of Feyenoord toch wel zouden doen.
Mij lijkt dat clubs juist gebaat zijn bij loten van een goede tegenstander. Publiek komt immers voor goed voetbal! Vroeger werd dat ook gespeeld door Nederlandse clubs, nu door de tegenstander. Als NAC dan met inzet speelt, zoals bijvoorbeeld tegen PSV, dan kan het best de poulefase halen. Ik zie liever dat dan dat we weer zo'n oostblokker Ajax zien verrassen.quote:Op zondag 20 juli 2008 15:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Clubs als NAC en NEC spelen hoe dan ook tegen een hele goede tegenstander omdat ze ongeplaatst zijn en zouden het dus al goed doen als ze 1x gelijkspelen. Niks ten nadele van die clubs, maar omdat ze ongeplaatst zijn is het eigenlijk bij voorbaat al bijna kansloos om de poulefase te halen.
Maargoed, laten we er maar over ophouden, dit is tenslotte een NAC topic.
De eerste de beste keer dat het toernooi werd omgegooid en nog maar uit 1 ronde (voor Nederlandse clubs dan) bestond was het meteen al raak: FC Twente kwalificeerde zich ten koste van Kalmar FF (Zweden) in 2006.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef TLC het volgende:
Ik kan me niet herrineren dat een Nederlandse club zich ooit voor Europees voetbal plaatste via de Intertoto ; zou NAC de eerste Nederlandse ploeg zijn bij wie dit wel zou lukken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |