Pika....chuuuu!quote:Op woensdag 16 april 2008 10:33 schreef Soempie het volgende:
Ik ga vanmiddag Pokémon kleien met m'n oppaskindje. We doen mee met een wedstrijd.
Goed zo!quote:Op woensdag 16 april 2008 12:35 schreef B.ertha het volgende:
Weer een tentamen gedaanGing goed
Nou vrijdag nog
quote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Dollar op recordlaagte
Van mij mag ie nog wel wat lager scheelt me alleen maar minder kosten volgende week![]()
Logisch als je je koffie in een perculator op een kampvuurtje in de huiskamer laat pruttelen...quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg 250 euro van Essent terug
Heb nu nog maar een voorschot van 67 euro per maandToen ik hier kwam wonen stond het van de vorige bewoners nog op 134
"Prachtig! Doen!"quote:Op woensdag 16 april 2008 16:04 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Post je ook even foto's daarna? En ik ben ook wel benieuwd naar de reactie van B.![]()
Wij moeten 400 terugbetalen.quote:Op woensdag 16 april 2008 14:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik krijg 250 euro van Essent terug
Heb nu nog maar een voorschot van 67 euro per maandToen ik hier kwam wonen stond het van de vorige bewoners nog op 134
Hoop dat het nog net zo is over 2 maandjesquote:Op woensdag 16 april 2008 13:00 schreef Yurithemaster het volgende:
Dollar op recordlaagte
Van mij mag ie nog wel wat lager scheelt me alleen maar minder kosten volgende week![]()
Dan heb je aardig wat extra energie verbruikt...quote:Op woensdag 16 april 2008 18:10 schreef Soempie het volgende:
Bijbetalen. En het maandbedrag is flink hoger geworden
denk toch eens al al die arme Amerikaantjes. Ze kunnen steeds minder voor hun dollartje kopenquote:Op woensdag 16 april 2008 17:39 schreef Nesle het volgende:
[..]
Hoop dat het nog net zo is over 2 maandjes
Ik verheug me nu al op oktober/november als wij naar de USA gaan.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk toch eens al al die arme Amerikaantjes. Ze kunnen steeds minder voor hun dollartje kopen
Niks, dat haar is zo al kort genoeg!quote:Op woensdag 16 april 2008 16:02 schreef Supersheep het volgende:
Ah, ik ga meteen laarzen en te lange sokken kopen en daarna lekker aan de gang met een schaar en tondeuse
Bijnaquote:
Vorig jaar woonden we maar met z'n tweetjes. Dat is nu drie geworden.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dan heb je aardig wat extra energie verbruikt...
Ik heb geen idee.quote:Op woensdag 16 april 2008 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je bent nogal in de war met je maanden
Loop je zover voor of achter?
quote:Op woensdag 16 april 2008 19:33 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb geen idee.![]()
Ik kwam m'n wasmiddel vandaag ook al tegen in de koelkast, dus het gaat lekker vandaag.
Pssst, het is pas woensdag. Morgen is er ook nog donderdagquote:Op woensdag 16 april 2008 19:46 schreef Soempie het volgende:
* spullen aan de kant legt en WoW opstart.
Dat valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 16 april 2008 18:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
denk toch eens al al die arme Amerikaantjes. Ze kunnen steeds minder voor hun dollartje kopen
Fucking goorquote:Op woensdag 16 april 2008 15:30 schreef LadyBlack het volgende:De heren mogen zich er vast geestelijk op voorbereiden dat dit waarschijnlijk mode wordt:
[ afbeelding ]
En de dames ook trouwens
Ja maar ik ben bang dat iedere homofiel hockeybal in Nederland wel met de "mode" meegaat en mijn ogen verpest.quote:Op woensdag 16 april 2008 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
Hihihi, ik vermoed dat jij gewoon lange broeken blijft dragen?
quote:
goeiemorgenquote:
Ik sluit me hier voor vandaag bij aan.quote:
Volgende week internet thuisquote:Hierbij bevestigen wij dat uw Telfort internetabonnement, bij ons bekend onder het ordernummer 142XXXX, zal worden geactiveerd in de week van 21 april 2008.
Ja, voor 13.00 uur. Dat gaat niet meer lukken.quote:Op donderdag 17 april 2008 11:54 schreef Etcetera het volgende:
moest jij niet 40 bladzijdes lezen
don't go! don't go!
okeuquote:
als je sinds dat je het zei niet meer gelezen hebt niet neequote:Op donderdag 17 april 2008 12:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, voor 13.00 uur. Dat gaat niet meer lukken.
Mij ook nietquote:Op donderdag 17 april 2008 13:00 schreef Etcetera het volgende:
dat lijkt me niet goed
Roest er af halen kan ik nog wel proberen, maar es naar kijken als ik wat beter licht heb. Een nieuwe adapter kan nog wel eens lastig zijn om te vinden, het is een vrij oud model (voor telefoonbegrippen dan) en ik weet nog niet wat dat gaat kosten. Als ik voor een paar euro meer een nieuwe telefoon heb doe ik dat misschien wel. Of ik kan proberen een leentelefoon te regelen en het nog es rustig uit te zoeken.quote:kans om roest er af te 'schrapen'?
anders kun je toch een nieuwe lader kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |