quote:Op maandag 14 april 2008 19:14 schreef fredfik het volgende:
loopt helemaal uit de hand ben ik bang.hoop dat de del en rat flippen en kenny erbij
Ik moest ook meteen aan Gacy aka Killer Clown denken.quote:Op maandag 14 april 2008 19:09 schreef Nostalgist het volgende:
[ afbeelding ]
JW Gacy has entered the villa.....
Er hangt een vreemde spanningquote:Op maandag 14 april 2008 19:14 schreef fredfik het volgende:
loopt helemaal uit de hand ben ik bang.hoop dat de del en rat flippen en kenny erbij
quote:Op maandag 14 april 2008 19:14 schreef fredfik het volgende:
Kenny gaat om 8 uur naar huis.quote:Op maandag 14 april 2008 19:14 schreef fredfik het volgende:
Dat wil ikquote:Op maandag 14 april 2008 19:14 schreef fredfik het volgende:
Terror.quote:Op maandag 14 april 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
Brian is jarig.
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Uitgebreide massage met peeling
Picknick
Speciaal diner
Gitarist/zanger
Bezoek
Vergeet ik iets?
Bassie maakt kinderen niet aan het lachen, maar aan het huilenquote:Op maandag 14 april 2008 19:10 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ook, ik haat ze! Vooral Bassie trouwens. Chagerijnige leverplekkleurige kutclown dat het is.
Gratis telefoontjes hele dag. Nu ook weer.quote:Op maandag 14 april 2008 19:15 schreef Disana het volgende:
Brian is jarig.
Speciaal ontbijt
Cadeautjes
Uitgebreide massage met peeling
Picknick
Speciaal diner
Gitarist/zanger
Bezoek
Vergeet ik iets?
LOL. Ik was het telefoontje van Hans vergeten. Wat een verwennerij zeg, alsof het een klein jongetje betreft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |