Een weekplanner op een zichtbare plek (boven je monitor) kan ook handig zijn. Zo heb je ook overzicht over de komende dagenquote:Op donderdag 17 april 2008 16:37 schreef MaJo het volgende:
Ik heb nu een agenda aangemaakt in gmail waarbij ik een herinnering krijg op de dag zelf
Dat is ook geen gek idee inderdaadquote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een weekplanner op een zichtbare plek (boven je monitor) kan ook handig zijn. Zo heb je ook overzicht over de komende dagen
omg wtf serieus !?!?!quote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een agenda in mijn telefoonik kan niet meer zonder.
Toen ik de pil nog slikte gaf ie dat zelfs elke avond aan![]()
quote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef wyccie het volgende:
[..]
Een weekplanner op een zichtbare plek (boven je monitor) kan ook handig zijn. Zo heb je ook overzicht over de komende dagen
lolquote:
Ik heb nu ook een wekker op mijn telefoon voor mijn antidepressivaquote:Op donderdag 17 april 2008 16:43 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een agenda in mijn telefoonik kan niet meer zonder.
Toen ik de pil nog slikte gaf ie dat zelfs elke avond aan![]()
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 17:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
omg wtf serieus !?!?!
je slikt de pil niet meer ?
Ik haakte af na 29 secondenquote:
quote:
15quote:
Nee dus.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:00 schreef Etcetera het volgende:
hou je je dan ook altijd aan die planningen
Mijn docent altijd net zoquote:Op donderdag 17 april 2008 18:02 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
15sorry LB
docent vroeg vandaag of we z'n commentaar konden lezen. ik keek 'm recht aan: Nee. Sorry, niets persoonlijks, het is gewoon niet goed leesbaar
da's niet ergquote:
om de week erna weer in paniek te raken zekerquote:Op donderdag 17 april 2008 18:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee dus.Wat dan weer reden voor paniek is. Vervolgens ga ik het aanpassen, dingen naar de week erna schuiven en dan ben ik weer opgelucht en rustig.
ik ga het gewoon in de evaluatie zettenquote:Op donderdag 17 april 2008 18:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Mijn docent altijd net zo
Ik kan het inmiddels redelijk ontcijferen, maar dat kost echt oefening
It's truth-timequote:Op donderdag 17 april 2008 18:08 schreef Etcetera het volgende:
ik ga het gewoon in de evaluatie zetteninteresseert me niets. godzijdank geen les van hem volgend blok
Ik heb dat op dit moment dus wel nodig, anders vergeet ik het echtquote:Op donderdag 17 april 2008 17:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik kreeg laatst een brief van de apotheek, het aantal uitgegeven pillen klopte niet erg met het aantal dagen in het jaar dat ik ze zou moeten slikken (365)
Ze konden me wel een wekker geven die dan elke dag rond etenstijd afgaat, maar dat leek me iets overdreven
Kan je niet bij het eten ofzo een cocktail van al je pilletjes sapjes dingetjes doen ?quote:Op donderdag 17 april 2008 18:28 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb dat op dit moment dus wel nodig, anders vergeet ik het echt![]()
Mja zou op zich wel kunnen maar de antidepressiva moet ik elke dag om een vaste tijd innemen. En mijn avondeettijd verschilt nogal eens, de ene keer om 6 uur en de andere dag om 10 uur. Dus heb nu maar een alarm op mijn mobiel om 7 uur, werkt primaquote:Op donderdag 17 april 2008 18:34 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Kan je niet bij het eten ofzo een cocktail van al je pilletjes sapjes dingetjes doen ?
Dat zou voor mij al een reden zijn om depressief te worden.quote:Op donderdag 17 april 2008 18:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mja zou op zich wel kunnen maar de antidepressiva moet ik elke dag om een vaste tijd innemen.
Hehe zo erg is het niet hoorquote:Op donderdag 17 april 2008 18:48 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat zou voor mij al een reden zijn om depressief te worden.
Heb je die dingen uberhaupt wel nodig ?
Dat deed ik ook altijd. Outlook agenda gebruik. En dan reminders zetten en die steeds wegklikken als: remind me again...quote:Op donderdag 17 april 2008 20:31 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik gebruik tegenwoordig de agenda in outlook op m'n werk, daar staan op het moment 4 of herinneringen in, varierend van 3 tot 8 dagen te laat
Maar dat heb je met elke vorm van agenda, als je het er niet in zet herinnert die agenda je er ook niet aanquote:Op donderdag 17 april 2008 16:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is wel handig ja
Behalve dan als je vergeet dingen erin te zetten.
Deze kunnen dat dansje toch beter. Voor mij was het ook 29 seconden tot ik afhaakte en dit op zochtquote:
Werk je in de bieb of zo?quote:Op donderdag 17 april 2008 17:53 schreef Soempie het volgende:
Ik ga zo naar m'n werk en dan daar verder studeren.![]()
En dat terwijl het voor mij al weekend is.
Dat had ik nou echt niet achter jou gezocht, omdat je zo chaotisch overkomt.quote:Op donderdag 17 april 2008 17:58 schreef Soempie het volgende:
Ik bedenk me net dat ik wat plannen betreft een beetje eng ben.![]()
Überplanner
Oppas. Kinderen mooi naar bed brengen en de rest van de avond hebben om te leren.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:10 schreef wyccie het volgende:
[..]
Werk je in de bieb of zo?
[..]
Dat had ik nou echt niet achter jou gezocht, omdat je zo chaotisch overkomt.![]()
Ik doe ook dat met de memoblaadjes. Per uur (of meer) schrijf ik dan op wat ik moet lezen. En vlak voor tentamens ook vooral welk dagdeel ik welk onderdeel moet leren.
Vandaag loop ik voor op schema.
Doet jijt eenst opt msnt koment.quote:Op donderdag 17 april 2008 23:41 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oppas. Kinderen mooi naar bed brengen en de rest van de avond hebben om te leren.![]()
Ik heb altijd memoblaadjes met daarop de planning per dagdeel.En ik weet niet of ik een chaoot ben. Beetje tussen chaotisch en ordelijk in, denk ik. Ik ben denk ik vooral heel druk en chaotisch in m'n hoofd en juist daarom heb ik die lijstjes. Waardoor ik van de buitenkant misschien wel heel netjes lijk.
![]()
Jij komt helemaal niet chaotisch over. Hoe zit dat echt?
Neequote:Op vrijdag 18 april 2008 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Nem al meer gehoord van 2 voor 12?
Inderdaad. Ik heb een mailtje(zo'n automatisch) dat de mail gelezen is..maar geen echte email van: "bedankt voor je inzending"quote:Op vrijdag 18 april 2008 00:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het zou gewoon kunnen zijn dat de opnames nog lang niet zijn, maar dan is het wel zo netjes om in elk geval een ontvangstbevestiging te sturen
Als dit niet lukt, doe je toch gewoon mee met de Achmea kennis quizquote:Op vrijdag 18 april 2008 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik heb een mailtje(zo'n automatisch) dat de mail gelezen is..maar geen echte email van: "bedankt voor je inzending"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |